Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, å tråkke en gravid dame på tærne er vel noe av det farligste man kan gjøre;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg legger meg bare på på magen...

Største magen som var på bildet var vel sånn jeg var da jeg var 8 mnd på vei :) hadde små mager begge svangerskapa mine..ser ikke så stor ut nå hell.

Men er jo mange gravide som legger på seg på lår og rumpe også..så skulle jo vært elte graivde som dere sier i forskjellige str.

Skrevet

jeg har også bare lagt på meg på mage og pupper, og blitt slankere (uten vilje) på resten av kroppen, men sånt får man kjeft for av jordmor:P så det gååår ann å ikke legge på seg noen andre steder, selvom det ikke er å annbefale (fordi selvtilitten som mor sank ganske etter den kjefterunden der ja).

men de magene der ser jo fake ut, de ER fake. de burde bruke noen damer som virkelig er gravide, spør du meg, slik at magene ser og er ekte ut:)

Skrevet

Og veldig mange får større pupper også – slik som jeg (vet knapt hvor jeg skal gjøre av dem snart...), men det tar reklamen heller ikke høyde for. Lurer på hvordan min kropp hadde sett ut i de ammetoppene...

I virkeligheten kommer gravide i alle former og størrelser – i reklamen ser de alle like endimensjonale ut...:( !!

Skrevet

Jeg blir faktisk sinnsykt provosert over slike reklamer. SINNSYKT. I tillegg syntes jeg helt ærlig at det ikke en gang er fint. Jeg syntes at kropper som ser proposjonerte ut i forhold til resten av kroppen er finest, ergo syntes jeg ikke det ser fint ut i det heletatt å bare ha en kul som stikker rett ut fra magen. No offense til noen altså- jeg er en av de som ser ekstremt uproposjonert ut. Kanskje derfor jeg syntes det er så stygt.

Skrevet

jeg ser ut som en bompibjørn...=/ planen min er å gå i telt:P

Får håpe d blir godvær i sommer så jeg kan gå med kjoooole:D

Skrevet

Er vel litt drøyt å si at de som kun får mage, ikke ser fine ut?? Hva om jeg skulle sagt at, dæven..dere som eser ut når dere er gravid, så stygge dere er.. Alle er forskjellige, det vet vi alle sammen..bortsett fra motebransjen! Skammelig at det har blitt slik med tanke på barna våre igjen som skal vokse opp i en "perfekt" verden.

Skrevet

Haha.

Måtte le gjennom hele denne debatten.

Her sitter jeg 13 dager igjen til termin, enormt oppblåst, gedigen kul på magen. Nye store pupper, (slik jeg alltid har ønsket meg, men nå ser jo ingen dem for bare mage). Og lekre, lekre bein med noen hundre liter vann slik at leggen nå går rett i skoen. Skikkelig smekker med andre ord. Det som slo meg ved bildene er at toppene i alle fall ser rimelig lange ut. Har vokst ut av mesteparten av "mammatøyet" mitt jeg. Magen stikker ut under mammagenseren. Holder meg mest innendørs om dagen, gitt... Ikke lenge igjen nå

:D

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint velproporsjonerte gravide jeg! Syns dere er heldige!;)

Skrevet

Lykke til da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...