Gå til innhold

Intimbarbering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips til noe som funker bra??

Bruker høvel jeg, og synes det bare en glatt i en dag + at det blir fort røde prikker i lyskene...

(Noen som har svar her - dårlig med respons på skravle).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker barbermaskin, og da blir det ikke huden irritert. Funker bra for meg.

Skrevet

i følge sikre kilder så får du fiksa dette hos wawah

Skrevet

Er ikke værre en å barebere seg hver dag da, tar 30sek i dusjen liksom.

Skrevet

Har forsøkt det, men synes det blir så fort sårt der jeg da...

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Intimbarbering er bare hat, hat og hat. Har ingen gode tips heller.

Skrevet

VOKSBEHANDLING.....halleluja.

Skrevet

Hårfjerningskrem er min anbefaling....

Da slipper du nupper og byller som kanskje til slutt må skjæres bort av legen.

Skrevet

Masochisme er ikke min stil.

Skrevet

Hårfjerningskrem slutta jeg med da jeg mista en klattt på badegulvet der vi bodde før og den faktisk tok malinga av murgulvet. Det kjentes ikke ut som noe jeg ville ha på kroppen.

Skrevet

Hårskum gjør også det....

Hvorfor sto du ikke i dusjen?

Skrevet

Hvorfor har ikke tanta di utovertiss, så hun kunne vært onkel?

Skrevet

altså.....det er jo ikke vondt overhodet!!

Skrevet

Nei, det får være grenser. Tror de som vokser er de som har fjorten lyse tynne korte hår de vil ha vekk.

Skrevet

Hadde samme problemet, helt til jeg en dag i ren desperasjon brukte tørr høvel på tørr hud. Det gikk strålende. Null prikker og null sårhet. Bare pass på å strekke ut huden mens du holder på, hvis ikke gjør det satans vondt. Og bytt blad før det blir sløvt.

Brukte forresten noe annet for et par år siden, noe abonnements-greier, en barberhøvel med lotion i "såpeform" rundt, hvis du skjønner hva jeg mener. Skal brukes i dusjen. Jeg husker selvsagt ikke hva det heter i farta, men det var ikke så verst, faktisk. Tror jeg sluttet fordi jeg aldri husket å bestille nytt før det ble tomt.

Skrevet

Mener du type veet da HKH? I så fall vil jeg tipse om å prøve et annet sted på kroppen først. Jeg brukte veet under armene og fikk en megareaksjon. Glad for at det ikke var nedentil jeg prøvde det ja..

Skrevet

Over hodet, nei. Mellom beina, derimot...

Skrevet

Den med kort tid er absolutt ikke god... men den som bruker litt lengre tid passer i hvertfall for meg.

Jeg er en av de som har fått betente hårsekker og barberer aldri igen. Fy fabian så jævlig vondt og udelikat.

Skrevet

Ja, og foresten, bruk manne barberhøvler. Damehøvlene er møkk.

Skrevet

hallo....er dere pinglete eller?? første behandlingen er litt smertefull må jeg innrømme, men det er fort gjort. De påfølgende behandlingene er null problem...jeg hylte ikke engang... også jeg er helt glatt i over 2 uker før det vises antydning av å vokse ut noen fjon.

Sååååh...barber dere jenter, hver dag, og bli stubbete og hårete....*streeeeeeekk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...