Gå til innhold

*******NY skravletråd ikm. uke 17*******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positvt cb digital 1dag før ikm:)Er helt uvirkelig dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår kom tr nøyaktig på dag 28. Så da er jeg tilbake i vanlig syklus! Det er jo forsåvidt bra...

Jeg prøver å ta meg en pause fra dette forumet, føler jeg blir helt desperat etter å finne symtomer på en graviditet! Nå vil jeg heller slappe av, og det som skjer det skjer! Ønsker alle her inne på uke 17 tråden lyke til med testing, og håper dere vil få positive tester.

klem fra meg

Skrevet

Hei hei..

ikm på mandag. Testet med digital EL-tester i går.kjempenegativ!!! Er nok ikke gravid da. Har lite symptomer. Litt ømme bryster på sidene. Vært lei meg nå hadde troen på at vi skulle klare det enne mnd. Nå blir det vel prøverør på oss..........................faen!!!!!!

Skrevet

nå er jeg ooooooooooooooooover IKM å jeg begynner å bli REDD!! har fått kalde føtter!! vi skulle jo vente å men så tenkte jeg d hadde vært fint med entil nå men jeg viiiil vente...egentlig..men barnet er hjertlig velkommen altså uansett!:) men nå sitter jeg å biter negler, er på dag 31 i syklusen nå å kjenner ikke tegn til tr som j pleier å få noen dgr før!!

hoppa jo bare av i svingen men det gjorde vi gjennom hele el så kaaanskje selvom j prøver å fortelle mgselv at tr bare er forsinka! så j får henge her inne litt til tr kommer..dette ble nok første og siste pp på oss hvertfall for år 08/09! :) men krysser fingre for alle dere som venter så spent å ønsker så masse en liten spire:)

Skrevet

woohooo svaaak skyggestrek på strimmel;)

første pp etter sa...

blir spennende dette..

tør nesten ikke håpe engang...

Skrevet

Da kom mensen i går ja...2 dager over IKM. Det samme skjedde forrige måned- så det tyder jo på at jeg har fått 2 dager lenger syklus enn hva jeg har hatt tidligere.

Tar en ørliten pause herfra jeg også. Gjør neimen ikke annet enn å sitte her inne, og det blir litt dumt...hehe;)

Kommer på`n igjen rundt EL tider tipper jeg=)

Lykke til imens til dere andre!!!

Skrevet

uffda...mer lykke til neste gang da=)...jeg aner fremdeles ikke noe, er fremdeles like tørst, mister sprøtt mye hår og er sliten....ellers økt utflod og puppene føles tyngre liksom...tempen er høy men den synker vel i morra....hehe siden ikm er da...blæh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...