Gå til innhold

Hva savner vi som vi hadde da vi ikke var gravide?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Jeg savner å kunne spise salami og annen spekemat( ikke gidd å lag diskusjon om man kan eller ikke..jeg har gått inn for at jeg IKKE kan jallefall...)

2. Jeg savner å kunne ta meg en iskald pils, spesielt nå som sola skinner, og alle drikker utepils.

3. jeg savner å bruke favorittbuksene mine, og ha idealvekta mi.

4. Jeg savner å kunne gå på deff. hvis jeg vil

5. Jeg savner å kunne ta melanotan.

6. Jeg savner å være fornøyd med kroppen min

7. jeg savner å ha MASSE energi =D=D=D

8. Jeg savner å kunne dra på fest med vennene mine.

9. Savner å shoppe shoppe shoppe og være knallfornøyd i prøverommet!

10. Jeg savner å ikke ta så lett til tårene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. et glass vin

2. sheesha

3. sove paa magen

4. ha mer energi til ungene jeg har fra foer

5. ikke bli saa lett sint

Skrevet

savner vell mye av det samme som deg..

savner i hvertfall kroppen min ;) jeg er typen som elsker sommeren og kjører han helt ut , men med termin midt i den varmeste tiden :S:S gruer eg meg jo nesten...

ellers så savner eg det å kunne feste litt.. var med på en fest i helgen og var der helt til 1 , men neste morning var jeg sikkert den mest fyllasyke.. hehe skjønner ikke men man blir vell psykisk svært sliten..

savner spessielt å kunne nyte en strawberry daqurin :D :D

hehe.. jaja ekkje lenge igjen no..

så gruer eg meg til 17 mai da jeg ikke kan spise det deilige spekematen:D:D , men skal høre om mamma kanskje kan fryse til meg eller noe

Skrevet

Hmmm...

Jeg savner

* å kunne spise hva jeg vil, uten å tenke på om det er "farlig" for gravide.

* å kunne ta et glass pærecider eller Martini Asti

* å kunne spise godteri og annet sukkerholdig uten å få dårlig samvittighet

* å slippe å være redd for å fremprovosere bekkenløsning hver gang jeg kjenner litt vondt etter å ha vært i aktivitet

* klærne mine, spesielt sommerklærne jeg egentlig skulle ha tatt frem nå snart

* spekemat

* energien min

Pluss en hel masse annet som jeg ikke kommer på nå.

Skrevet

1.brie ost og vin

2.klærne mine

3. håndball

Skrevet

jeg savner ikke så mye, hehe =)

Skrevet

1.jeg savnet fælt migrene medisinen min i 1. trimester. Nå har det heldigvis gitt seg.

2. savner baileys på verandaen under varmelappa. Jeg og sambo bruker å kose oss han med rødvin og jeg baileys :) av og til hvitvin da (tåler ikke rødvin pga migrene)

3. savner å ha et normalt bekken og kan gå skikkelig å styre som jeg vil uten jeg må få så vondt at jeg føler jeg går som ei gammel kjerring.

4. Savner kvisefritt ansikt (kvisene bare popper opp..var ikke sånn i forje svangerskapa..men venter et annet kjønn så kanskje derfor?

5. men når jeg får tenkt meg om så er den lille i magen verdt det :)))

Skrevet

Åh.. savne spesielt sånn god mykost - st. alber... ettelleranna.. har gått å sygla på det siden eg blei gravid.. å litt spekemat.. kunne jo ikkje spise det med jul heller, var i spania og der hadde de MASSE god skinke..

Så savne eg nok litt å værr "tynn".. har ikkje vært skikkelig liten på mange år, men tok av 20 kilo her for noen år siden, og har følt meg passe slank siden da.. men nå renner kiloene på for fullt.. sukk

Skrevet

1. Ta på meg klær jeg liker, ikke det hersens mammatøyet..

2. roastbeaf baguett..

3.kunne trene, løpe, bevege meg uten at bekkenløsningen tar knekken på meg..

4.feste med jentene

5.ha flat mage igjen

6. sove på magen

Skrevet

Savner røyken meeeest!:( Og savner å kunne ta meg en liten fest med venninder, og savner å få på meg de gamle klærne mine! Ellers er jeg stoooor fornøyd;D hehe...

Skrevet

1. Sushi

2. Tartarsmørbrød

3. Blodig biff

4. Østers

5. Spekemat

(Er visst veldig glad i rå mat!)

6. Sitte med kjæresten og drikke utepils etter jobben og bli småfull

7. Sove på magen

Men herlighet, så lett det egentlig er å droppe disse tingene :-)

Skrevet

Te, Vin, Cola light

Sjokolade, Spekemat, Brie

Å kunne gå mer enn 50 meter uten at bekkenet låser seg fullstendig.

Sove på magen

Bukser som passer!

Skrevet

Jeg savner ingenting..Har ikke merket store forskjellen..Men om jeg skal si noe får det bli SALAMI !!!!!!!!!!!

Men jeg nyter hver dag.

Skrevet

Å kunne ligge på magen over lengre tid.

Å kunne hoppe og springe uten å kjenne noke i magen eller vere redd for å ramle framover.

Å kunne ete eit stort måltid med dessert uten å blir knallhard i magen og kvalm i fleire timar etterpå.

Å ha mulegheitene til å vere med klassen å spele fotball (kjæresten er redd for at eg skal få ein ball i magen).

Slippe å vere uroleg for støt mot magen.

Å kunne fungere normalt uten å bli svimmel.

Større blære!!

Meir tålmodigheit.

Mindre irritasjon over mitt eige dårlege hummør:P

Ellers lite!;)

Skrevet

Jeg savner å ha en "normal" kropp, og ikke minst, idealvekten min. Savner å ta en iskaldt øl i solen, samt feste hele natten. Savner å drikke vin med venninner, savner å være totalt fri og ikke ha en eneste bekymring.

Jeg er ikke den typen som syns det er noe særlig stas å gå gravid, så teller nesten bare dagene/ ukene og månedene til det er over.

Skrevet

hm.. jeg savner mest energien min . .og slippe å stå opp 4 ganger om natta for å tisse.. og olabuksene mine.. ellers er alt dette verdt det å få et barn:) når jeg kjenner tutta sparke så bryr det meg sååå lite at jeg sitter i store mammaklær. jeg verken røyker eller drikker fra før, og spiser heller ikke mykoster, salami eller rått kjøtt - så det slipper jeg å savne:D

Skrevet

1. Savner å dykke med sambo og broren min

2.Bailey's med is.....

3.Å kunne reise meg fra sofa/seng uten å grynte og få avsindig vondt

4.Å springe på fjellet med bikkjene

5.Å henge opp klesvask uten fire pauser pr stativ

6.Å slippe sug etter broccoli klokka fire om morgenen

7.En blære som lar meg sove i mer enn halvannen time før tømming er påkrevet...

Ellers er alt fryd og gammen. Ihvertfall nesten - for nå må jeg på do igjen - og denne sofaen er vannvittig vanskelig å komme seg opp fra...*faen*

Skrevet

jeg savner røyk, rødvin og en iskald pils i vårsola... mmmm.. men ofrer det gjerne for å få en frisk og velskapt liten gutt:) får bare ta det igjen en annen gang:)

Skrevet

Iskald øl rett fra krana på en uteplass hvor sola skinner!

sove på magen....

...og ha større utvalg av klær i butikkene,ikke mammaklærne-er jo bare noen få hyller!

Skrevet

- å drikke alkohol når de rundt meg gjør det:)

- å kjøpe de klærene jeg vil, og ikke de jeg må

- å ikke få kjeft av jordmor pga vekten:P (deeeeen leksjonen om at man MÅÅÅ opp i vekt)

- å kunne spise blodig biff

- å kunne spise mat uten å tenke på toxo, listeria og andre saker som skader babyen

- å ikke være så utslitt midt på dagen

- kunne trene for fullt igjen

- å ha kontroll over humøret

Skrevet

Jeg savner energi, er konstant trøtt!

Normale bukser, hater mammabukser :(

Jeg drikker ikke eller fester, det har jeg ikke gjort på 3år så det savner jeg ikke.

Og så savner jeg å kunne gå rundt litt uten at beina verker pga vann :(

Skrevet

1) RØDVIN

2) Når jeg skal på ferie om et par uker - kommer jeg til å savne drinker

3) ost&kjeks

4) sushi (ok, man kan vel egentlig spise det, men...)

5) cola (har merkelig nok ikke så lyst til å drikke det nå?)

6) å ha energi. Orke å gjøre ting

7) få igjen knappen på buksa...!

Skrevet

Savner å være NORMAL I HODET, er så hormonell og sur for tiden at jeg er irritert på alt og alle. DETTE BLIR SISTE GANGEN JEG ER GRAVID! Husker nå hvorfor jeg sa at første graviditet skulle bli den siste, jeg er fullstendig ute av kurs i hodet mitt. Stakkars sambo og lillegutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...