Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 21:51- Jeg er så lei meg for at du måtte vokse opp og være redd for faren din. Det var vondt å lese det du skrev. Jeg håper livet ditt er bedre nå. HI- Jeg synes absolutt at du burde ta det som skjedde på alvor. At han sier at han ikke husker noe er IKKE noe godt tegn. Hvis du hadde snakka med noen av eksene hans så hadde de sikkert fortalt deg at dette ikke er første gangen det har skjedd. Om du ikke går fra han så tror jeg at det kommer til å skje igjen, for da vet han at du ikke går fra han.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Det KAN jo være en engangs ting, dette her. Alle har vel gjort dumme ting i fylla. Men det som jeg syns er betenkelig er at han går en hel dag og ikke tar kontakt med deg, når han ikke vet hvor du er... Så derfor tror jeg ikke at han ikke husker noe. Tror han er redd for konfrontasjon pga det han sa, da er det lettere å si "husker ikke". Hadde han seriøst ikke husket noe, ville han vel blitt redd for deg og lurt på hvor du var, og prøvd å ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå