Gå til innhold

hun kjøpte kjolen alikevel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hvite, med svart kant....jeg trodde hun fikk med seg at jeg sa at jeg ønsket å være hvit alene...

så nå vet jeg ikke hvordan jeg skal si det....har jo ikke sååå god kontakt med henne heller...

æsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud skjønner ikke jenta at hun ikke skal ha hvit kjole i et bryllup da??? selv om det er sorte kanter så er jo den nesten helt hvit forde..

hun jenta kan ikke være riktig god i hode om hun tropper opp i bryllup i hvit kjole...tror jeg hadde sendt en sms til henne å sagt at hun ikke kan ha den kjolen i bryllupet deres!

Skrevet

sambo skal siifra på en eller annen måte, men jeg føler meg bare så dum og teit....men iditotisk at hun skal sette meg i en slik situasjon:(

Vil jo ikke være uvenn med henne...

Skrevet

hei

det er jo ikke du som skal føle deg dum og teit heller henne som skal ha hvit kjole i deres bryllup !

hun burde ha litt mere vett i hode at hun ikke skal ha hvit kjole i et bryllup....:(

Skrevet

Nå er det veldig vanlig fra gammelt av å ikke ha på seg hvitt, sort og rødt i bryllup, så å ha på seg en hvit og sort kjole er jo bare helt teit spør du meg. Håper gubben tar seg av det. Det er jo hans jobb å si fra til sin familie syns jeg.

Skrevet

hva er galt me sort skjole i brylupp da,den sjønner ikke jeg helt men d får no bare være.

sjønner du ikke vill at hun skal gå i hvit skjole ja, d har ikke jeg heller likt...

Skrevet

Det er ikke snakk om en hvilken som helst dag det her heller.. Si i fra!!! Hun kan få bruk for den kjolen ved en annen anledning, men hun går IKKE med en hvit kjole i bryllupet ditt! Da har hun et ønske om å sabotere...

Du må ikke finne på å ha dårlig samvittighet for å si i fra til henne. Vet det er litt ekkelt, men det er hun som må skjerpe seg!!

Skrevet

snakket med søs og mamma om det...de mener at jeg er dum som bryr meg...folk må jo ha lov til å ha på seg hva de vil!

Jeg synes svart i bryllup går fint, bare man spriter det opp med et farget sjal f.eks:) bare det ikke er sånn gother svart:P

så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...føler meg som en bridezilla...fordi jeg lager litt styr rundt det, men skal skifte til en lettere kjole på kvelden og da synes jeg den blir ubetydelig ved siden av den hun har valgt der...(hvis det er forstålig?!)

Er sikkert litt misunnelig, hun er fryktelig slank og pen og hvis hun da også kommer med hvit føler jeg meg litt til side satt...og ja jeg vet det høres kjempe teit ut! hun erveldig søt jente, og jeg tror ikke hun mener å ødelegge for meg, hun har jo spurt om min mening etter andre kjoler også, og jeg vet ikke om hun fikk med seg at jeg sa at jeg vil være den eneste i hvit på bryllupet(skrev på msn og nettet var tullete)

Skrevet

Jeg ville ikke ha brydd meg om det.

Det viktigste her er dette er dagen hvor du skal gifte deg med han du elsker, er det som teller. Ikke at alle skal føle at de å gå på nåler rundt deg fordi du er oppslukt av brude-makten

Skrevet

greit at du mener det, mensiden jeg ikke har sagt noe til henne så føler jeg ikke at jeg "bruker" min "brudemakt" som du så fint kaller det

Skrevet

Kjolen til venninnen er hvit, ikke sort!

Skrevet

DET hadde ikke jeg likt iallefall. La bruden få være hvit ALENE. Det er deres dag. Vis mammaen din svarene du har fått da. Man kan ikke gå i absolutt hva man vil i ett bryllup, der tar mamsen din feil.

Ønsker deg masse lykke til og håper du får en flott dag :))

Skrevet

en fin dag blir det uansett, skal jo gifte meg:)

Men er bare så redd for å bli "grå" mus ved siden av henne..hun er så inmarri pen fra før av*rødme* føler meg jo sikkelig teit...men etter at jeg fikk snuppa så ha rjeg lissom blitt litt større(ikke mye men alikevel) og ikke har jeg samme kroppen lenger heller og hvis hun da kommer i hvit føler jeg at hun tar over litt FORDI hun er så pen...

uff ser jo hvor dumt det høres ut, skammer meg sikkelig:(

Skrevet

Hvis hun mener alle må få gå i det dem vil, tenk hvis alle da hadde kommet i hvit kjole, noen med blonde, andre med litt gult på osv... Hvis hun kan komme i hvit kjole, da må vel de andre få "lov" også da...

Huff, ser det bare for meg at flere jenter kommer i hvitt og cremhvitt med bare littegrann farge ytterst. Nei, si ifra, så får det heller bare stå til.. :))

Skrevet

ja søstra mi sa det så fint: det er jo mote med hvite kjoler nå, så jeg måtte regne med at folk kom i hvit...*snufs*

Er kjedelig at de ikke forstår meg....jeg har ikke skrevet noe på invitasjonen ang. klær fordi folk må gjerne ha på seg lette sommerkjoler..men det går da an å velge noe annet enn HVIT? Det er sååå mange farger å velgeimellom..

Rødt, svart, tyrkis, blå, rosa, brun osv osv...

ALT er lov bare ikke hvit synes jeg:(

Skrevet

Du skal ikke skamme deg :) Er jo hun som burde det, siden du sa du ville være hvit alene, hmmm.

Jeg er heller ikke "pen", men det skal jo bli min og sambos dag likevel. Og selv om hun er pen, er det jo brudeparet som blir "sett" på mest den dagen, men hun kan unngå hvitt. Det "stjeler" litt oppmerksomhet!

Lykke til med den store dagen, blir revet med her jeg ;))

Skrevet

Litt lost her, men hvem kjøpte hvit kjole med svart kant? Ville bare si at hvis det hadde vært forlover eller en annen som har en vesentlig rolle i bryllupet, hadde jeg blitt SKITT sur!! De øvrige gjestene er det ingen som legger merke til allikevel ;)

Skrevet

svigerinnen min, og hun kommer jo til å være på mange bilder med oss...*snufs*

men har nå lagt det bak meg, får se om jeg finner en litt tøffere lett kjole til kvelden enn den jeg kjøpte!

Skrevet

Hei!

Jeg har en svigerinne som har kjøpt seg hvit kort kjole, men hun er høygravid når vi gifter oss, så hun må på en måte få ha på seg det som hun finner;) Hun ble kjempe søt i kjolen, men jeg tror ikke hun stjeler oppmerksomheten fra meg! Men jeg skjønner godt at du reagerer når svigerinnen din er slank og pen og du til og med skal bytte til en litt lettere kjole! Men i tillegg til at den ene svigerinnen min har hvit kjole, så har en annen svigerinne av meg mørk mørk blå kjole og svigermoren min har rød kjole!! Jeg synes det blir litt tåpelig, men jeg gidder ikke å si noe:P Jeg er litt sånn som deg som ikke vil være en bridezilla, jeg skjønner deg kjempe godt jeg;)

Skrevet

Jeg så bildet av den aktuelle kjolen - og jeg synes faktisk ikke det burde være noe problem for henne å bruke den. For det første er den ikke kritthvit, den ser mer offwhite ut + at den har masse sort på seg og er ganske uformell. Nå vet jeg ikke hvilken kjole du skal ha, men som brud har du jo sikkert en mye flottere kjole enn dette?

Skrevet

Jeg var nettopp inne og så på bildet av kjolen jeg og, må bare si at jeg syns IKKE kjolen var fin! Hadde ikke lagt merke til den hvis jeg hadde vært gjest, det er bruden som stråler - ikke svigerinnene ;)

Skrevet

har en ganske enkel brudekjole, det synes jo at det er brudekjole men ikke sånn POFF lissom...også skal jeg bytte til en mye lettere kjole på kvelden og det er vel egentlig da det blir litt kjedelig for meg om min kjole "forsvinner" litt :(

Men takk for mange meninger, jeg orker ikke å lage styr ut av det.....så får jeg rett og slett bare HÅPE at hun kanskje ombestemmer seg:)

Var bare inmarri godt å få ut litt frustrasjon:)

Skrevet

Titta på kjolen nå, og for det 1. synes jeg den var alt annet enn fin:) For det andre er den helt totalt ulikt en brudekjole med alt det, unnskylld meg, stygge svarte...

Hadde ikke brydd meg noe om det. Du kommer til å se ut som en dronning i forhold :)

Skrevet

hehe dere er søte:)

Jeg har tenkt litt mer over det og etter at jeg sovet litt middag(man blir litt teit av å sove for lite) har jeg bestemt meg for at det ikke gjør meg noe og jeg gidder ikke å bry meg!

Hun mener det ikke slemt, og jeg er jo glad for at hun gidder å pynte seg for dagen vår, så jeg lar det ligge og gleder meg til vi skal gifte oss:D

Skrevet

Uff, jeg skjønner deg veldig godt. Det er DU som er bruden, og gjester skal ikke ha på seg hvit kjole!!! Men jeg skjønner også godt at du ikke gidder å gjøre mer med det, hadde sikkert ikke jeg gjort heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...