Vannmann35 Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 Jeg tror du kommer til å bli den flotteste uansett! Den kjolen hun har valgt seg ut er ikke mer pyntet enn at jeg kunne brukt den på byen en lørdags kveld - så du med din brudekjole kommer glatt til å overgå denne. Hakuna Matata ,-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Jeg skjønner deg godt jeg! Jeg hadde en flott offwhite brudekjole, og trodde igrunn jeg kom til å bli den eneste i den fargekategorien.. men neida, TOASTMASTER hadde hvit kjole m/hvitt tyll under... selv om det var en flott dag, klarte det å irritere meg... Men hvorfor skal du bytte til en lettere kjole? selv om det er et utebryllup eller whatever, behold brudekjolen på!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #28 Skrevet 20. april 2008 1 ting til...... Den kjolen hun har kjøpt så jo ut som et slitent ludder kjole;) ikke bekymr deg for den dustejenta.
Junipien Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 Jeg signerer Vannmann her. Den kjolen der er jo knapt en festkjole, uansett hvordan den som bærer den ser ut. Og ikke særlig classy spør du meg, så jeg ville ikke bekymret meg en kalori over at hun vil steal your thunder. Lykke til og skinn som en stjerne. Alle ser bare på deg uansett :-D
*1+1=2 små* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 20. april 2008 hehe der er søte da:) vel sambo synes jaffal jeg er finest;) gidder ikke bry meg lenger, vennene mine er ganske sure og mener det er kjempe galt men såå fin er ikke den kjolen*gi seg selv noen oppløftende ord*
pandabjørn Skrevet 21. april 2008 #31 Skrevet 21. april 2008 *blomster og bier-Rebekka* ser litt lengere opp her, skal du ha med svigerinna di på mange bilder?? blir jo kanskje noen familie bilder eller?? tror nepppe jeg skal ha så mange bilder med mine 2 svigerinner og 2 svogere.......det får være mest oss to m/barna, og kanskje av mine foreldre og svigerforeldre...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 det var synn! er jo ikke artig når bryllupet skaper splittelser og krangler.. du får ha masse masse lykke til, så krysser jeg fingrene for at alt ordner seg til slutt, og at du og din mann får en nydelig dag:)
Mamman til Mari Skrevet 22. april 2008 #33 Skrevet 22. april 2008 Sier det samme som flere over her; du blir heeelt sikkert den fineste og dagens prinsesse :-) (Synes ikke den kjolen var spes fin engang jeg!) *klem*
Millamor - 77 Skrevet 27. april 2008 #34 Skrevet 27. april 2008 Er det kjæresten til broren din? kan du ikke bare snakke med han? Er jo rart hun ikke vet at man ikke skal velge hvit kjole, men,men Hadde ikke orket å bruke så mye energi på det jeg, en brud får oppmerksomhet uansett. Som noen skriver over, hun som burde føle seg litt dum. Eller kan du bare spørre om hun vil låne brudesløret ditt også kanskje? hehe, mulig hun tar hintet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå