Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. april 2008 #26 Skrevet 22. april 2008 Eller de som sakte og rolig trasker seg gjennom butikken med en STOR handlevogn, på tross av at de bare skal handle inn nok ting til å dekke bunnen av den. Så ser de plutselig noe interessant i en hylle litt lenger bortenfor. "Hmmmm...hvor skal jeg gjøre av handlevognen mens jeg kikker? Jeg tror jeg bare setter den fra meg midt i passasjen mellom hyllene her, og blokkerer for den halen med folk jeg har bak meg." Evt: I stedet for å parkere den overdimensjonerte handlevognen på et åpent sted i butikken når man skal krongle seg frem til der melkekartongene står (det er ganske trangt der) og bare hente en kartong, så kan man ta MED seg hele vognen sånn at ingen kommer forbi en mens man lurer på om man skal ha lett eller skummet melk. Fantastiske mennesker. Alle som en.
The most famous Ludder Skrevet 22. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 22. april 2008 Det sier vel at jeg er ulykkelig det. Og du rakker ned på ulykkelige meg. Hva sier det om deg?
KaMa Skrevet 22. april 2008 #28 Skrevet 22. april 2008 Det sier at jeg er lei av folk som syter og klager, men ikke tar tak i ting. Forøvrig er det trist at du ikke ser at det sannsynligvis er innstilingen din som er mest skakkjørt. Garantert ikke kjæresten din.
The most famous Ludder Skrevet 22. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 22. april 2008 Oi, du er jammen meg smart. Hvorfor har ikke jeg spurt deg om råd før? Takk for at du bryr deg :-)
KaMa Skrevet 22. april 2008 #30 Skrevet 22. april 2008 Sikkert fordi du innerst inne vet at jeg kaster ikke perler for svin.
Tally Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 Det skulle vært skuddpremie på folk som går ett skritt av rulletrappen og så blir stående!!! Tror de at de er alene i hele verden?? Ellers vet mannen min aldri hvilken lomme han har puttet bilnøklene i og han bruker irriterende evigheter på å leite etter de. Han ville ikke vart lenge i en skrekkfilm nei, he, he.
The most famous Ludder Skrevet 22. april 2008 Forfatter #32 Skrevet 22. april 2008 Tviler på tenåringene eller fjortisjentene på senteret har så jævli dårlig tid at de gidder å bry seg om sånt, hehe. Litt dårlig sammenligning der dessverre...
giggsi Skrevet 22. april 2008 #33 Skrevet 22. april 2008 Oi,huff.....godt vi har voksne og tålmodige innmari sterk her da.Du er vel av dem som ikke klarer å lære hvilken vei kortet skal dras du da,og peser som en blåsebelg rundt i butikkene med handlekurv som du dytter borti alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå