Gå til innhold

*******NY skravletråd ikm. uke 17*******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige ble så laaaang!

Så skriver innlegget mitt på nytt:

Jeg testa med el-strimmel i morges og den var... NEGATIV!! Bajs altså... Er jo ikm. i morgen! Jaja, i morgen tidlig, da skal jeg teste med en CB!! Det går nok bedre...

: )

Hvordan går det med dere andre jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg svarte akkurat på en av de andre trådene, men da hopper jeg heller inn hit=)

Jeg hadde IKM i går....men ingen tegn til TR. Har tatt en test i dag morges, men den var negativ:( ÆSJ!!! Det er trist, jeg blir sååå deppa!

Tester igjen i morgen jeg oxo om ikke TR kommer i løpet av dagen!

Lykke til til deg Villabolla og lykke til til meg=) =)

Skrevet

Hei! Testet med QR idag og den var helt fullstendig negative. Ikke et eneste lite snev av strek på T siden. Syns liksom det burde kommet en tynn liten svak strek i det minste, men nei da... :(

Nå tenker jeg at det bare er å vente på TR. Men skal teste med CB i morgen, som deg. Gleder meg til det, så vet jeg helt sikkert og slipper å gå å lure lenger. Blir jo smågal!

Skal forresten til legen idag. Har hatt så mye spotting de siste 3-4 mnd. Ca. 4-5 dager før mensen. Denne mnd har jeg spottet på dag 6-8 etter el og de siste 4 dagene. Er redd for at dette er tegn på hormon ubalanse. Syns ihvertfall det er greit å få snakket med en lege om det.

Noen som har erfaring med mye spotting?

Skrevet

Har testa med el strimmel i dag jeg og! Ingenting :( Ikm er i morgen, har en cb test igjen men tror jeg må vente noen dager med den, hvis ikke mensen dukker opp da. :(

Skrevet

Lykke til til deg også, JulieF! Blir spennende å se hva testen i morgen sier! : )

Men har du fått noen symptomer?

Jeg har 1 øm pupp og litt vondt i ryggen. Ellers ingenting...

Det bare ER så spennende dette! Synd at det er så "lenge" til jeg kan teste igjen... He-he! : )

Skrevet

Jeg hadde 2 dager med blødninger 4 dager etter EL. Trodde kanskje at det var festeblødninger, men er veldig i tvil nå, siden jeg ikke har noen andre symptomer. Bortsett fra litt vondt i ryggen og en øm pupp!

Så... Lykke til hos legen i dag! Du får holde oss oppdaterte!!

Skrevet

Æsj! Er så kjedelig når testene er negative så nært ikm. Men vi har jo flere dager på oss, så lenge ikke TR kommer på uønsket besøk!

Skrevet

Tror ikke man skal tenke så fælt på dette med symptomer. Kom til å tenke på hun som kaller seg Lucy T et eller annet som fikk positiv test forrige uke. Hun hadde jo ikke et eneste symptom:)

Jeg merker at jeg har litt murringer nederst i magen...kan være TR på vei, men håper ikke det!

Men jeg blir helt forvirret over syklusene mine. De har alltid vært helt konstante m/mensen på samme dag hver måned. Helt til frem til siste mens, da gikk jeg pluttselig mange dager over, for så å blø MASSE! Legen trodde foressten det kanskje kunne ha vært en tidelig SA:(

Og jaggu skal jeg gå over denne måneden også...arg;(

Lykke til hos legen ja!!!!

Og jeg krysser fingrene for at TR ikke dukker opp hos noen av oss, men at vi bare produserer lite HcG sik at testene ikke slår ut...hehe:)

Skrevet

Jeg trodde også at jeg hadde en festeblødning, men er også veldig i tvil nå med spotting igjen de siste dagene og null symptomer... Morsomt at du er øm i EN pupp! Teller som symptom det :)

Vi får tenke positive tanker og lykke til til oss alle!!! :)

Skal holde dere oppdatert ;)

Skrevet

Det hjelper ofte å ta en tur til legen, om ikke annet for å bli betrygget om at "det er helt naturlig" det som skjer og at det tar lang tid for noen.

Min lege ville ikke engang høre snakk om at det kunne være noe i veien med meg, hun sa bare "kom tilbake etter sommeren hvis det ikke har skjedd noe da, for det er alt for tidlig å i det hele tatt begynne å tenke på videre utredning" .

Jeg gikk derfra ikke så veldig mye klokere...

Skrevet

jeg har ikm på lørdag, lite symptomer egentlig, hadde litt murring i går samt jeg hadde bitte litt friskt blod på papiret når jeg gikk på do...men ellers nada....

så får se da...litt annerledes denne pp men kroppen min finner alltid nye veier å lure meg så..*ler*

lykke til jenter=)

Skrevet

åååååååå er så lei av å vente, kan ikke dagene gå litt fortere......... Lykke til hos legen! krysser fingrene for alle her inne.

Skrevet

Jeg har litt lyserosa slim på papiret når jeg er på do i dag.. Har egentlig IKM i morgen.. Men har hatt en del murringer den siste uken, så nå er jeg stygt redd for at tanta har tenkt til å melde sin ankomst..

Dette er deprimerende.. Er så klar for å bli gravid, spesielt etter at jeg mistet i uke 12 i februar.. Føler meg skikkelig snytt..

Skrevet

Om det ikke er en festeblødning da...

Lov å håpe!!

Skrevet

Men kan man ha en festeblødning så sent? Jeg hadde EL fredag 11 (1 1/2 uke siden..) Og har som sagt ikm i morgen..

Jeg håper så lenge jeg kan jeg :-)

Skrevet

Er jo noen som spotter litt rundt ikm. istedenfor å få mens...

Har hørt om festeblødninger så sent som 4-5 uker etter EL, så det er jo mulig!

Krysser fingrene for deg, jeg!!

Skrevet

Jaja, da kom tanta på besøk og løpet er kjørt for denne gang... Er både frustrert og lei, så nå blir det hvitvin og sushi i sola som trøst. Blir helt oppgitt over at det aldri skal klaffe! Grrrr.

Var hos legen ang spotting før mensen. Hun sa det sikkert ikke var noe å bekymre seg over, men at det var et tegn på hormonell ubalanse. Mente det ikke ville ha noe å si ift å bli gravid, men tok allikevel blodprøve for å sjekke hormonnivåene og er henvist til gynekolog for en ekstra sjekk av alt der nede. Føler meg veldig ivaretatt og er glad for at jeg ihvertfall finner ut av det dersom det er noe galt. Kan jo hende det bare er stress fordi jeg så gjerne vil bli gravid nååååå!

Huff. Håper det går mye mye bedre med alle dere! Lykke til med testingen i morgen!!!!! :)

Skrevet

Huff, så kjedelig! Må være veldig frustrerende for deg! Må bare satse på at det klaffer neste gang. Men som du nevner selv -det kan bli ubalanse i systemet om du er for stresset ang. å bli gravid. Har jo hørt om ganske mange som "gir opp" og da blir de gravide ganske fort. : ) Det er jo kanskje en idè? Å "la være" å prøve... Men det er jo heller ikke så enkelt... Nei, er ikke så lett dette.

Men fint å høre at de tar så godt vare på deg og at du fikk henvisning til gynekolog. Selv om det helt sikkert ikke er noe galt, er det jo betryggende å vite... : )

Lykke til videre, Viktoria! Og takk for lykkeønskninger! ...selv om sambo glemte å kjøpe test, så får ikke testa før på torsdagen... : (

Skrevet

Hmmm...ja,lurer på om jeg kan teste imorgen??har IKM lørdag,har ikke prøvd men jeg har vært så rar i det siste at jeg nesten begynner å lure om det ikke er noe.Har hatt vondt i ryggen(har ikke det ved tr til vanlig)og det kjentes ut(litt enda og)som om jeg har gnagsår inni livmora?!?!?noen som skjønner hva jeg mener?....rar jeg,hehe...kjenner og mer på kveld enn på dag.men kan ikke håpe heller,huff er så redd for å være helt ute.bare at det er noe jeg tror liksom...er det i morgen jeg er tre dager før IKM eller torsdag forresten?kanke dette jeg...

masse lykke til til alle her,måtte vi alle teste ++++++++!!!!!!!!!!:)

Skrevet

jaja dagen nærmer seg med stormskritt, men jeg har ingen symptomer enda, er ufattelig trøtt for tiden men det har jeg vært en periode nå, så ser ikke på det som et tegn, men ellers er pms uteblitt, mensmurring uteblitt, ømmepupper uteblitt osv...fatter ikke meteren her...er bare så sikker på at kroppen har tatt en omvei for å lure meg atter en gang, er nemmelig sikker på at vi bomma på el siden jeg da var i holland med jobben og min kjære var her hjemme....så dette er bare teit av kroppeb min*snurt*

er faktisk bitte litt kvalm i dag...blæh....innbille meg kvamle er en kjekk ting....

andre som er like håpløse som meg ang symptomer??=)

lykke til jenter=)

Skrevet

hvordan går det jenter? =)

Skrevet

hmm bare meg igjen her nå?

har fremdeles ingen symptomer jeg*komplett forvirra* litt økt utflod, tørst og sliten.....men de to siste kan være symptom, men med en gutt som leker turbotroll i senga så blir det lite søvn på meg....

blæh...får vente til lør/søndag å se da...

Skrevet

å er jeg over im å kjenner ikke teng til tanta!!!HMMMM!!!! men jeg skal ikke teste før om et uke hvertfall! men blir spennede da ! krysser fingrene for alle dere som er igjen her på ikm uke 17;-)

Skrevet

Åhhh nei....nå er jeg jo 3 dager over IKM, men har begynt å spotte litt lys brunt la jeg merje til da jeg akkurat var på do.....uff og huff, da kommer vel mensen i løpet av dagen:(

Skrevet

uffda men får håpe det kun er festeblødning=)

jeg har fremdeles lite symptomer, alt for lite for å ha ikm i morgen....er sliten i kroppen, tørst hele tiden og kroppen føles rar rett og slett....puppene mine er langt i fra så ømme som dem pleier å være...dem er bare litt "tunge" og sensitive om man kan kalle det det....

men men i morgen/søndag kommer dommen så vi får se da=)Skal på spa i morgen så da kan nå mensen holde seg unna, lite lyst å få den under en behandling*leeeer*

lykke til alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...