Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 jeg er helt klart en dyrevenn, vokst opp med dyr alt fra fisker til hunder.. de dyrene jeg ikke er så begeistra som (feks edderkopper, slanger osv) har jeg respekt for selv om jeg ikke er så veldig glad i de.. blitt lært opp til at man skal respektere alle fyr.. kommer oxo til å lære Ella det når den tid kommer
LizzyG Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Ja, jeg er veldig dyrevenn, og mener at folk som ikke behandler dyrene sine bra, skulle fått strengere straffer enn det de får idag. Skjønner ikke hvordan noen har hjerte til å dumpe kjæledyret sitt i skogen kun fordi det ikke passer de å ha dyr mer. De menneskene må da mangle noen vesentlige deler i hjernen! Jeg må si at jeg bryr meg nesten mer om dyr som lider enn mennesker.
sannamin* Skrevet 20. april 2008 #28 Skrevet 20. april 2008 Ja! Jeg hater at både dyr og mennesker lider. Verste jeg vet er vanskjøtting av dyr.og ikke minst barn da..
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 ja klart jeg er det. Mener at det går an å synes synd både på menneskene som har det vondt rundt om i verden OG dyrene jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå