Gå til innhold

er jeg helt på tur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var litt teit. Alle oppegående mennesker vet jo at mor bestemmer mest. Hvorfor tror han det motsatte? Kommer han fra en merkelig sekt eller er han ikke helt riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, jo skulle nesten tro at han kommer fra en merkelig sekt enkelte ganger ja;) Men, vi deler jo ansvaret for ungen, så da blir jo saken litt vanskelig synes jeg. Føler vel kanskje at jeg vet best noen ganger da....en bedreviter kanskje? hmm...

Skrevet

Det er en grunn til at morsinnstinkt er et mer brukt uttrykk enn farsinnstinkt...

Skrevet

ja, og morsinnstinktet mitt sier meg at han er for liten til å ikke se noen av sine foreldre på ei hel uke. forbanna dritt sydentur. vil ikke dra nå. æsj

Skrevet

Kanskje en ide å gjøre avtaler med stabile fornuftige mennesker før man bestiller ja :-)

Men som en skriver over, la dine egne foreldre ta ansvaret da.

Skrevet

Ja, jeg trodde faktisk jeg gjorde en god avtale med nogenlunde stabile mennesker før jeg bestilte, men der trodde jeg feil.

Jeg får vel bare være litt bitch, å si at mine foreldre tar hele ansvaret mens jeg er bort. ikke nå koselig å dra på tur når jeg ikke er sikker på hvordan sønnen min har det.

Skrevet

Nei,noen ganger lønner det seg å være bitchy. Kan ikke ta hensyn til det når du skal gjøre det beste for sønnen din.

Skrevet

Ja, så du mener også det er litt tidlig å reise bort ei hel uke når han er 1 år?

Skrevet

Selvfølgelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...