Gå til innhold

TROMSØJENTENE 19.april :)

Anbefalte innlegg

Pusi85: Nei, har ikke merket noe til det, jeg. Sittet rett og ned på uni fra kl 8-1630 idag å lest. Merker at det verker i ryggen til tider, så må ha litt gåpauser innimellom. Men, ingenting til det du beskriver...Vi opplever nok forskjellige ting med disse gravide kroppene våre, ja=) hehe..

Håper det gikk seg til etterhvert det der, da:)

Fortsetter under...

Hadde leggkramper et par daga en periode, men no e d godt over..

No plages æ me at fingran hovne opp sånn av og te, spess på høyre handa (merkelig)

Men i følge lægen e d ikje farlig, sia blodtrykket og urin e fin. Man kan hovne litt opp når man e gravid ( pga at man har mere vann i kroppen enn ellers) ble æ fortalt.. Regne me d stemme eller?

Ellers har æ en "turbo" i magen! hehe... :-)

Da var vogna og bilstolen i hus :-) Hurra! Kom med SAS fra Kr. sand i dag og alt er bare såååå fint :-) Plutselig ble alt ekstra virkelig.

Skal ellers ha en shoppingrunde på Sjarmtroll i midten av mai. Gleder meg som en unge. Bare 9 uker igjen til termin, så nå er det gøy å få litt utstyr i hus!!!

Ellers gleder jeg meg til treff på Aunegården i morgen.

Håper flest mulig av dere kan komme!

Annonse

Annette (og dåkker andre): Min MSN e [email protected] =) Bare legg meg til! E pålogga titt og ofte (hvertfall på kveldstid).

Hei Susanne! Hyggelig at du har "funnet" tråden vår! Æ vil gjerne bli med på dagtreff. Skal te manuell terapi kl. 13 på onsdag, men kan komme en tur før det om det blir da. På fredag har æ en avtale kl. 13 på jobb, men kan komme og spise lunsj kl. 12 om det blir da! :)

Jeg er også klar for et dagtreff denne uka. Ser ut som kanskje fredag passer best for folk flest. Funker bra for meg også :-)

Gjerne Driv hvis det er temperatur for å sitte ute.

Ellers var det jo veldig kos når vi fikk eget rom på Knoll og Tott :-)

Annonse

Skal vi møtes på driv klokken 14 på fredag da?

Hvis været holder seg, så stemmer jeg VELDIG for det =)

Er det dritt vær spiller det vel egentlig ingen rolle...

Jeg MÅ i allefall komme meg på teff en gang i løpet av uka, og i kveld orker jeg ikke (alt for sliten) =) Selv om kake på aune høres velig digg ut!

Ah... en mnd til til eksamen, så er det sommer og baby tid!!!

Er så lei og lite motivert om dagen.............. Gleder meg sånn til eksamen er ferdig og jeg endelig kan sove litt på morran og slappe av mer!

Men, no ska æ ikke bland mæ inn i treff som æ ikke engang ska dra på, men syns May Helen nevnte at ho hadde skreve opp treff på fredag på Knoll å Tott?? Eller va det kanskje bare et spørsmål om noen kom??

Å æ syns no dessuten at treffet denne uka ska være på Fauske!! :-) Hehehe!

Mailn min e [email protected] hvis det e kommet flere med msn hit!!! :-)

Neste fredag e det treff på Knoll og Tott, altså den 9 mai. Så det kan du være me på:-)

Æ syns dagtreff kl 14 e litt seint egentlig, sia gubben e ferdi på jobb kl 15 og æ e på tur heim da.. åsså e d litt seint for lunsj da. Menmen, ska ikke være vanskelig:-) (håpe no egentlig at æ ikke kan komme på treff da, sia æ har ønska lillingen t verden på torsdag...) Men æ kommer nok garantert....

Jada, æ kan komme kl. 14 på Driv på fredag! :) May-Helen har satt opp treff fredag i neste uke (9.mai) kl. 12 på Knoll og Tott, så det kræsje ikke. Ho går ikke ut i permisjon før da.

Usikker kor lenge æ kan bli på fredag da, vi skal kjøre og besøke et vennepar i helga og Kent-Rune e ferdig på jobb kl. 14 tror æ. Æ får høre med han. Kanskje vi kjøre kl. 14... men det passet jo best for de fleste så det blir bra med treff da uansett! Blir koselig og håpe æ får det te.

Hvis æ skal komme på dagtreff fremover må det være i byen siden æ e på jobb. Eventuelt kl. 14 om æ skal dra te Jekta, da kan æ dra hjem etter treffet og avspasere :)

Samme for meg altså!!

Hørtes bare så digg ut å sitte ute i sola.........

Og hvis ikke driv åpner før 14.00 så blir det jo sånn =P

Men med våres flaks er det vel overskya og dritt vær uansett!

*jeg er den evige positive optimisten altså =P*

Har i allefall ledig hele dagen!

Så bare å si i fra=D

AH! Så det va neste fredag igjen! Ja men så supert!!! :-) Det høres digg ut... :-)

Her sør har vi strålende sol fra skyfri himmel å 16 grader allerede! Så her bli det slaraffenliv på verandaen i dag gitt.. Å det e nok ikke så mye anna æ kan velge, for kom mæ ikke ut av senga i dag.. Gjør vondt ja! Så no e det godt det kryp nærmere sommer! I dag e æ 33 uke på vei å da bli det jo bare 7 uke te termin!!!!! Heheheh! Godt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...