Gå til innhold

Får dere noen ganger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt....Nei, eg får ikke dårlig samvittighet, for eg gjør det ikke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Oblix tar litt av her. Det går fint an å være ute hele dagen hvis man bare legger til rette for at babyen kan oppleve litt mer enn å ligge i vogna. Jeg har med bæresjal som hun kan sitte litt i, og hvis jeg går på kafé går jeg et sted hvor det er sofaer så jeg kan ta henne opp å leke med henne.

Min mini blir mye mer sutrete hvis vi er hjemme en hel dag..

Skrevet

Har jeg sagt at det ikke går ann å være ute en hel dag? Nei, men kanskje ikke hver dag. Og hvis barnet ikke trives ute lenger, er det ikke da på tide å komme seg inn igjen?

Skrevet

Eg oppfattet det slik at ungen ville inn, mens HI ville sitte på kafe fordi hun kjedet seg hjemme alene....Ikke ne galt i å vere ute dersom begge koser seg, men når barnet vil inn er det på tide å gå inn.

Skrevet

Ja det er pga at han vil hjem at jeg også går hjem. Lar han ikke ligge å hyle i timesvis før vi tar turen liksom.

Jeg er kanskje veldig uklar i min fremstillingsmåte, beklager det altså.. Pleier som regel å være hjemme slik at vi slipper dette men innimellom går det lenger tid. Og da får jeg litt dårlig samvittighet ja. Men det er bra at ikke andre er sånn og at de alltid er hjemme i god tid før bebisen blir lei.

Min også er mye mer sutrete om vi er hjemme en hel dag, jeg blir ikke gal fordi jeg kjeder meg men pga at jeg må da dulle mye mer med han for å få han til å roe seg ned.

Meningen var iallefall ikke å starte en krangel, og jeg blir ikke sur pga andre meninger enn meg. Men syns det er litt synd når det kommer en sarkastisk tone over svarene, akkurat som jeg er helt på jordet og ikke lar gutten min utvikle seg som han burde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...