Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på flere av disse nettbutikkene som selger mammaklær. Og modellene er tenåringsjenter (ser ut som), syltynne med fake gravidmage som i størrelse svarer til ca 4-5 mnd gravid. Det er da ikke sånn man ser ut når man faktisk er gravid??! Og ihvertfall ikke føler seg som! Grrrrr...

Se her f.eks: www.lookatmom.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!

Skrevet

i know. helt idiotisk. ser ut som de bare har satt en ball under skjorta! Sikkert er det enkelte som ser sånn ut, men flesteparten gjør ikke d.

Skrevet

ej he aldri sett nåken so ser sånn ut når dei e gravide..arg..blir irritert..

Skrevet

haha... helt enig. det dummeste er jo at samme modellen har forskjellig magestørrelse ettersom hvilken kjole de har på seg.. må bare le jeg..

Skrevet

Reagerte på magene dems jeg også når jeg var inne og så..

Nei de skulle faktisk ha brukt modeller i alle størrelser til og vise frem klær for gravide (ellers også) for klærne ser jo såklart annerledes ut på ei som er størrelse 34/36 en ei som er 40/42..

Skrevet

Hehehe, tenåringsmodeller vil jeg vel ikke si at de er, hun mørkhårede er vel 29 eller noe?

Syns også de burde ha brukt ordentlig gravide damer, men helt ærlig så så jeg nesten sånn ut når jeg gikk gravid sist, eneste forskjellen var vel egentlig at jeg hadde mye større pupper.

La kun på meg på mage og pupper, så det går ann..

Skrevet

Er jo ikke akkurat ufint dette da..synes de ser "fine" ut jeg..ser jo på en del bilder at magen er fake, men ærlig talt så selger det jo bedre enn at noen pløsete,uflidde gravide er modeller. Vet om mange gravide som ikke legger på seg overalt på kroppen, er tross alt ikke noe værre dette enn andre klesbutikker. Og de er IKKE tenåringsjenter da..ærlig talt.

Skrevet

sTYGT eller ufint var det jo ikke...men man ser jo at magen ikke er ekte på alle bildene, men er enig med fiffi, e pløsete uflidd gravid modell ville ikke sett no bedre ut...og det ville ikke tiltalt meg til å kjøpe noen av klærne nei!

MEN, jeg syns jo de kunne funnet en pen EKTE gravid og stæsja opp..som kanskje hadde litt mer "curves" enn de der...

Skrevet

Jo, herrgud! De sr jo kjempebra ut! Med "ufint" mener jeg at det ikke er snillt mot oss gravide (kundegruppen) å ihvertfall ikke bruke modeller som er gravide. Jeg har bare lagt på meg på magen og puppene nå, så jeg er jo tynn sånn sett og fikser håret, sminker meg osv...så ser ut som jeg pleier pluss mage. Men syns likevell det blir litt tullete å ikke ha gravide modeller. Hele kroppen forandrer seg jo når man er gravid. Også tenker jeg på de gravide som legger på seg syykt mye og kanskje ikke føler seg så vell. Er ikke så gøy å skulle shoppe mammaklær når modellen ser slik ut da skulle jeg tro....Hadde ikke likt det selv ihvertfall.

Skrevet

Hmmmm, er det ikke sånn man ser ut når man er gravide. Da er det noe alvorlig feil med meg, for det er slik jeg ser ut nå 27 unnagjort.

Jeg er ellers slank har bare vokst ut en rund fin kul på magen. Går jeg i mine vanlige sommerkjoler ser jeg akkurat ut som mange av de bildene.

Får mange komplimenter og vet jeg er heldig, men ufin er jeg ikke, he he.ger på se

Ikke alle som legger på seg masse og eser ut. Og ja foresten, jeg er 31 men ser ut som en tenåringsmor........

Skrevet

Intensity; nå mente hun ikke at d var ufint å bare ha en kul på magen, men ufint aa være modell for mammaklær med kun en juksemage!

du virker som ei tenåringsjente også da, fresh..

Skrevet

MissT, skjønner tnakegangen din, og syns den er god jeg, MEN, at du bruker medlidenhet for så å "skryte" over at du selv ser ut som disse modellene, er vel kanskje litt "dobbeltmoral.."???

Skrevet

Jeg er en av dem som har lagt på meg mye(8kilo er 16 uker!) mesteparten av disse kiloene har fordelt seg på rumpe, ridebukselår, lår, litt mage, og pupper.

Favorittjeansen min synger vel på siste værset for at jeg kan ha den på meg, den er jææææveltrang og d tyter ut både her og der...(selv om den er str. 32 så er d forbanna forjævlig når man legger på seg sånn!!) jeg kommer nok til å se ut som en flodhest i slutten av sv.skapet.

Og, jeg kjenner jeg ble mer "trekkt" på deg, enn på butikken som valgte disse modellene.

Du er jo kjempeheldig som bare har fått kul og pupper.

Skrevet

Hihi! Helt enig med deg.spesielt ille er det på lookatmom.no!

Kjenner hun ene modellen-og hun er ikke gravid!!

Samme med forsiden og mote reportasjen i det nyeste gravid magasinet! Hun er ikke gravid + at de færreste kan vel tre på seg klær som ikke er mamma klær,når magen strutter for fullt!!

Skrevet

Nei hun skrev også at det var ufunt fordi de var sylslanke og bare hadde en liten 4-5 mnd'ers kul. Sånn ser man vist ikke ut som gravid.....

Så jeg ville bare poengtere at så veldig på bærtur er vel ikke bildene for alle. Alle gravide er ikke like, noen er faktisk så slanke.....

Virker jeg som en tenåringsjente? Takk :o) Strever ikke akkurat etter å virke gammel. Bare ung og smart :o)

Og sorry for skrivetullet etter den ene setningen i det innlegget., maskina er litt rar og overfølsom for tiden.

Skrevet

unskyld..

jeg er litt hormonell og har en humor som ingen andre enn jeg selv skjønner idag=)

Skrevet

Medlidenhet for å skryte???? Jeg skryter da IKKE! Og føler meg ikke utrolig fresh hele tiden heller. Er da seriøst ikke noe å skryte av hvor lite/mye man har lagt på seg?! Man er gravid- sånn er det bare. Om du tar det som skryt, så syns jeg det er veldig rart!

Skrevet

Ja bildene i det nye gravidbladet.Den sølvkjolen inne i bladet- der ser det jo ikke ut som hun har mage i det hele tatt. Bare et vanlig motebilde som likegodt kunne vært i ELLE. Klærne er dine de og dama ser jo kjempe bra ut. Og det er bra det. Men hun ser ikke gravid ut. Og til tross for at jeg ikke har lagt mye på meg, tenker jeg lett at det der kan ikke jeg kjøpe fordi det passer nok ikke. Men kanskje bare meg som er sånn?

Skrevet

Ikke umulig å slik ut når man er gravid..gravide kommer i alle str og fasonger men må si meg de magene så seriøst falske ut, tror aldri jeg har sett så falske mager før, har dere sett dette antrekket da:

http://www.lookatmom.no/default.asp?cmd=110&ID=20

Tror aldri jeg kommer til å se noen gravide springe rundt slikt...he he...:)

Skrevet

joda, sånn skal jeg løpe rundt. Når jeg er 8 mnd og har megacellulitter ;) deilig=)

Heldige de som bare får den lille fotballkulen på magen, og beholder sine slanke ben..men jeg er ikke en av dem, og innrømmer at d svir litt av sjalusi når jeg ser dem som slipper en kjempevektøkning.

Skrevet

Dette er IKKE siktet mot deg Babygullz...men jeg sier bare at sjalusi kan gjøre så mangt!

Skjønner ikke helt problemet med at de bruker fake mager..så det så;o) Men diskusjonen er jo ganske så festlig for meg som ikke har bedre å gjøre på ..hehe:)

Skrevet

virker jo som den er litt siktet mot meg når du nevner nicket mitt?

hadde nemlig ikke følt meg "truffet" om nicket mitt ikke var inblanda...

Skrevet

Du skrev i innlegget over at du var sjalu på de som ikke la på seg så mye:) Men det var faktisk ikke siktet til deg..

Bare at jeg tror sjalusi har startet dette innlegget..

Skrevet

OK=)

No problem=D

Jeg skjønte jo d da, det kunne ikke være mer overbevisende ettersom du faktisk skrev klart og tydelig at d ikke var til meg, som en liten "warning" etterosm gravide ofte er nærtakende og sånn:P

jeg bare mååååå pirke litt i ting av og til...for å holde i gang en samtale=) jeg er ikke sånn til vanlig altså...er bare hormoner!

Jeg kan skylde alt på hormoner:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...