Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 Her er min "must" liste : - Mørk (faller helst for mørke,....hehe) - God humor - Flotte hender og sterk rygg - Spontan - Til og stole på ( sier han en tilg, så blir d slikt) - Litt bad boy, hihi....
Musemor med tre søte små Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 Jeg har av en eller annen grunn lett for å falle for den litt nerdete typen som er høy og slank
Gjest Skrevet 20. april 2008 #28 Skrevet 20. april 2008 Ha ha, jeg har rare fordommer mot folk som liker hunder ;-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 Musikere som min samboer, noen ganger lurer jeg på om han elsker gitaren mer enn meg hehe ( snakker så ømt om henne ) Men han er den type musiker det går ann å leve med men etter en del kompromisser da selvfølgelig. Han er alt jeg faller for: høy mørk brede skuldre fantastiske armer og hender sexy legger....elsker manne ben kul stil morsom lojal snill omsorgsfull en veldig god mann :=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. april 2008 #30 Skrevet 20. april 2008 (Høye) menn med mørkt hår som er pent kledd. (Helst dress). Hadde nok ikke falt for noen av de jeg har vært sammen med opp igjennom om førsteinntrykket var at de labbet rundt i joggebukse til enhver tid. Må si at det slett ikke plaget meg da jeg delte et bokollektiv med 3 menn at de av og til vasket gulv, støvsugde, vasket opp ol. i dress, hehe.. En av de ble senere mannen min. Han har skiftet litt antrekket når han er hjemme etter at vi fikk reflux barn, hehe, fatter ikke det..
FrøkenKnallkul Skrevet 20. april 2008 #31 Skrevet 20. april 2008 Høy og kraftig er favoritten her Store hender er digg! Når det gjelder personlighet må han være snill og ærlig.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. april 2008 #32 Skrevet 20. april 2008 Ellers må det være oppegående, inteligente, menn med orden i sakene sine. De må være snille og greie så klart, men det er da enn "selvfølge".
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #33 Skrevet 20. april 2008 høye mørke menn som har skikkelig utstråling + utseende. Ikke tynne, heller ikke tykke.
frøken blå Skrevet 20. april 2008 #34 Skrevet 20. april 2008 Humor Selvsikker (men ikke høy på pæra fordet!) Arbeidsnever Deilige armer Ikke noe pingle-kropp, men heller ikke et must med 6-pack.... Snill ÆRLIG Trofast
Koseklompen Skrevet 20. april 2008 #35 Skrevet 20. april 2008 Snille Åpne Ærlige Deler mange av de samme interessene som meg God humor En jeg kan snakke med En som stiller opp for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå