Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg har kjennt kjæresten min i mange år men har aldri sett ham sånn som han oppførte seg i kveld. Han har drukket en del pils og litt vin for vi har vært på besøk hos venner i kveld. Kom hjem og jeg satt meg for å amme sønnen vår i sofaen. Vi begynnte å diskutere en helt ubetydelig ting og pluttselig så kaldte han meg både hore å tjukk i hodet og ble veldig sinna. Jeg reiste meg opp m sønnen vår i armene og ba han skjerpe seg og så kastet han pluttselig ett glass i veggen. Jeg ble stående å måpe da han sier at "jeg bør gå opp ellers...." Har aldri på alle de årene jeg har kjennt ham opplevd ham sånn, det var skremmende. Lurer på hva han sier i morra, han sover nå. Jeg ble skikkelig urolig og klarer ikke å sove nå. Er da ikke vanlig å ha sånne utbrudd.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg hadde stille og rolig, imorgen tidlig når han sover, tatt med meg ungen og reist et annet sted. Hadde ikke gitt lyd fra meg før han hadde tatt kontakt og kommet med en jææævlig bra forklaring. Gjør du det, skjønner han forhåpentligvis at du mener alvor. Bare pass på å stå opp tidlig nok til at han ikke merker det. Har selv gjort det etter en krangel.. Hadde jo aldri reist fra han for alltid, men reiste stille og rolig på besøk til min mor og tok med meg datteren vår. Da skal jeg si han ble skikkelig redd!! Hehehehehe
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Håper han er jævlig flau og ydmyk i morgen ihvertfall. Herregud for en type. Tåler ikke alkohol. Han får holde seg unna det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Noen er bare sånn.. Men som sagt, reis avgårde imorgen uten å si noe. Jeg sier ikke du skal pakke sakene dine og dra din kos, men skrem han litt. Man finner seg ikke i sånt! Har selv opplevd det. Hva tror du han tenker imorgen når han våkner, husker kanskje litt av hva han har sagt, og hverken du eller barnet er der....??? Får seg nok en støkk da, og det burde han jammen få! Man er ikke idiot med unger i rommet, uansett hvor full man er. Det mener jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Ja, det skal jeg gjøre...tar meg en tur til mamma i morra tidlig. Se hvordan han reagerer på det..han bør ikke være så høy i hatten i morra nei. Finnes ikke noen unnskyldning for sånn oppførsel. Er glad han sover nå i hvertfall, følte meg nesten litt utrygg i stad, ekkelt. Takk for råd og svar. HI.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Du skal iallefall ikke rydde opp glasset etter han!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Sikker på at han ikke har tatt stoff? Høres litt rart ut at han ble sånn kun på litt pils og vin.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 du får holde oss oppdatert da..lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 noen reagerer sånn på sprit! har en kamerat som ikke kan drikke dette fordi han klikker helt! øl går fint, men spriten tåler han rett og slett ikke...
FuriLaks Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Hei, HI. Leste innlegget ditt nå, fortell hvordan det gikk etterhvert da!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Jeg skjønner du ble redd! Har opplevd noe lignende da jeg ville gå fra ha jeg er sammen med. Da han skjønte at d ikke var mer han kunne si for å holde meg igjen, tok han hardt tak i armen min... han brølte og var helt ute av seg selv... d var en sykt ekkel opplevelse...hadde ikke sett han slik før.. :S En annen gang han hadde vi hadde vært på byen (og han hadde drukket sprit, ja!), så blåste han opp en liten bagatell (jeg hadde ikke fulgt etter han ut for å få luft...!) til en sinnsyk krangel hele veien hjem.. han fulgte etter meg og kastet mobilen sin bortover gata flere ganger...! ! Dette er ikke normalt... Psykotiske trekk.. Han blir gærn når han skjønner at han ikke lenger har kontroll..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Synes dere overreagerer skikkelig. Reise bort...? Han har dummet seg skikkelig ut, han har drukket for mye og oppført seg som en taper. Men han fortjener da sjansen til å forklare seg og unnskylde. Han bør krype skikkelig og være ordentlig troverdig, men én sånn episode kvalifiserer da ikke til å dra bort. Jeg har da både vært ordentlig stygg i munnen og kastet ting i gulvet (ikke glass) selv. I blant er man fortvilet, kanskje det er noe han ikke har snakket med deg om, og så gikk det utover deg i fylla? Hør på ham, du. Er han like stygg med deg en gang til, derimot....!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 HI her. Tok m meg ungene på besøk til mamma i dag før han våknet. Er hos mamma enda, og har faktisk ikke hørt noe enda. Samboeren min er ikke så veldig flink til å si unnskyld, å når han skjønner at han har gjort eller sagt noe galt så har han veldig vansklig for å bite det i seg igjen. Skal gi han ett par timer til, men må jo nesten hjem snart også... HI.
petite fleur Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Håper at alt ordner seg da....han er sikkert flau over oppførselen sin i dag. Men det er jo tydelig at han ikke tåler alkohol helt, ikke normalt å reagere så voldsomt på småting.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Er ikke sikkert han husker noe. Så det er slett ikke sikkert du får noen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Spent på hvordan dette gikk jeg......
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Nei, det er ikke sikkert han husker noe og derfor ikke sier unnskyld, men han må da ta kontakt og lure på hvorfor i alle dager samboeren og barnet hans er vekk... ? tror nok han husker jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Ja nå er jeg hjemme igjen da. Han tok aldri kontakt, men da jeg kom hjem så påsto han at han ikke husket selvfølgelig. Men vis han hadde kallt meg noe så unnskyldte han det da, men han fikk det til å høre ut som at jeg hadde nok provosert ham siden han ble så sinna. Jeg forklarte det at sånn oppførsel tolererer ikke jeg, å ihvertfall ikke foran ungene. Det var han i å for seg enig i. Følte liksom ikke at jeg vant den diskusjonen akkurat..tror kanskje jeg skal ta det opp igjen om en stund er litt irritert akkurat nå. HI.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Eksen min begynte å oppføre seg sånn etter at vi hadde vært sammen i etpar år. Første gang han skreik til meg var i fylla, og neste gang skjedde en gang vi krangla og jeg ikke bare ga meg sånn jeg pleide. Da tok han en porselensfigur jeg hadde fått fra mormor og kasta den i gulvet. Jeg ble dritredd og løp ut av leiligheta mens jeg hylgråt. Han sa aldri unnskyld, bare at jeg måtte slutte å provosere sånn. Så skjedde det igjen et par måneder etterpå. Vi hadde vært ute med noen venner og han var drita som han alltid ble. Da vi gikk hjemover sa jeg at jeg ikke likte at han ble så full, og hvordan han oppførte seg i fylla. Da skreik han til meg at jeg skulle slutte å prøve å kontrollere han, og han prikka meg hardt i brystet mens han sa det. Jeg ble redd da også. Neste gang vi krangla så var han edru, men slo neven så hardt i veggen at han måtte på legevakta. Det var en av grunnene for at jeg gikk fra han, for jeg vil ikke ha et sånt hjem for ungen min. Jeg håper det ikke skjer igjen med han, HI, for det er ofte på den måten noen gradvis skjønner at sambo kan være voldelig eller manipulerende. Pass godt på deg selv og ungen din! Klem!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #21 Skrevet 20. april 2008 Vær så snill å dra fra han om han gjør det igjen. Min eks oppførte seg veldig stygt,men jeg ble hos han i flere år. Fordi vi hadde barn sammen. Jeg trodde ting ble bedre,men det ble verre og verre. Skjønner ikke at jeg var så dum å kaste bort de beste årene av mitt liv på en sånn fyr.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Det kan ha vært et engangstillfelle, og det bør han få sjansen til å vise, men hvis dette skjer flere ganger og resultatet blir at du er redd han må du ikke nøle med å gå! Et forhold hvor man ikke tør provosere fordi en er redd partneren sin er ikke noe forhold å leve i, aldri, uansett! Jeg håper det bare var en kombinasjon av alkohol, lite søvn osv som gjorde at han mistet besinnelsen denne ene gangen og at det aldri skjer igjen... Alle kan miste besinnelsen av og til, men om han gjør ting så du blir redd, da er ikke forholdet liv laga.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 Det var ikke noe koselig å lese ditt innlegg, da jeg fikk flash backs av min tidligere eks. Det startet også sånn og dum som jeg var, unnskyldte han da med at han var full og ikke talte spriten osv. Han også stod å sa at han ikke husket noe og sa unnskyld om han kalte meg noe. Men samtidig sa han ting på den måten at det var på en måte min egen skyld, for jeg måtte da ha sagt eller gjort noe for å få han sånn. I dag VET jeg bedre, det er han som er problemet og feilen ligger hos....IKKE DEG!!! Greit at du gir han en sjanse til, veldig forståelig, men skjer det igjen så ikke tvil med å vis han at du faktisk mener det du sier. At nok er nok. Ikke at jeg mener han er en psykopat, men denne siden kommer gjerne ikke frem hos de føre det har gått 1 år eller 2. Tåler han ikke sprit, så får det være et av dine krav ovenfor han om han fotsatt vil leve med dere. Lykke til og jeg håper alt ordner seg til det beste.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Sånn er faren min når han drikker mye, har røyka hasj eller bare er litt sur.... Helt jævlig å vokse opp med, ta barna vekk fra det, faren min ble aldri bedre, bare verre. Da jeg var tolv BA jeg han om å drepe meg for jeg var lei av å være redd (i midten av en krangel). Han slapp håret mitt og jeg stakk av.. Jeg har hatet han så lenge jeg kan huske, vi var der annenhver helg (søs mi og jeg) og bare det ga meg en del småting som følger, var ganske psyk syk da jeg var 15-18, vært frisk siden da og har ikek hatt noen tegn til det igjen. Men har angst om noen tar meg i håret eller over skuldra, redd det ska skje noe.. Er redd for kjærseten min innimellom, ennå han aldri er sint, har aldri gjort meg noe.. Som barn av en som kan bryte ut på den måten vil jeg anbefale deg å skjerme barna mot slike raseriutbrudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå