Gå til innhold

Intimbarbering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekker ikke å bli hårete og stubbete når en barberer seg hver dag vøtt. Og barbering i hver dag i to uker tar..tja.. syv min sammenlagt, så mye mindre tid, mindre smerte og sikkert billigere en å vokse;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smerte har ingenting med mine "nei ellers takk" holdninger å gjøre...

Skrevet

Nei, det er jeg enig i...men har du ikke mulighet til å barbere på et par dager så har du et helvete. Jeg slipper å bøye meg i vinkel hver dag i dusjen iallefall.

men ok...her er min greie:

15 minutter hver 4 uke

*lite smerte når man tilvennes..det tar 2 behandlinger

*redusert hårvekst

*null tanker om å fikse vagina på ukesvis

*ikke nupper

*verdt hver eneste krone

Skrevet

hehe, slipper jeg også. Etter tiden med gravidmage lærte jeg meg å barbere i blinde:p

Njaaaa, skeptisk. Jeg tror deg ikke helt når du sier at det ikke er så vondt. Smerten er i aller høyeste grad grunnen til mine motforestillinger. Jeg er ei pingle av dimensjoner og gråter om jeg får et paper-cut.

Skrevet

Får prøve ditt tips noen dager, S g p t. Kanskje det går bedre denne gangen. Takk for tips, og fiffige betraktninger, folkens :-)

Skrevet

fejl luten, jeg kan nok nok skryte på meg litt flere hår enn fjorten..men sukk, hadde det vært så vel...

Skrevet

smerte er individuelt, jeg tåler det lett og syntes det er null smerte.

Men ok...like greit for meg at flere holder seg unna, da kan jeg fortsatt få de timene som passer meg fremover ;-)

Skrevet

på kondomeriet har de en salve som du smører på etter barbering.. null rødhet, null sårhet, null prikker. du trenger jo ikke barbere deg hver dag vell. det holder seg jo pent i ei uke..

nei, takke meg til fredan!

Skrevet

vel, mener jeg. har akkurat lært at det

Skrevet

det var så vondt at jeg sa au...litt høyt gjentagende den første gangen, men etter det så blir man så herdet at det er null problem. Nå har jeg vokset hver 4 uke i månedsvis, og jeg leer ikke på øyebrynet engang.

Det er helt glatt i 2 uker, så begynner det å vokse ut litt...og etter 4 uker så er det vel 3-4 mm langt, og det er så langt det må være for at voksen skal få tak, men det er tynne fjonhår og da går det veldig lett å dra de ut.

Og de holder seg unna klitoris vettu...det er jo ikke et sted man har hår ;-)

Skrevet

De søler garantert ikke med voksen, de bruker en spatel og smører på et lite område...de heller ikke på så det renner utover :-)

Jeg kan love på tro og ære at andre og tredje gangen ikke var vond...for meg. Jeg kan ikke garantere hvordan det blir for deg vettu, jeg vet bare at det er utrolig deilig å slippe å tenke på å vedlikeholde området der nede konstant.

Jeg syntes også det svir med plaster...hvis du mener å røske det av, så du takler sikkert litt voks og :-)

Jeg betaler 400 pr behandling forresten, syntes ikke det er dyrt overhodet.

Skrevet

altså....må du bruke embla krem så er du virkelig pyse..herrejesus, du har jo førdt barn?? ;-)

Skrevet

jeg bruker engangshøvel fra bic, med ett blad. Eller bare pakker det seg hår i mellom bladene, og det blir sløvt. Barber bare med hårene, barberer du mothårs får du kviser og nupper og dritt.Og hårretningen er litt ymse i de strøka der så den må kartlegges.

Skrevet

...helt enig....bruk emblakrem....det gjør dritvondt første gangen....men ikke etterhvert.....dessuten er det langt færre hår som vokser ut.....så dette gjør det også mindre smertefult.....altså ikke bare at huden blir herda eller hva man skal kalle det...og langt mindre hudirritasjon.....men dersom du får det bruk litt uttynna teatreolje der funker så det suser mot betennelser i hårsekkene.....hårene kan vokse ender huden om du er uheldig....det er ekkelt men fikses lett med nevnte og en pinsett.....

lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...