Gå til innhold

noen som venter TR(den bitchen:)) 26/27 april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

slå følge å se om vi er heldige?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal!!!Føler at det er "noe " her.....slår følge!!:)

Skrevet

Jeg slår følge med dere jeg også...Håper TR kjører seg vill:-)

Skrevet

Hei.. Jeg venter TR den 27april, men håper selvsagt at den ikke kommer ;) Har litt håp da jeg har begynt å få ømme bryster, vondt i korsryggen og ett slags press helt nede i magen.. Men vi får nå se hva som skjer...

Skrevet

så fint at dere er med:) tenkte å ta en sånn est man kan ta noen dager før...er jo sååå utålmodig me det er vi vel alle her inne..lykke til:) babypower!!!!!!!hehe:)vi får ta prøvetiden med ett smil og kose oss med øvingen på å lage en baby folkens;)klemmis

Skrevet

hatt mens-smerter nesten 1 uke nå. Og fra i går til i dag har det "strammet/strekket/" seg litt. Føler meg nesten "sliten" der nede... Hmm...

Dere får si fra når det skjer noe, eller om dere legger merke til ting! Dette blir spennende!:-)

Klem

Skrevet

hmmmm;) håper det går rette veien for deg!! selv har jeg ikke hatt pms symptomene mine denne gang så jeg er litt sånn...tjaa..:)masse lykke til!! klem

Skrevet

Takk, du også da!:-)

Klemse

Skrevet

thanx;) har du barn fra før? jeg har en på snart 10!! og enda ikke lykkes i å gi ham ett søsken:( så nå er det på tide!!! blir spennende dette:)

Skrevet

Nei har ingen barn fra før:/

Småsøsken er alltid gøy:)

Skrevet

Jeg har ikm 27 og slår følge! Lenge ttil en kan begynne å teste da føler jeg... Spørs om det blir noe denne mnd, tror jeg hadde EL den 13(har ca 32 dagers syklus) og vi hadde sex 11,15 og 16. Dere da, EL og syklus ?

Skrevet

hei du:)jeg hadde siste mens 1 april med en syklus på 26-27 dager litt sånn +- hver mnd... og el 12. hadde sex 8-10-12 og så masse vi ville etter det;) har hørt at for mye sex kan virke mot sin hensikt..

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt? Eneste er at mannen min ønsker seg gutt og da gjelder det mye sex, for jenteceller lever lengst! Hehe, en blir jo litt småsyk. Vet du at du hadde el 12? Jeg har bare tenkt neste mens om 32 dager og trukket fra 14 dager for lutealfasen.

Skrevet

har tatt el tester som viser at jeg har el ca 12 dagen i min syklus..ikke tatt test denne gangen men kan kjenne det svakt som om at det stikker (små støt) nederst i magen...men siden det varierer alt fra 25-28 dager så er det noen ganger jeg har el 13 og 14 dag også,,,,

Skrevet

Har du prøvd lenge? Dette er andre pp for oss. spennende. Har to barn fra før, en oooops og en som satt i fjerde pp.

Skrevet

nærmer oss snart året!! har en på 10 år..siden han ble født har jeg blitt gravid to ganger begge endte i sa i 8 uke...

Skrevet

Så trist! Heldigvis aldri opplevd hverken SA eller MA, vet med meg selv at jeg ville blitt utrolig skuffet. Når pleier du å begynne å teste?

Skrevet

Jeg hadde sist mens 28.mars og el rundt den 9/10. Har 30 dager syklus, så ikm er rundt 26/27april. Tenkte å teste allerede på onsdag. Tatt en el test i kveld som slo positiv ut, men vet at den kan bli positiv fordi om man ikke er gravid. Håper så inderlig at det er en liten spire der inne nå. Har en gutt på fem år som så inderlig ønsker seg en baby..

Skrevet

gitt litt opp det teste greiene en tund og bare hatt is i magen og ventet på TR...me nå øler jeg vi er litt i støtet igjen:) så tenkte prøve meg på en test tre fire dg før..... ingenting hadde vært som to selvlysende streker;)

Skrevet

Lady 82, tester du for el da, siden du hadde såpass tidlig i syklusen? Er fryktlig usikker på når el egentlig er..

Skrevet

inni pakken på el testen til clear blue er det e oversikt over syklus og el.en ten peile pinn ihvertfall..alle kan sikert ikke følge det der slavisk men er jo verdt ett forsøk:):)prøv den!!

Skrevet

Ja, det går jo an. Hadde vært morsomt å prøve en gang, aldri brukt el-tester. Håper selvsagt jeg slipper, håper jeg er gravid nå! Blir spennende til helga!

Skrevet

Havfruen vil ha baby: Jeg fikk positiv el test den 9 og 10 april, jeg hadde el-slim som jeg sjekket i ett glass vann for å se om det var el-slim og det var det. Jeg pleier å kjenne når jeg får eggløsning, men tok en test for å sjekke. I tillegg tok jeg slimløsende hostesaft så får håpe det gjorde susen ;) Har lest at man kan få positiv el test når man er gravid, derfor testet jeg nå..Fikk forresten positiv el-test i dag også, men stoler ikke på det før jeg sitter med en positiv graviditetstest i hånden...Håper det skjer denne uken :)

Skrevet

jeg joiner dere jeg=) har ikm den 26=)

Skrevet

Nå ble jeg litt nervøs for at vi har bommet kraftig på el her! Da har jo du (lady 82) 20 dagers lutealfase da! Kjenner aldri om jeg har el, men har det i alle fall :) (to barn fra før) Nå må jeg jo prøve el-tester. Kan jeg spørre om lutealfasen er ca like lang hver mnd for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...