Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Har dere hørt at barnevernet skal begynne med undercoveragenter som skal avsløre foreldre som dekker til vogn, bruker våtservietter, gir mme og tar på for mye klær? De skal infiltrere barselgrupper, kjøpesentra og kafeer over hele landet. Pass deg!
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 he he ja da får vi vel bare holde oss hjemme da:):)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Iallefa om det er tull eller ikke,så stoler jeg ikke på barneværnet.Di skal hjelpe,men fører til heller problemer.Plutselig tar dem ifra deg ungene.Ikke tull engang.Farlig og samarbeide med dem.Noen vil sikker si det er tull osv,men det er ikke det.Hvet det er sant.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 JA, barneværnet har mye "makt". Som enkeltperson så er det nesten håpløst å si noe, for di blir hørt og trodd. Det er ikke noe å spøke med synes je. De som gjør det burde tenke før di åpner kjeften. Pass på dere selv i steden og IKKE bare alle andre. INGEN er perfekte ovenfor barn. For en ting kan være riktig for deg, men helt feil for meg. Og omvendt.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Barnevernet har faktisk ikke så mye "makt" som vi tror. De kan ikke gjøre mye uten samtykke eller enighet. Så det der er oppblåst i mange tilfeller. Iallefall i slike bagatell situasjoner. I mer seriøse, alvorlige tilfeller, kan de kanskje gjøre mer. Men de har ikke all rett på sin side... Tror ikke vi skal være så redd dem, de prøver i første omgang å finne løsninger som gagner alle parter på best mulig måte:o) Så slapp av!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Barnevernet er ikke noen stor stygg ulv som kommer og stjeler barna fra oss helt uten grunn! Men det er nok mange av de som har blitt fratatt barna, som ikke selv skjønner at det faktisk var en grunn til det. Og i sakene vi hører om får vi bare høre de sinte foreldrenes versjon, for barnevernet har taushetsplikt og kan ikke fortelle hva som egentlig har foregått..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Ja ja. Det er ikke for ingen ting at det har vært oppe i media for en tid tilbake, at enkelte barneværn er korupte.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Jeg er en av dem!! Du glemte å nevne bilstolene. Hvilken vei de står, om det passer etter alderen til barna. Så gjelder det etterhvert solkrem og lue!! Må ikke glemme å dekke hodet for solen, og ørene er viktig de dagene det trekker litt. Solbriller fra apoteket er et must! Alle som ikke har de på seg blir hanket inn. Like viktig som riktig oblat på bilskiltene til sommeren det altså!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Enkelte ja, som i alle andre yrker finnes det mennesker som ikke burde jobbet der, men man kan ikke si at det er slik hele barnevernet er.
Ei stor og ei lita:) Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Ærli talt!! Håper dette var et tulle-innlegg.Er virkelig folk så sneversynt og lite oppdaterte at dei trur på slikt? Det er lov å tenke litte grann sjølv. Barnevernet har verkeleg alvorlegare saker å ta seg av enn slike tulleting. Dessuten vert alle omsorgsovertakelse-saker vurdert i fylkesnemda. Barnevernet kjem med ei anbefaling og lagar sak. Så vert det endeleg avgjort høgare oppe i systemet
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Hahaha... Trodde du dette var seriøst? Hvor dum er du? Haha...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Mange som tror folk bare skriver tulle innlegg.Fakta faen.Kan noen lese? Faktisk,kan barneværnet ta ifra deg ungene.Jeg hålder me¨g langt unna dem.Tror dere mye vi sier er tull.Hva er vitsen da? Det gidder jeg ikke.Ja,ikke sammarbeid med dem sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 må bry deg så lenge du bryr deg med og svare her..........
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 ludder,tru du jeg er dum?? tror du jeg gidder og bruke tid på useriøse ting??hmmmm,du må være hjernedød.Stakkars deg.Må du ha alt inn med skje??Nytter ikke alikevel.Du er en person som vil krangle og fåkke opp fålk på denne siden,ludder.
The most famous Ludder Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Hehehe, jaja ;-) Etter dysleksien din å dømme, er det ikke vanskelig å spore alle dine opp"fåkkete" innlegg her i natten. Haha.... Hatt en ekstra tøff dag i dag, vennen?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Hei ludder.Du liker og kritisere skrivingen.Hva er målet ditt med det?Har hatt en nydelig dag,helt til jeg så ludder.Ser ikke vitsen med deg her.Snakker du ned på alle mennesker??? Alle som har problemer,lese skrivevansker?Har du det gøy og tråkke ned på folk?
The most famous Ludder Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Gi meg et konkret eksempel, så kan jeg svare deg bedre. Norsktime nr.2: Se ned på, snakke nedsettende.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 20. april 2008 #21 Skrevet 20. april 2008 ha ha ha ha... dette var bra, ser for meg de undercoveragentene med store solbriller, hatt og kamera for å bevise de som bruker våtservietter på barna sine eller gir mme. hehe.... og enda mer morsomt at folk faktisk trodde på det!
The most famous Ludder Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 Hm, er jeg? Godt jeg har deg da, som kan hjelpe meg :-) Du kan vel anbefale både den ene og den andre du!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #24 Skrevet 20. april 2008 Du trenger mer en bare hjelp.Se om det er eksperter på det!!!!Du har desverre ikke meg.Så syk er ikke jeg.
The most famous Ludder Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Gjesp... Nå begynner du å bli kjedelig. Det var underholdende en stund, men nå sitter du bare igjen med oppgulp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå