mammamitrio Skrevet 20. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 20. april 2008 Nougat - ja, de har veldig dårlig immunforsvar. Når de ikke er her bor de 5 mennesker på 70 kvadrat med et dårlig innemiljø - og alle i husholdningen er konstant syke. Så det er det ingen grunn til å sette noe sprm tegn ved.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Oi! To voksene med tre tenåringer på 70 kvadrat. stakkars....
mammamitrio Skrevet 20. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 20. april 2008 Da synes jeg det er skummelt hvor lite hensyn man skal ta til en liten baby for at nesten voksne mennesker skal få gjøre som de vil ( og ikke å prøve å minimere smittefaren ved hygiene og kontakt) som gjelder i dette tilfellet. SELVSAGT noe annet med små søsken som ikke kan ta noen små forhåndsregler! Jeg kjenner ingen voksne mennesker som helt nedsylta leker med små babyer.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 Jeg henger meg på Nougat her. Synes det virker veldig rart at en tenåring får 4 ulike virus på 6 mnd...... Vi har en datter på straks 4 år, og en liten gutt på 3 mnd. Han har allerede hatt både omgangssyken og vært en del febersyk. Nå er han snørrete som et uvær;) hehe... Selvfølgelig er det slitsomt for alle når barna er syke, men det er nå engang sånn at barn nr 2, 3, 4 osv kommer til å være mye mer sykt enn førstemann. Synes kanskje det var litt overdrevent med munnbind, for sannsynligheten er stor for at babyen din vil bli smittet uavhengig av om søskenet hoster ham/henne i ansiktet eller ikke. Smitten ligger jo i hele huset.
___ Skrevet 20. april 2008 #30 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes det var et fornuftig tiltak, men at det krever mye og god forklaring for hvorfor det er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå