Gå til innhold

Jeg takler ikke ineffektive folk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks 1:

Som når man går ned til bilen, da tar jeg opp nøklene av lommen og låser opp slik at bilen er åpen når jeg kommer frem. Fatter ikke de som går frem til bilen, setter ned det de bærer på, og SÅ leter frem nøkkelen og låser opp.

Samme med husnøklene.

Når jeg går ut av døren, har jeg alltid husnøkler og bilnøkler i hånden, ikke i vesken eller lommen!

Eks 2:

Står på rødt lys, fatter ikke de som ETTER det har blitt grønt tar giren i riktig gir og SÅ begynner å kjøre, tar jo 3 sekunder ekstra!

Eks. 3:

Finne frem penger mens man står i kø i butikk eller når man skal inn på bussen, ikke når det er min tur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fjernlås eller hva det nå heter, så jeg er ineffektiv

Skrevet

Men du kan jo holde nøkkelen klar ihvertfall, ikke begynne å lete etter den når du er med bilen!

Skrevet

Jeg er faktisk, tro det eller ei, veldig enig med deg ang. akkurat det der. Fins ikke noe som irriterer meg mer enn mennesker som er trege og ikke gjør ting helt slik som jeg tenker i hodet mitt at de bør;)

Hehe

Skrevet

Spesielt når det er ens egen type. Typisk at verdens kjappeste dame skal finne seg verdens treigeste mann :-(

Skrevet

God, jeg vet! Jeg blir ofte irritert av måten andre spiser på òg. Er så vanskelig å ikke komme med en spydig kommentar til slike! Måten de puster på for den del.... Og hva med når du sier hei, og de ser på TV, og ikke reagerer før du har sagt der 30 ganger?

Skrevet

Ja, det og ja. Typen har en tendens til å bruke en evighet på å svare på enkle spørsmål. F.eks. andre folk kan spørre ham et enkelt praktisk spørsmål som jeg VET han vet svaret på og jeg vet svaret selv, så står han bare og sier eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh en evighet. Ofte blir jeg så forbanna at jeg bare svarer for ham, vil jo ikke at andre skal tro han er dopet eller noe :-(

(og da ser han ikke på tv heller...)

Skrevet

Jeg vet! Men ofte svarer jeg for andre hvis de ikke svarer så raskt som jeg vil de skal svare. Tenker hjernen min raskest, må jeg bare svare for dem... Men syns du ikke det er ekkelt med måten folk puster på noen ganger? Hvis du sitter der å hører på det.

Det ekleste jeg ser ute, er gutter som går rundt med hånden nede i buksen sin. Seriøst, går rundt å grafser seg på tissen ute i offentlighet. Blir fysisk kvalm!

Skrevet

Selv om ikke det har noe med inneffektivitet å gjøre, så kan jeg vel si meg enig siden du var så sjenerøs å være enig med meg...

Det har jo noe med dumhet å gjøre og de to egenskapene går jo egentlig ut på det samme!

Høy pust i nesen er disgusting under måltid, fatter ikke at de ikke hører det selv! Bare fordi de har nesen full av hår, og for tunghørt til å høre noe som helst! ÆSJ!

Skrevet

Signerer! Jeg er effektiviteten selv! Svisj svosj!!

Jeg har også verdens mest inneffektive mann, sånn type ehhh, neeeei altså. Aaaarhg!

Kanskje mennene våre skal konkurrere Ludderet? Den som taper blir kastet til haiene (i dag håper jeg min taper).

Skrevet

Da må jeg nok skuffe deg, for ingen slår min der :-(

Men akkurat nå har jeg litt bruk for ham likevel, så noe haimåltid får han vente med å bli. Han legger gullet som sutrer som gal akkurat nå, og etterpå skal han kjøre og kjøpe cola til meg!

Skrevet

Jeez. Hva klager du for da? :D Mannen min er ikke bare inneffektiv, han er faktisk kjip også.

Mmmm.. Cola. ;( Vil å ha cola.

Skrevet

Ja, takk....

Det er ekkelt uansett da. Høre den pusten. Æsj, jeg blir så kvalm. Også av den lyden enkelte lager når de spiser. Seriøst. Har en x-venninne (ja, det var en faktor i at vi ikke er venner lenger) som smattet så forferdelig når hun spiste. Si hun f.eks spiste potetgull, så tok hun et potetgull, stappet i munnen, og slikket fingrene sine. Så strakk hun seg etter posen igjen osv. En gang klikket jeg (selv om jeg ikke spiste av det hun spiste) - men jeg ble så fysisk kvalm!

Skrevet

Klager fordi lite effektive folk irriterer meg mer enn en cola gleder meg... eller... Off, nå ble jeg usikker.

Men seriøst, jeg bruker en halv time på å dra på butikken.

Han bruker ihvertfall en time.

Hvordan er det mulig?

Vi kjøper samme mengde mat, og det er ikke spesielt kø.

Utro tør han ikke være, så det er ikke det heller. Smugrøyking lukter jeg lang vei.

Skrevet

Jeg vet hva han gjør! Han klarer ikke bestemme seg for om han skal ha fiskebolle pakke A eller B, skinkepakke X eller Y. Etc. Det er det min gjør. Også _prøver_ han (uten hell) å tenke etter om det er noe mer vi trenger, tenking er visst slitsomt og tar lang tid ser du.

Skrevet

Huff ja, bør vel begynne med handlelapp for stakkars mannen! + at det er jo vanskelig å gå også faktisk. Jeg har halvparten så lange bein, men går dobbelt så fort!

Skrevet

Forresten er jeg heldig om det blir cola før midnatt. Nå måtte stakkaren hvile etter leggingen, og når han legger seg på sofaen med musikk tar det max 10 min før han er på an med snorkingen igjen, og derfra er veien lang!

Skrevet

Jeg er så enig! Og tafatte folk er og til stor irritasjon.Som f.eks når en person vet hvordan en ting skal gjøres men står og ser på og tenker og nøler før en gjør det.Eller folk som ikke våger å be om hjelp i enbutikk og blir stående rett opp ned og se hjelpeløs ut.grrrr.........Og trege folk som aldri blir ferdige med ting...å,kjenner jeg ble litt irritert nå.

Skrevet

Ja, hjelpesløshet er kvalmt! Rart ikke evolusjonen har skilt ut sånne ennå. Sånn går det når vi skal være så jævli empatiske og inkluderende.

Skrevet

Ja,jeg blir faktisk sint av hjelpeløse folk.Som her en dag på butikken en kunde skulle betale,men hadde glemt lommeboka ,så sto han lenge og bare kikket på kassadama ogsa æææ...øhhh...hva skal jeg gjøre da...ehh.......DRA DEG FOR HELVETE UT AV KØEN! kassadama kan ikke hjelpe deg med det.Du vet jo selv hva du må gjøre. Eller folk som skal betale med kort og er livredde.Står og unnskylder seg for de er ikke sikre på hvilken vei de skal dra kortet og håper de husker koden,og spør om det ble godkjent! DET STÅR PÅ KORT AUTOMATEN!!!!!!

Skrevet

Jepp. Enkelte skulle hatt med seg støttekontakt!

Skrevet

da vil du eeeeeelske meg =)=))

står alltid klar med alt =)=)

Skrevet

At du har særdeles liten toleranse for andre mennesker har vel kommet godt frem i innleggene dine. Og at du har et ganske underlig syn på den mannen du lever sammen med også.

Hva med å undre seg litt over hvorfor du misliker andre så mye, kanskje du til slutt får øye på bjelken som sitter midt i synet ditt?

Om ikke noe annet så blir det fryktelig trist å være vitne til at du lever sammen med et menneske som du åpenbart ikke har noe som helst respekt for. Hva sier det om deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...