Gå til innhold

TROMSØJENTENE 19.april :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supert Janne :) Det blir koselig! Da blir vi jo en fin gjeng! Æ kjæm litt seinar pga. skal på behandling først, kanskje ei som hete Hilde og e ny kjæm!

Angående kveldstreff Annette, så bli det jo kveldstreff hver uke for alle gravide. Så da går det an å gå på de. Jeg skal jobbe fullt i mai måned så æ bli bare å kunne kveldstreff. Eventuelt kan æ avspasere fra jobb (har masse timer til overs) - da passe det best om treffan bli kl. 14 for eksempel, da går æ bare tidligar fra jobb. Har jo fleksitid! Da slipp æ å få så lange daga også. Men æ får det sikkert te om det bli 12 også, da spis æ lunsj ute og jobbe bare litt igjen etterpå. Da passe det best om det bli i byen da. Men vi kan jo gjøre litt begge deler, ordne sæ bestandig!

Halloen Annette, tenkte jo at æ sku høre om vi sku utveksle tlfnr, men glømte d i samme farta.. må være nåkka me de hormonan;-) hehe. Men uansett, har du en mailadr kanskje? Vi laga ei kontaktliste inne på BIMtreff sien, nr mitt står der.

Ingunn

Hei!! Ja det va jo det!! Æ glemte å si det ja!

Men æ har mail ja! [email protected] å nr mitt e 92 80 26 45!

Bære lægg mæ på msn å send mæ pip der! Eller send mæ en mail! :) Eller ei melding!

:-)

No e koffertan pakka, bare kosedyret te Sigurd å toalettsakern som mangla!!

Annonse

Dem har heldigvis data så langt sør i landet å!! Hehehe!! Har lånt lillesøsters spillernye pc.. Arti! Her e det tomt for snø og Sigurd va ute i masse tima i går å leka i sandkassen å gikk tur i skogen!! :-) Bli nok litt rart å kom tilbake til masse meter med snø å skavla no ja...

Ka dokk damer har styra med i helga??

hehe, d fantes data der åsså ja;)

ja blir nåkk en stor forandring, men d har jo smelta litt i værtfall her...:)

i helga så har æ vært heime på skjervøy å slappa av... va å besøkte søskenbarne mitt sin lille nyføtte baby, lille noah...han e altså så skjønn! vil ha babyen vårs ut!!!!:)

kossn går d hjemme da nættemor?:)

katti e neste treff? no må æ på treff:D

Rart at det e så stor forskjell på været fra Bodø te Tromsø, e ikke såååå langt imellom liksom! :) Men sånn e det altså. Heldigvis bart på veian her og no da. Æ har lest te eksamen i helga og slappa av heime sammen med Kent-Rune. Godt!

Vi har vel ikke satt opp nåkka nytt treff for juni/juli-jentene, så det e bare å komme med forslag! =) Det e fellestreff tirsdag kl. 18 på Aunegården da.

hei hei=)

Her har det vært skolearbeid og kjærestetid i helga. Ja, vel og merke mindre skolearbeid og mest kjærestetid. Men men.. gidd ikke ha dårlig samvittighet for det, for.. trenger tid sammen med min kjære også, særlig sia hverdagen er veldig travel for oss begge=)

Sitter her å skal skrive oppgave, øvingsoppgave. Men, frister overhode ikke. Får se hva det blir til =)

Vil ha vår, vårstemning, bli ferdig med alle eksamenene, få se babyen og bare kose oss=) ehhe..

Annonse

Hei Hei Jenter...

Fint me godt vær no, ble no lei den snøen til slutt!

Hær har vært ei rolig hælg, formen ikje heilt på topp..

Trur æ hold på å "brygge" på ei influensa eller nåkka :( Ikje akkurat d æ vil ha no!

Ellers kordan e d me dåkker da?

Herlig med været ute ja! :) Har vært litt svimmel idag... også hadde æ for høyt blodsukker på fredag etter middag! :( Håpe det bli bra målinga te uka igjen, huff, huff, e så redd for å begynne med insulin. Men må vel bare ringe å si fra om det ikke skjer. Han sa jo at verdiene kunne gå opp mot slutten av svangerskapet selv om jeg var flink med kostholdet pga. at man blir mindre aktiv og babyen blir større.

Ja, du har nå noe å tenke på du Tone...

Men nå er det heldigvis ikke mange ukene igjen =)

Vi har vært sammen med noen venner av oss som har barn i samme alder som snupp i helga. Spist middag og vært sammen hele dagene, kjempe trivelig. Og ungene har leka så bra sammen, at det har jo virkelig vært en drøm=)

Hei hei jenter=)

Ønsker dere en finfin dag og god start på uka=)

Her planlegger jeg to økter på uni. Før og etter middag! Veldig optimistisk, men tanken er der iallefall.. Hvis ryggen svikter, får jeg lese pensum i sofa etter middag =) hehe.. =)

Synes du er flink, Tone=) Hold ut, ikke lenge igjen!:D

Hei jenter!

Er det noen som skal på treff i morra kl 1800 på Aunegården?

Har lyst å treffe dere nå, og ser hvordan det går :)

Ellers har jeg det flott! Ingen plager :)

Babyen er spinnvill for tia, plutselig ser du bare den kule som spretter opp på magen. Artig!!!!

Håper vi sees snart

Ha en fin dag!

jippi, nå har jeg bare en uke igjen til permisjon. Skal bli godt. Ikke for det, formen er ganske så bra, så det går greit å jobbe. Men trenger nok de ukene før fødselen.

Må bare si at det var kjempekoselig på knoll og tott på fredag. Vi var jo en kjempefin gjeng, og alle innenfor mai, juni og juli hvis jeg ikke husker feil. Det lover godt for trilleturer i sommer:) Appropo sommer; på yr.no er det meldt 16 grader på onsdag!! Stor forskjell fra forrige uke da det faktisk snedde.

Tenkte meg på aunegården i morgen, håper det er flere her som skal dit.

Har også lagt ut nytt dagtreff for fredag 9.mai (siden jeg endelig kan gå på dagtreff uten å avspasere da:)) på knoll og tott. Det var jo virkelig en genial plass for treff!

Sees i morgen dere som skal på treff da:)

Ja, har nåkka å tenke på :) E jo bra på en måte, men skal bli bra når æ slipp igjen, hehe! Håpe at æ ikke får fortsatt nedsatt glukosetoleranse etter fødselen da... må ta ny glukosebelastningstest for å sjekke, huff, det var jo også ekkelt! Drikke den der sukkergreia, æsj!

Æ tenkte også å gå på Aunegården imårra kveld, Maria! Hyggelig om du kjæm dit :)

Ja, enig i at det va veldig koselig på Knoll og Tott! Tror også alle hadde termin i mai og juni/ helt i starten av juli! =) August-oktober hadde jo treff på ettermiddagen på fredag på Polarsenteret, så de prioriterte sikkert det, pluss at mange er i jobb.

Å, kor herlig at det e meldt fint vær fremover! Velkommen vår! :) På tide!

Sees ja!

Flere som sliter med legg kramper om nettene??

Tror jeg blir gal av det snart!! Våkner hver natt opp til flere ganger med annfall.... Gjør jo drit vondt!!!

Jeg kommer ikke på treff i morra kveld...

Det blir for seint! Nå har trøttheten overmannet meg igjen, som i de 3 første mnd av svangerskapet...

Er nok mer gira på dagtreff fremover jeg og.. Og gjerne mellom 14.00 og 16.00..... Men skal nok komme meg på treff til i 12 tiden også av og til altså!

Ha en fotsatt fin dag folkens!!

Hei damer!

Jo her hjemme så går det veldig fint. Har no akkurat sendt Sigurd å Tante ut på tur til mamma sin barnehage, så det bli vel suksess tenker æ! :-) Men savna senga mi da... :)

Her smelta snyen i rekordfart, måtte dra til Fauske å kjøp ei tynn lue til Sigurd, for her nytta det ikke med vann å vindtett!!!!! :-)

Tips til fredag på knoll og tott; reserver bord!!!

Våkna i mårres av at bebisn hadde hikke, å så lå ho litt på skjeiva, med hodet ned i madrassen å rompa stikkanes ut oppe på sia! Hehehe! Stilig ka dem finn plass til altså :-)

Ha en flott mandag damer!

Tusen takk for all støtte og medfølelse :) Det hjelper! Idag va målinga heldigvis fin igjen etter havregrynsgrøt kokt på laktoseredusert skummetmelk! Finn no ut ka som funke og ikke hvertfall den her tida, kan være greit å vite te seinere også. Har tatt et nydelig bad no med skumtablett med oppfriskende virkning! Setter sånn pris på at vi har badekar og at æ kan kose mæ med sånne ting istedet for godteri og god mat!

Æ slit med leggkramper ja, går litt i bølger. Va en periode æ våkna hver natt og måtte opp og gå, men har ikke hatt så vondt de siste nettene. Det e skikkelig plagsomt. Det hjelpe med massasje da og kalsium/magnesium.

Så bra at det e flere som vil ha dagtreff i to-tida :) Det passe supert for mæ også for da kan æ gå tidlig fra jobb. Men æ kan komme kl. 12 også og gå tilbake igjen etter å ha spist lunsj.

May-Helen skulle bestille bord på Knoll og Tott som æ forsto det! =) Det bli bra, men æ skal ikke kjøpe lasagne igjen, hehe, va altfor masse mat! Dæm har jo gode baguetta da! Går litt fortere å få de også.

for mæ e d akkorat d samme om d e kvelds eller dagtreff... har bare to onsdaga ijæn me forelesning så:) jippiiiii:)

e d foresten nån som har merka at ette å sotte litt over en hall time at musklan i fotan har vært helt utmatta... va så vitt æ sku greie å bevege dem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...