Twintipp og himmelblå Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Eller har falt for da, he he. Her må det nok være: Sporty Spennende Deilige hender Huet på rett plass MANN Også kan det utvikle seg til noe mer dersom han er: Stabil snill Ordnede personlige rammer Også nevner vi ikke alt annet man får med på kjøpet:-D
SkravleFruen Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Fysisk: Helst mørke Litt muskuløse Er VELDIG opptatt av rygger.. deilige mannerygger er det aller beste, både med og uten klær ;-) Sånne som har markert V-rygg...JAMMI! At de er litt opptatt av hvordan de ser ut er heller ikke negativt, men gjerne en avslappet stil Psykisk: Omtenksom Respektfull LITT følsom, og ikke redd for å vise det Ærlig Kjærlig Morsom
Psyche Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Han må: Være lett å prate med Kunne diskutere uvesentlige ting for moro skyld Stå for det han mener. Være trygg på seg selv Være snill og god Være intelligent og oppegående Bortsett fra det har jeg en svakhet for skjegg(ikke helskjegg) og langt lyst hår ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 aner ikke, har faldt en gang og det er virkelig jeg aner ikke hvorfor jeg digget den mannen. gennerelt sett kunne jeg godt tenkt meg og falle litt oftere
Mille** Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 MANN Sexy øyne/blikk Huet på rett plass Humor Spennende/interessant Omsorgsfull Snill )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Godt utrustet og med intelligens nok til å bruke den
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg har alltid likt litt yngre gutter. De er gjerne kjekke på en litt søt måte. Ikke må de være så høye heller, max 180 cm. Slanke. Ikke skrytepaver. Ikke veldig opptatt av bil og lyd og bilde, da får jeg fnatt.
Dunder Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Huslige menn som kan stelle for meg, vaske huset og lage mat til meg. Er lat.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Jeg faller for humor ingenting er bedre enn en fyr som kan få deg til å le. Men han må selvfølgelig ha seriøse sider også da. Skader ikke om rumpa er spretten og som deg faller jeg veldig for pene hender og armer *sikle*. Jeg liker absolutt ikke pretty boys, så han må ikke være for opptatt av utseende sitt, men litt er slvfølgelig på sin plass. Og han må kunne kle seg bra! Pene øyne er jeg også litt svak for, sambo har nydelige blå øye.. I tillegg så kommer jo de tingene som man liksom MÅ ha med, som at han skal være snill, ha orden på livet sitt, ikke være en mammagutt, ha grei økonomisk sans (hadde aldri orket en fyr som kastet bort alle pengene sine)..
Gjest Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Også MÅ han like dyr, jeg hadde aldri klart å vært sammen med en fyr som hatet hunder for eks. Har rare fordommer mot folk som hater hunder hehe..
giggsi Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Maskuline Litt macho handy muskuløse Vakre øyne Altså som ser litt bad gay ut....He he....de er som regel det og.
giggsi Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 ja,for gay betyr jo bare homse og ingenting annet....... Kan jo hende de er det og...dårlige homser mener jeg.Funker aldri,så det kunne jo forklares med det da.
Monajenten Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Skjønte jo at du mente bad GUY.....eller ? :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 The wrong ones. Gjennomgående tema er musikere med alt for mye hjernekapasitet til å betegnes som enkle.
giggsi Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Ja,det skrives gjerne sånn? Husker ikke jeg nå....Ble like forvirra som en fjert i en kurvstol her jeg sitter.Herregud alt jeg har glemt siden jeg gikk på skolen.Huff.....går bare en vei nå med hjernecellene.Er du sikker på skrivemåten?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #19 Skrevet 19. april 2008 en med selvtillit en som kan snakke for seg handyman smittende latter ordentlig MANN en som ikke alle får høyere enn meg trent kjekkas voksen ansvarsfull omsorgsfull trofast ærlig
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Blæh...jeg faller jo for disse som er så fantastiske på alle måter med unntak av legningen...har vel forelska meg i 5 homofile gutter i løpet av livet!:-/ Det er ingenting som MÅ være der (med unntak av vanlig sosial intelligens da), men disse tingene går igjen: -langt hår -søtt smil -humor -nerd -goth -kompisaktig fyr som jeg finner tonen med Faktisk lett å finne en bra fyr, men så må det jo funke i lengden, og det blir litt vanskeligere. Men på en annen side så har jeg drøssevis med søte og snille kompiser med langt hår!
~Maja Mor~ Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 .............gifte menn..................... Desverre! Tydeligvis noe spennende med det som er forbudt!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #24 Skrevet 20. april 2008 Før falt jeg for de jeg ikke kunne få... jeg strevet og gjorde alt for at de ville være med meg.. men så endte det alltid med at jeg satt igjen med svarteper... husker spess en fyr... jeg var så forelska i han.. han ville være sammen med meg, men samtidig ikke.. og jeg var jo der så fort han ringte osv.. sa han hopp så spørte jeg hvor høyt... ja, dere skjønner tegningen ? han var råsexy !! og vi hadde det kjempebra sammen, bra sex og hele pakka haha.. men det endte med at han bare lekte... han fikk jo det han ville. så møtte jeg han jeg er gift med nå. helt motsatt av han andre. men en million ganger bedre. en mer omtenksom og herlig mann skal man lete lenge etter. han er virkelig min sjelevenn... så jeg fant den rette typen til slutt.. men jeg tror også at man må prøve å feile litt før man finner den rette
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Ååååh... Hvor skal jeg begynne..? Han må iallefal ha masse bra humor på lager og være flink med mennesker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå