Havfruen med liten fisk Skrevet 21. april 2008 #26 Skrevet 21. april 2008 Nå nærmer det seg litt mer Symptomer anyone? Selv er jeg veldig fornøyd med at puppene ikke er ømme enda, blir alltid fryktlig tunge og vonde før mens, men ikke ved graviditet. Men ikke trøtt enda da, det ble jeg få dager etter befruktning med min yngste.
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 21. april 2008 #27 Skrevet 21. april 2008 Slenger meg på her med ikm 26:)har vært merkbar trøttere de siste dagene,stikker i puppene(har ikke pms pupper)økt luft og rar fordøyelse..Har også fått mye mer utflod!Så det gjenstår å krangle seg gjennom de siste dagene før dommen faller:)
Havfruen med liten fisk Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Hmf.. Måtte bare ta en billigtest i stad.. Helt på jordet selvfølgelig, har ikke IKM før på søndag og aner ikke når EL egentlig var. Største redselen akk nå er at den ikke har vært enda, for i kveld blir det ikke noe på meg er jeg redd, hehe..
Lady82 - 3pp Skrevet 22. april 2008 #29 Skrevet 22. april 2008 Jeg begynner virkelig å lure på om det endelig er en spire i magen min. Gleder meg til å teste, men redd for å bli skuffet igjen.. Er forferdlig kvalm i perioder, spesielt når jeg begynner å bli sulten og om natten (er nattevakt). Har fått veldig ømme pupper (noe jeg ikke pleier å ha) + at det har kommet flere synlige blodårer på puppene (noe jeg heller ikke har hatt før) Har mensmurring og ett trykk rett over skambenet som kommer og går.. Har bestilt grav.test. og håper de kommer i dag eller onsdag..Har ikm i helgen, men tror ikke jeg klarer å vente til da med å teste.. Hvordan gikk det med billigtesten din da HAVFRUEN VIL HA BABY??
40år og vil ha barn! Skrevet 22. april 2008 #30 Skrevet 22. april 2008 Hei. Ikm 28april jeg men det er vel nærme nok til å slå meg med dere? Eggløsningstestene slo ut 13 og 14april. Fikk litt vondt i ryggen noen dager etter EL og da også stikking i venstre side og voldsomt oppblåst i tillegg. Brystene er litt ømme i dag tidlig(dag 19) men har ikke så mye av de andre symptomer lenger tror jeg, utenom litt luft i magen.. Er redd det betyr "ikke gravid" men men ,, håper det beste til motsatt er bevist da.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 jeg har egentlig ingen symptomer enda, og det forundrer meg, vanligvis på denne tida bugner det over av det ene og andre...eneste jeg kan si som jeg merka er litt murring i går etter at jeg hade bitte litt friskt blod på papiret når jeg var på do...ellers lite egentlig...magen vi var snål i går da men thats it....regner ikke med noe graviditet enda... går mot ivf over sommeren....men pokker så godt det hadde gjort om vi hadde fått det til sjøl uten hjelp...blæh
Ceccan** Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 Heihei.. Jeg har ikm 26/27 april.. testet igår da.. klarte ikke vente.. men den var negativ:/ men det regnet jeg jo egentlig med..
Ceccan** Skrevet 22. april 2008 #33 Skrevet 22. april 2008 Forresten, noen som vet når vi tidligst kan teste? Jeg tenkte teste kanskje torsdag morgen jeg
megogknotten Skrevet 22. april 2008 #34 Skrevet 22. april 2008 hmm skal ha TR uka etter dere jeg da men.. ikke at vi er helt på prøvestadiet heller.. også føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt .. hehe.. meeeen men.. gøy med tråder uansett! Lykke til alle sammen!!
Havfruen med liten fisk Skrevet 22. april 2008 #35 Skrevet 22. april 2008 ÅÅ, ordentlige symptomer her Ikke tung i puppa, gjennomsiktig slim i trusa og nå måtte jeg sove litt på sofaen! Den der "umulig å holde øynene åpne i ett sekund til" følelsen. Akkurat sånn var det med sønnen min. Å, jeg håper. IKM 27 tidligst, er litt ustabil. Tok en neg test i går da, men det er jo altfor tidlig pluss at det gjorde jeg med gutten min og før den ble svakt positiv noen dager etter IKM. Hvordan går det med dere andre?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #36 Skrevet 25. april 2008 hei hei!!hvordan går det med dere alle sammen? noen som har testet tidlig eller har noen gode følelser? selv venter jeg enda og tenkte vente til mandag med å teste..være tålomdig for aller første gang å se hva som skjer da:) lykke til everyone,slenger på en klem;)
blirjegsnartmamma Skrevet 25. april 2008 #37 Skrevet 25. april 2008 Jeg skal ha TR søndag 27.. Hvis syklusen min er stabil på super-lang da.. Håper den ikke kommer, hatt stikninger i magen må unormale steder, og drømt så innmari rart i det siste..
Pusemamman Skrevet 25. april 2008 #38 Skrevet 25. april 2008 Henger meg på her jeg da, selv om vi ikke egentlig har prøvd denne perioden, men man vet jo aldri Har ellers planer om å begynne å prøve neste måned, så det er en spennende tid syns jeg :) Lykke til alle sammen!!
Lady82 - 3pp Skrevet 25. april 2008 #39 Skrevet 25. april 2008 Testa med cb i går jeg..Klarte selvfølgelig ikke å vente. Den såg ganske negativ ut, men ser jeg på den i lyset i en spesiell retning kan jeg skimte plusstegn..Noen som vet om en kan se en veldig svak skyggestrek på cb?? Eller er pluss tegnet der, bare at det kommer farge frem hvis den er positiv? Ikke vet jeg, tror jeg har begynt å bli litt skrullete..Ser kanskje noe som ikke er der Skal prøve å vente til søndag med å teste igjen, så lenge TR ikke kommer da..
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. april 2008 #40 Skrevet 25. april 2008 hmm fremdeles lite symptomer her, men er tørst og sliten samt mister innmari mye hår for tiden, røyter som en katt som skifter pels*grøsse*er helt forfærdelig for å si det mildt=( har ikm i morra...puppene føles litt tyngre og økt utflod, men det er det...hehehe, tempen min er fremdeles veldig høy men men...den synker vel et hakk i morra også kommer den sure tanta på besøk....
Mumsemams har født :) Skrevet 25. april 2008 #41 Skrevet 25. april 2008 Henger meg på, venter TR 26.april.....håper hun holder seg LANGT vekk!! :-O
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 25. april 2008 #42 Skrevet 25. april 2008 Hiver meg på jeg å. Vi har egentlig ikke prøvd denne mnd. men har en god følelse... Hmmmm. Skal prøve med en test i morgen tidlig. Måtte ta en test for 2 dager siden også, men det var nok litt for tidlig. VEEEEEELDIG spent...... Huff.........
VenterJuniBaby!! Skrevet 25. april 2008 #43 Skrevet 25. april 2008 henger jeg på jeg også.....har ikke hatt mensen siden 26 februar :S men hatt bare negative tester, så går her å venter på TR, så jeg kan prøve videre....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #44 Skrevet 25. april 2008 oi? det var lenge siden 26 februar... hmm... vært hos legen da? uansett masse masse lykke til:)
Collette Skrevet 25. april 2008 #45 Skrevet 25. april 2008 Jeg fikk også et svakt plusstegn på CB, men er ikke gravid. Men det kan jo hende at du er det.
VenterJuniBaby!! Skrevet 26. april 2008 #46 Skrevet 26. april 2008 ja, er ganske lenge siden, sist jeg var hos legen når jeg ikke hadde hatt mensen på tre mnd sa han bare at det var i hodet mitt, at jeg hadde for mange tanker.... men det var ikke sant! så har ikke vært hos legen enda, men skal til legen i mai, til den gamle fastlegen min... så håper at det er en liten spire der, eller at jeg snart får TR tilbake!!
Lady82 - 3pp Skrevet 28. april 2008 #47 Skrevet 28. april 2008 Hvordan går det med dere? Har dere testa? Jeg testa på lørdag, men forsatt bare en svaaaak skyggestrek på cb.. Ingen tante rød ennå.. Har ikke fler tester, men har bestemt meg for å ikke kjøpe før neste uke så sant TR ikke kommer før da...
blirjegsnartmamma Skrevet 28. april 2008 #48 Skrevet 28. april 2008 ingen TR igår.. Så da er jeg på dag 67 denne syklusen.. yes da!
Lady82 - 3pp Skrevet 28. april 2008 #49 Skrevet 28. april 2008 Så lang syklus? Må være slitsomt..Finner du ut av EL da, eller?
Pusemamman Skrevet 28. april 2008 #50 Skrevet 28. april 2008 Jeg venter tålmodig ennå... Men har ikke testet, tenkte jeg skulle vente til onsdag, men nå får vi se hvor lenge jeg holder ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå