TusseMor07&09&14 Skrevet 26. mai 2008 #26 Skrevet 26. mai 2008 Huff og huff:o( Har noen skikkelige hektiske dager nå, men dytter opp, så den ikke forsvinner så innmari langt bak! Så skal jeg sette meg ned med en gang jeg får ledig tid:o) håper alt er bra med deg vennen!? Klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. mai 2008 #27 Skrevet 27. mai 2008 Heisann:o) Hvordan går det med denne dama da? Blir jammen ikke det samme drivet over skrivinga nå som jeg er igang med jobb merker jeg. Får sjelden tid:o( Men sånn er det nå bare i den hektiske hverdagen;o) Og jammen er det en hektisk måned som ligger foran meg!!! Så om du ikke hører noe særlig fra meg i løpet av juni, så skal du vite at det er sååååå mye som skjer, at jeg ikke kommer til ¨rekke halvparten! Jaja... ellers er alt bra her;o) Hadde en skikkelig nedtur i helgen pga alle tankene om det å bli gravid og planer for fremtiden osv... men sånne dager kommer jo fra tid til annen! Bedre igjen i dag da;o) Huff, så du sliter med prolapser du:o( det kan ikke være noe allright vil jeg tro nei! Vi får satse på at ryggen din samarbeider med deg nå fremover altså! hvor langt er du forresten kommet nå??? ) Tiden flyr vettu, så det er ikke så lett å henge med i svingene:o) Tenk lillegutt har hatt bursdag nå. 1 år vettu... herlighet... tiden flyyyyr! Vi hadde huset fullt av folk på søndag, og til søndag er det pån igjen! det blir så koselig atte:o) Og sååå masse pakker til han da! Masse leker. Og i barnehagen fikk han krone og is, og alt har bare vært super for hani det siste:o) Lillegutt har virkelig koset seg! Hvordan er det med veslegutt da? har han "skjønt" at han skal bli storebror? Blir mye rot jeg skriver her. Er litt trøtt. Akkurat kommet hjem fra jobb vettu... Wild Yam ja... hmmm... det er yamsrot. Men akkurat hva det er har jeg ikke satt meg så veldig inn i. Stolte på homeopaten min jeg, og det hadde jeg jo god grunn til;o) Håper det funker denne gangen og;o) Jeg har hørt om mange det har funket på... Hehe... jeg begynner klokken 6 jeg. Da må jeg ha skiftet flere ganger å stå klar med riktig arbeidsantrekk i avdelinga. Så jeg kommer på jobb 0545. Det er tidlig! hehe... Ellers så takker jeg for mange gode ord angående dette med studier osv! Du er god du:o) og du har nok helt rett...Vi får det nok til på et vis! ) I barnehagen går alt helt fint! Han koser seg som bare det, og det er så godt å vite at han tives, for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet når jeg leverer han. Blir ikke mange timene han er der om dagen men... han koser seg iallefall! I går fikk jeg mms av barnehagen av en blid gutt med krone og is i munn... det gjør jammen arbeidsdagen litt "lettere" hvis jeg kan kalle det det:o) Så koselig vettu! Huffameg:o( er du såååå trøtt? det er ikke noe godt altså!!! Vi får håpe det går over snart, for det blir veldig slitsomt i lengden det! Så snilt av mannen din å ta med seg veslegutt ut, så du får slappe av litt da:o) Snill samboer det! men er du flink til å legge deg nedpå da da? eller har du lett for å bare måtte gjøre det og det og det når du "endelig" har tid til det og er alene i huset? har ofte lett for å bli sånn! Stakkars deg... det må være tøft å jobbe fullt og da, iallefall siden du er så trøtt. Du får se det ann en stund da.... og så må du love meg at om du føler det er nok, så får du ta deg en tur til legen altså! ikke sant? Må ikke slite deg ut heller da miemamma!!! det jeg vil frem til er at du må lytte til kroppen din:o) Så er jeg helt enig med sjefen din. Du får ta det du orker... alt ekstra får komme som en bonus:o) Så du kommer kanskje nedover ja:o)))) da må du si ifra ja:o) hadde vært superkoselig å se deg/dere igjen snart altså! Og jaaaaa, ta albumene med! Så moro at du synes det er så gøy.Jeg gleder meg til å se! Vi kom ikke i gang denne gangen heller:o( Føler liksom jeg kan for lite... så det skorter litt på ideer og sånn da vettu... skulle nesten gått på kurs eller hatt noe idehefte eller noe.... Så der har vært på langedrag. Der er det fint. Har vært der jeg og, men det er mange år siden. Ei venninne av meg jobbet der en god stund og, så jeg har set mange bilder derfra i senere tid:o) herlig plass! Så moro å høre at dere har 200 lam på gården. Det må jo være vanvittig mange! Har vanskeligheter med å se det for meg... åååååååhhh... lam er sååå søte! dere får kose dere mens de er små) Selger dere dem når de blir eldre, eller skal de slaktes? (huffameg... på det området er jeg pyse, til tross for jobben min) ;o) Men vet du hva vennen? Jeg må nok avslutte nå jeg... nå skal jeg bare svare "fødemaskin" kjapt før jeg legger meg her! Lillegutt har fått det for seg at det å stå opp kl 6 er greit, og da blir hu mor sliten vettu... iallefall når jeg må jobbe til 22. Sov godt og drøm søtt:o) Gleder meg til å høre fra deg igjen:o) Klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. mai 2008 #28 Skrevet 27. mai 2008 Nå ligger det svar til deg over her vennen:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. juni 2008 #29 Skrevet 1. juni 2008 Dytter opp til godjenta:o) Idag har det vært bursdfag her igjen! Og guuuud som vi har koset oss! 16 voksne og 8 barn...herlig! ) Klarte å få en ballong til å eksplodere rett i øyet mitt da jeg blåste den opp:o( det gjorde så ekstremt vondt det!!! Klarte ikke få frem et ord da mannen spurte hvordan det gikk... jeg bare satt helt apatisk og holdt meg til øyet... var redd øyet var trøkt langt i i hodet, livredd for at jeg var blitt blind... *grøss* turte nesten ikke lukke opp øyet! Tok laaaaang tid før jeg turte, men det har heldigvis gått bra. Hadde grusomt vondt, og gikk med lapp over øyet... hadde heldigvis pyntet ferdig kaker og sånt før dette skjedde! Må nok ha fått en rift på øyet eller noe:o( Men er på bedringens vei ikveld. Klarer iallefall å se:o) Hva har dere gjort i helgen da??? Jeg er på dag 15 i syklusen. Og jeg har EL-slim!!!!! hoho...er det mulig???? jeg skal jo ikke ha det jeg, med de sinnsyke syklusene mine. Har murringer i ryggen og... EL-smerter??? Kan jo være noe annet, men vi har ikke hoppet i høyet på en uke tenker jeg, så det måjo bare være EL-slim;o) Så jeg holdt på å gjøre som du, å slippe det i et glass med vann, men jeg lot være.. hihi... ikke har jeg sagt noe til mannen min heller;o) Bare forførte han her for en halvtimes tid tiden;o) Han har fått skikkelig prestasjonsangst, så jeg må la alt dette EL-snakket ligge, hvis ikke blir det ikke noe barn her i gården.. jaja, det blir spennende å se da:o) Du da? Hvordan er formen? Jeg har skrevet et innlegg til lenger opp, om du ikke har sett det:o) Håper alt er bra med deg vennen?! og at du nyyyyter disse herlige dagene slik som jeg gjør! ))) Klemmer fra meg
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juni 2008 #34 Skrevet 9. juni 2008 Hei og hopp:o) Hvordan er det med deg vennen? Her går alt bra:o) Hadde årets første tur utpå vannet i går... herlig! Nå sitter jeg og slapper litt av før vi skal i barnehagen og på jobb... Ville bare dytte litt opp til deg:o) Og høre hvordan det står til;o) Klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juni 2008 #35 Skrevet 9. juni 2008 Hihi... har litt å lese imellom oppovwer her du nå;o)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #41 Skrevet 15. juni 2008 Heeeei kjære vennen min :-) :-) Å, nå tror du vel jeg har svikta deg fullstendig, men det har jeg ikke altså! Har tenkt masse på deg, men dagene har bare forsvunnet her, og har ikke hatt verken tid eller overskudd til å være noe særlig innpå. Men, nå mente sambo at jeg burde gå ut og vaske bilen, og da fikk jeg plutselig veeeeldig god tid - kniiiis ;-) (Skal gjøre det altså, dyd av nødvendighet, skal bare vente liiitt!) Å, det har vært bursdag hos dere ja, gratulerer så mye med ettåring Så koselig med barnebursdag, og bittelitt vemodig at de ikke er babyer lenger, men det er jo bare sånn det er. Regner med dere hadde en knallfin dag Her har tida som sagt gått i ett. Jobber jo fullt nå, og da er det ikke mye overskudd tilbake. På skolen er det alltid veldig hektisk i juni. Masse ekstra som skjer med turer, aktivitetsdager og avslutninger, også er det alt papirarbeid med vurderinger og rapporter, timeplanlegging for neste skoleår og gud vet ikke hva, så puh, skal bli deilig med ferie om en uke Men stortrives i jobben jeg altså, godt å være i sving igjen. Overskuddet er sånn noenlunde på tur tilbake, men er så sliten på kveldene at jeg gjerne har lagt meg i halv ti tida. Og da sier det seg selv hvor mye tid som blir igjen til å være på BiM da vettu. I helgene har vi også hatt fullt opp. Denne helga hadde vi besøk av lillesøster på fredag, og i går var vi i 50 - års lag hos en av tantene mine. Hyggelig å samles hele slekta igjen, og fikk mye hyggelig oppmerksomhet om magen, som nå er helt uungåelig synlig Hvordan er det med deg? Virker som jobben tærer en del på kreftene? Håper du etterhvert finner en løsning på arbeidssituasjonen som er til å leve med. Gleder meg i alle fall å høre at veslegutten trives så godt i barnehagen. Godt for et morshjerte å vite det Hvor langt ut i syklusen har du kommet nå? Veldig spennende at du hadde EL-slim denne gangen da gitt!! Jeg er helt sikker på at det kommer til å klaffe for dere før eller senere, innen 2009 tenker jeg du enten har ny baby, eller er veldig close jeg Men kjære deg, skal vite jeg vet hva du snakker om når du forteller det hender du får deg en nedtur eller tre. Har vært der så mange ganger selv, prøvde jo tross alt et år denne gangen vi også. Vet ikke om du husker jeg skrev før jeg fikk positiv test, den søndagen jeg vasket hele huset i fullt sinne over tantebesøk??!?? Hi, hi, man kan bli ganske urasjonell ja! Og tida virker så vanvittig lang og usikker, kommer vi aldri til å få det til liksom?? Mitt beste råd er nok mager trøst, men kjære vennen min, du blir belønnet til slutt, og i mellomtiden nyter veslegutt godt av å ha mammaen og pappaen sin helt for seg selv Hørt den mange ganger selv, og til slutt ble jeg nesten bare sur når jeg hørte det, men nå i ettertid, skulle jeg ønske jeg hadde klart å lytte litt mer til de velmenende ordene, for de fikk jo rett! Og må vel innrømme det var tider mens vi prøvde at jeg nesten glemte hva jeg hadde, og det er veldig trist hvis det tar lang tid, at man somler bort så mye vikitg tid med det gullet man har. Nå tror jeg nok at du er veldig flink til å nyte den tida, og fortsett med det For nr. 2 kommer nok, og som min venninne som nå har fått sine to sier til meg, du tror det ikke før du får oppleve det, at en er som en, og to er som ti! Hjelpe meg, jeg har 5 mnd igjen bare til å nyte den tilværelsen På tirsdag skal vi på ordinær UL på sykehuset... Og jeg kjenner det nesten vrenger seg inni meg når jeg tenker på det... Er så nervøs for at noe ikke er som det skal, og det er lite jeg får gjort med den følelsen har jeg funnet ut. Har prøvd å si til meg selv 1000 ganger at det ikke er noe som taler for at noe skal være feil, men klarer ikke å slå meg til ro denne gangen før bitteliten har kommet ut av sin varme hule tror jeg! Men klart, ser voldsomt fram til forhåpentlig å beroliget på UL også da, og kanskje ser vi hva det lille nurket er??? Det hadde vært moro Foreløpig har vi ikke kjøpt noe som helst, og ikke så mye man trenger heller når man har en med fullt utstyr fra før, men litt må jo nykommeren få også Og blir det jente (hvilket jeg ikke tror), så må det i alle fall til en del klær Gud som jeg ser frem til å kjenne sparkene ordentlig! Inniblant, når jeg legger meg om kvelden merker jeg noen fløyelsmyke bevegelser, men ikke mye. Hadde hjulpet en del på bekymringene å kjenne daglig liv vil jeg tro, men det kommer nok. Trodde jo jeg hadde kjent det så tidlig jeg, men er nok bare kroppen min som har spilt meg et realt puss Utpå vannet sier du, betyr det at dere har båt? Åh, det hørtes da vidunderlig ut Vi har ikke vært mye utpå vannet akkurat, men har vært et par turer på stranda da det var så varmt, og det er deilig da Nå viser det seg at jeg antagelig kommer nedover (til Tønsberg) litt før enn jeg har trodd. Mamma drar for å besøke søstrene allerede mandag om en uke, og da kan det hende jeg slenger meg på. Ikke helt bestemt meg, men kan se slik ut at det blir den uka istedenfor den deretter. Minnes jeg rett har vel du ikke ferie enda da, men kanskje går det an å få til et treff likevel? Hadde vært så superkoselig å se dere igjen Nå spøker det snart for den bilen ute her, hvis ikke jeg får dratt meg ut av sofaen snart Spørs om jeg ikke får gå og gjøre en innsats, for noen småmorske blikk fra sambo her merker jeg, huff a meg - hi, hi ;-) Men kjære vennen, håper alt er bare bra med dere, og så vet du jeg tenker på deg om jeg ikke er like aktiv her inne som jeg pleier Ha en herlig uke, vi snakkes Hugs and kisses,
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. juni 2008 #42 Skrevet 18. juni 2008 Tittitt:o) Nå skal jeg skrive litt til deg, før jeg går og legger meg:o) Jobber dagen denne uken, så da er det opp tiiiiidelig vettu! *sukk* Hehe... nei, selvfølgelig tror jeg ikke at du har sviktet meg:o) For sånn er ikke du... begynt å kjenne deg litt nå vettu... vi er nok begge i samme båt, det er sommer og det er full fres, og liten tid til datasitting, rett og slett;o) Godt å høre at du trives på jobb, men du får ta det rolig også mor:o) Det blir nok mye ekstra på en skole i juni ja... men nå er det vel ikke lenge til det er fri leeeenge for deg? Det blir nok godt for deg! Herlig å høre at du har begynt å få mage altså! ) hihi... hvor langt der du på vei nå da? ååååhhhh.... det er jo så moro:o) ellers så går alt greit? ikke noen spesielle plager bortsett fra at du er sliten og trøtt? Jeg fikk tanta på besøk i går, og jeg ble såååååå skuffa og lei meg.... spiste en hel boks med dream is, som trøst! huffameg:o( Og jeg som for en gang skyld hadde riktig i når jeg trodde EL var. Og vi hygget oss masse akkurat de dagene, men NEIDA! ÆSJ altså! Og jeg som har tygd wild yam og greier... jaja... MEN vet du hva??? Den wild yamen(tror det er den iallefall) har i allefall redusert syklusen min med 14 dager ca!!! hohohohoho.... og det er jo megapositivt! Så vi får se det positive i det, og gå for full klaff i neste pp da... kjenner jeg begynner å få panikk i forhold til det studie/jobb-dilemmaet mitt da... *sukk* skjønner virkelig ikke hvordan vi skal få råd... men det går vel hvir vi virkelig prøver får vi håpe! Må jo få gjort det jeg vil med livet og... men det er skremmende altså Miemamma:o( Takk for gode ord... vi koser oss masse med lillegutt, så jeg føler vel egentlig at det går greit. Dette "prøvehysteriet" er noe som foregår i mitt hode, for jeg vil ikke involvere mannen noe særlig i det. Tror nemlig han mister litt lysten da:o( Som vi har snakket om før;o) Ja, den jobben tærer virkelig på kreftene, og nå har søren meg armene begynt å protestere litt og, så i dag var jeg hos naprapaten på jobben, han sa jeg har en overbelastning, og må roe det ned så ikke det blir betennelse... *sukk*men det verste er at jeg er så sliten etter jobb... helt zombie vet du. Ikke greit når man har lillegutt som man vil leke med og sånn. Så jeg tvinger meg selv ut, og kollapser som oftest før halv ti. Kjedelig å gå hele dagen å bare vente på å få gå og legge seg:o( Orker ikke skrive meldinger, ringe eller skrive her inne vet du... for hjerenen er helt død... Blir godt å få gjort noe annet etterhvert altså! Huffameg... ikke meningen å være så negativ altså! hihi... har det jo egentlig bra! Bare litt mye som skjer om dagen her og:o) Så dere flyr i selskaper og fester dere og... hehe... det virker sannelig som om at alle har samlet alt på likt synes jeg. Det er jo så mye hyggelig som skjer da, og det er jo stor stas:o) Oj, dere har vel vært på UL dere nå... hvordan gikk det? ) Hpåer alt står bra til med bitteliten altså! Neida, vi har ikke båt, men vi kjenenr flere som har da vet du:o) Mange i familien har, men denne gangen var vi me det vennepar og barna deres:o) Men at vi skal ha båt etterhver, det bare må vi! Jeg elsker skjærgården og båtlivet, er vokst opp me ddet jeg! Kommer du hit til mandag da? det stemmer at jeg ikke har ferie enda ja... siste dag 27. juni. Ja, vi må jo bare møtes altså! Jeg jobber kvelden til uka da:o( Så det blir litt tungvindt egentlig. Men mandag 23. sankthansaften så har jeg fri. Ellers så er det ene utrdrikningslaget den 28. så jeg vet sannelig ikke når vi skal få det til:o/ Hvis ikke du kan mandag da??? Hvor lenge skal du være her da? Håper alt er bra med deg mor???))) Jeg får ta kvelden snart... skal tidelig opp vettu:o) Klemmer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå