Skilpadden Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde en krangel med samboeren min i går kveld, og jeg mener han gikk langt over streken. Det som skjedde var: På lørdag kveld begynte vi å se på en film. Jeg sovnet, så vi slo av. I går kveld skulle vi sette på filmen igjen, og jeg ba han om å spole 5 minutter tilbake sånn at jeg kunne få med meg alt. Da klikket han helt og sa at det var ikke hans skyld at jeg hadde sovnet, så han skulle ikke lide for det. Jeg fikk heller se på filmen en annen gang, for han skulle sette den på der hvor han hadde kommet. Jeg sa at det bare var snakk om 5 minutter, så det burde ikke være noe problem. Da kalte han meg for en jævla bitch, og sa at jeg hadde vært sur mot han hele dagen (vi hadde hatt en kjempefin helg), og at jeg er en sur kjerring som bare vil krangle og er utrolig vanskelig å være sammen med og leve med. Det endte med at han gikk ut av rommet i sinne, og jeg hørte det smalt i ting, så jeg gikk etter og spurte hva i helvete han drev med. Jeg sto på toppen av trappen, og da forteller han hvor mye han har lyst til å sparke meg ned trappa. Jeg sa værsågod, spark i vei, og da sa han "nei, det hadde vært mye morsommere å slå deg i hodet med en øks!" Er det bare meg som mener han har gått langt over streken?? Jeg klikket selvfølgelig helt, og sa det der er ikke greit å si. Jeg hylte og skreik, fordi det er virkelig det verste han har sagt til meg. Fikk da beskjed om at det måtte være noe seriøst galt med meg, og at jeg måtte ha en sykdom i hodet osv... Hva sier dere, jenter???? Er jeg gal??? Eller har jeg rett i at han har gått for langt?? Jeg har ventet på en unnskyldning i hele dag, men har bare fått beskjed om hvilken sur kjerring jeg er og hvor vanskelig jeg er. Blir så oppgitt! Og ikke minst - utrolig lei meg!
WP-TLogPeanut Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Ehhhhh...... slike ting er IKKE greit å si nei!! Hadde kjæresten min sagt slike ting til meg hadde jeg ikke klart å si noe jeg tror jeg...så utrolig langt over streken og det der..hvertfall min strek
Øyboeren med to små <3 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 NEI, det er IKKE greit...! det vet jeg, og allikevel finner jeg meg i sånne kommentarer... men har ALDRI hørt noe så ille og detaljert som om at det hadde vært bedre å hugge deg i hodet med en øks..! fysj, det er jo helt perverst..!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det var da voldsomt!! Synes han tok litt av ja!
Skilpadden Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Trenger bare å høre noen andre også si at det ikke er greit, for i følge han er det jo jeg som er gal... Han tror virkelig at han er perfekt. Helt utrolig!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Be han hugge hodet av seg sjøl, eller flytte ut på flekken!
Ravna Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Det der vet du selv at ikke er greit! Var jeg deg, ville jeg kreve at dere kom dere i terapi, de utsagnene der tyder på at han ikke er helt i likevekt.
Skilpadden Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 Uansett om han legger noe i det eller ikke, så er det ikke greit å si. Tenk om barna våre hadde våknet. Babyen hadde vel ikke skjønt så mye, men hun på 3 kunne jo begynt å si det samme.
happybirthday Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Jeg for min del, tror jeg hadde kommet til å bli litt redd, jeg. Tenkt at - tenk om han egentlig virkelig mener det han sier.......Denne gangen var det bare verbalt, men neste gang, hva skjer hvis han blir sint nok og det bare av en filleting som dette utløste.....? Hadde nok begynt å tenke over forholdet og om han hadde vist slike tendenser tidligere, bare at jeg ikke har lagt merke til det før.....Er mye rart man kan si i en opphetet krangel, men dette her virker en smule voldelig og grotesk, spør du meg.
Skilpadden Skrevet 21. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2008 Det som skremmer meg er at det kom så spontant, så tankene må jo være der på en eller annen måte. Heldigvis har vi ingen øks...
Ravna Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Det der er jo helt på grensen til trusler, jeg vet ikke om man i teorien kunne ha anmeldt slike utsagn. Synes hele greia høres uhyggelig ut. Du kan ikke bare la det passere, du må få snakket med noen om det, og ta standpunkt til hva du bør gjøre videre.
Skilpadden Skrevet 21. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2008 Jeg må jo si at jeg synes det han si var voldsomt i forhold til hva vi kranglet om... Hadde situasjonen vært motsatt, hadde jeg spolt tilbake filmen de 5 minuttene, og ingen krangel ville funnet sted. For meg ville det være en selvfølge å gjøre det. Greit nok at han ikke ville se de minuttene igjen, men da kunne han gjort noe annet i den tiden.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 IKKE AKSEPTABEL OPPFØRSEL. Du må aldri la han få deg til å tro at det er du som er vanskelig. Ut fra hva du sier minner han om et par av mine ekser og de grenset til å ha noe psykopatisk over seg........ Her ville jeg vært på vakt
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Hadde det vært meg, med mitt temperement, så hadde jeg mest sannsynlig flydd i trynet på han! Tatt det første og beste og klina til han midt i trynet! Fy F for en DUST!!
Solitude Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Det er da langt over grensen å si til kvinnen han elsker at det hadde vært MORSOMMERE å slå henne i hodet med en ØKS ! ehemmm.... Creeeppy... var det som kom opp i mitt hode. At han reagerer så voldsomt pga 5 minutter tyder på at det er underliggende problemer og at begeret ble fullt og så bobler mye på overflaten. Det er absoloutt ingenting galt med å reagere KRAFTIG på slike uttalelser når de kommer fra den man skal dele livet sitt med. Hvis de hadde kommet fra en annen person i sinne så hadde du nok blitt vettskremt, ikke sant ?!? Så hvorfor ikke når de kommer fra han
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 Blir litt sjokkert av at du lurer på om dette er å gå over streken. For det er det absolutt etter min mening. Ingen tvil. Virker som han har null respekt for deg!!! Ut i fra det du skriver høres han jo ikke god ut, syns jeg.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 HÆ!!! Sa han at han ville hugge deg i hodet med øks, fordi han ikke gadd å se begynnelsen på en film en gang til???! Det må ligge noe mer bak, eller?? Noe annet som kan plage ham, som han tilfeldigvis valgte å ta ut over deg da (en jævlig dårlig) anledning bød seg??
ana baroma Skrevet 22. april 2008 #18 Skrevet 22. april 2008 Det første som slo meg mens jeg leste er om han sliter med noe? Å bli sinna fordi du vil spole tilbake en film i fem minutter er jo fullstendig unormalt i mitt hode. Da jeg leste videre begynte jeg virkelig å lure... Han kan umulig ha det bra med seg selv... Exen min lurte seriøst på om jeg var psykisk utviklingshemmet en gang (han syntes jeg var så steike dum), og det var begynnelsen på slutten for vår del. Men han truet ALDRI sånn... Synes det var skummelt, jeg.
Fire småtroll Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 Dette høres jo helt villt ut, bare det å starte en krangel, med hevede stemmer og skrik og hyl over en film høres helt vannvittig ut for meg.. Ingen her i huset kunne da finne på å hisse seg opp over en sånn bagatell. Det må jo ligge noe mere under, selv de med heftig temperament hisser seg da ikke til de grader opp uten å engang ha blitt provosert. Spørs om ikke mannen din trenger å lufte noen tanker hos en terapeut av noe slag, for dette er ikke normalt overhodet. Kanskje dere skulle gått til en familierådgiver sammen, det kan jo være noe i forholdet deres som sliter på han siden 5 min av en film kan få begeret til å renne over til de grader....? Hadde jeg fått sånne reaksjoner fra mannen min hadde jeg blitt redd.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Synes det var en litt vel barnslig reaksjon fra samboeren din. Tror du trenger å ta en særiøs prat med han, og spørre hva det var som var roten til dette utbruddet. Virker ikke som det var bare det med filmen, men noe annet som lå bak. Jeg hadde aldri tolerert og bli snakket til på en slik måte. Har vært sammen med samboeren min i ni åte, å har aldri kranglet sånn. Synes nesten dette virker litt som begynnelsen av psykopat oppførsel. Prat med samboeren din NÅ!!!
gærne ko Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 Syns det her var heilt forferdelig å lese. Hadde min samboer sagt noke sånt trur eg at eg hadde blitt så redd at eg hadde ringt politiet eller tatt med meg barna og reist vekk for ei stund. Gosj, er forbausa over kor mange som hadde tatt dette med fatning og foreslått terapi og sånt. Har aldri i mitt liv blitt snakka slik til, eller i nærheta, og hadde som sagt blitt livredd!
lillegull:) Skrevet 22. april 2008 #22 Skrevet 22. april 2008 en liten psykopat kanskje.. synes helt ærlig det hørtes fryktelig voldsomt ut å si sånne ting..
☆Anonymia☆ Skrevet 22. april 2008 #23 Skrevet 22. april 2008 hadde blitt seriøst redd fyren og blitt utrolig lei meg og såra.. fy faen for en IDIOT..
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. april 2008 #24 Skrevet 22. april 2008 Nei sånnet ing er aldri greit å si. Spiller ingen rolle om man er sint på den andre, det er uakseptabelt å komme med sånt. Og blir litt vel tenåringstrass i mine øyne. Han bør jaggu kunne komme med en unskyldning ja, og hvis han har sånne utbrudd flere ganger. (spesielt for småting som ikke er noe å bli sur for.) Så bør han oppsøke hjelp.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. april 2008 #25 Skrevet 22. april 2008 syns det var litt voldsom oppførsel pga. den filletingen der..5 min. av en film kunne vel han overlevd.. jeg hadde krevd en unnskyldning.. .. fy flate for en idiot.. jeg hadde blitt så sint og lei meg at jeg hadde tatt min datter og reist til foreldra mine..bare for å kjølt meg ned litt til ny diskusjon.. for jeg hadde blitt skikkelig forbanna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå