Gå til innhold

Under en krangel, er det lov å si....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes han gikk over streken allerede da han kalte deg en jævla bitch, jeg. Sambo og jeg har regel om at ikke engang 'hold kjeft' er lov, for det er jo ikke akkurat en konstruktiv måte å få løst en krangel på, det bare fyrer opp mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt en sånn x, som ble sint for den minste filleting og det ente ikke bare med jævla bitch o.l etter noen mnd... Kan ikke fatte at man skal bli så sint at man vil dytte noen ned en trapp eller slå noen i hodet med en øks bare pga 5 minutter på en video.. Det må ligge noe mer bak, eller så er han bare steike gal rett og slett.

forøvrig så synes jeg han høres ut som en person som liker å tråkke på andre for å føle seg stor selv..

Skrevet

Noen som sa anger management?? Herregud, for en hissig type! Hadde blitt eitrandes forbanna om typen min sa noe slikt til meg. Han har tydeligvis problemer med sinnet sitt....

Har han sagt unnskyld eller noe som viser at han angrer?

Skrevet

Tusen takk for svar og støtte, alle sammen!

Nå har det gått tre dager, og jeg har ikke fått noe unnskyldning, men har ved flere anledninger fått høre at jeg er en sur og forferdelig person.

Har sagt til han at jeg kommer til å kontakte familievernkontoret, og hvis han ikke blir med, så går jeg alene. Må snakke med en som er nøytral, og som kan hjelpe meg videre.

Han pleier å si mye stygt når han er sur, men dette var toppen for meg. Han sa han var sur for noe jeg hadde sagt tidligere på dagen, men da synes jeg at han kunne vært voksen og tatt det opp med en gang, så vi kunne snakket om det.

Jeg har innsett at den eneste måten å unngå slike krangler i fremtiden er at jeg bare føyer meg etter han, hører på hans meninger og gjør som han sier. - Og det NEKTER jeg å gjøre!!! Jeg vet at neste gang vi begynner å krangle kommer det noe stygt igjen, og han klarer som regel å si noe enda verre enn ved forrige krangel, så er litt bekymret for hva som kan komme nå.

Vi har slitt litt før, men trodde virkelig at vi var på rett vei denne gangen, men tok feil nok en gang. Kan ikke være så dum at jeg går på samme smell igjen. Nå MÅ vi få hjelp - selv om han nekter å blir med.

Skrevet

Hjelpe meg! Jeg er ikke en av dem som skriver at man må dumpe typen for småting, men dette hadde vært slutten på forholdet for min del. Han gikk aldeles over streken ved å kalle deg bitch.

Min eks kalte meg idiot og jævla dritt. Det var ille nok. jeg krangler ikke sånn, og sier partneren min sånne ting, er detover og ut.

er du over 14 år, er dette grunn nok i massevis til å dumpe hele fyren.

Skrevet

Jeg sier nå det jeg mener, jeg: Hadde min mann oppført seg på denne måten, hadde det vært slutten for vår del. Ellers måtte han jo ha fått en akutt psykisk diagnose eller noe? Kunne noen forklart meg hva det var som feilte han, og at han hadde sjanser til å bli frisk, hadde det vært noe annet. Men dette var respektløst, ille og LANGT over streken!

Skrevet

jeg hadde blitt ganske redd, tenk hva skjer neste gang om vi krangler like mye. tror du bør sette deg ne då snakke med meg å komme i buns til ka som utløste det, synts det virker som det ikke bare var det med filmen. eller har han er syyyykt tempremang hvertfall.. men snakk me han hvertfall. men gutter sier vel egentlig sjeldent unnskyld, tørr vell ikke inrømme det var feil..

Skrevet

For å si det sånn: Jeg reagerte på at han kalte deg bitch jeg, syntes DET var å gå langt over streken. Så da trenger jeg vel ikke utdype hva jeg synes om resten av det han sa..

Jeg og min kjære har vært samboere i over fem år nå, og har per dags dato aldri kalt hverandre stygge ting. Klart vi krangler, men vi klarer heldigvis å holde oss til saken og ikke gå på person.

Hvis dette hadde skjedd meg, så hadde hvertfall mine varsellamper lyst. Totalt uakseptabel oppførsel som vitner om mangel på respekt. Man sier ikke sånt til noen man er glad i!!!

Skrevet

Fyyy!!! Da hadde jeg blitt forbanna altså!!!! Ikke akkurat mye grunn til å si og gjøre slik!!! Hadde vurdert å flytta ut jeg da ja om mannen min hadde oppført seg sånn mot meg!!

Skrevet

Fy F¤% for en type... hadde aldri tolerert at noen snakket sånn til meg

Skrevet

Han har gått for langt ja! Hadde mannen min sagt noe sånt så hadde jeg blitt skikkelig sjokkert. Han har ALDRI kalt meg ting. i løpet av de 3 årene vi har vært sammen. Vi krangler heftig noe ganger vi også, men sier alltid unnskyld etterpå. Jeg har kalt han " tosk" osv men det er det verste jeg har kalt han. Man kaller ikke noen jævla bitch. et språk som er ganske fremmed for min del. Håper du får snakket ut med han. Enn å reagere så kraftig på at du ville spole tilbake??? Henger ikke på greip. Liten bagatell..Hvordan reagerer han hvis det oppstår verre ting?? Han burde spolt tilbake uten et mokk!! Og være Blid og fornøyd som har deg:D Lykke lykke til...

Skrevet

Hvis det er du som er problemet hver gang det er noe og han aldri sier unnskyld- da lyser det en varsellampe...Jeg tenker psykopatiske trekk. Faren min var slik og det endte med vold til slutt. Men jeg skal ikke male situasjonen svart/hvit.. Men har du barn må du være på vakt ikke minst tenke på deg selv. Til slutt tror du at det er deg det er noe galt med hele livet.. og du begynner å godta evt andre ting som psykisk terror, det at han kliper deg, snakker nedlatende til deg, trykker deg i gjørma. Nå vet jeg ikke hvordan dere hatt det før men pass godt på deg selv:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...