wendy Skrevet 19. april 2008 #26 Skrevet 19. april 2008 Det er vel en grunn til at han ikke har så mange navnebrødre:)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #27 Skrevet 19. april 2008 jeg trodde det sto stilas med en gang=) hehe, men tja det er vel et sånt navn man må si noen ganger. var veldig spesielt, og kanskje ikke noe jeg ville valgt, men har hørt værre navn.
mamma til fire små Skrevet 19. april 2008 #28 Skrevet 19. april 2008 silas er fint det! gutten til ei veninne av meg har fått det navnet. glemte i begynnelsen hva han het, og måtte spørre om igjen hva det var - vi treffes ikke så ofte. og jeg hadde ikke hørt det. det er vel et bibelsk navn - kompisen til paulus så vidt jeg har skjønt. og bibleske navn er jo inne nå nå syns jeg det er skikkelig kult navn!
har4barn Skrevet 20. april 2008 #29 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes også det er et morsomt navn! Har nevnt det for mannen min tidligere. Har en artig gutt i klassen min som heter det.
Maja☆ Skrevet 20. april 2008 #30 Skrevet 20. april 2008 Samboer ville at sønnen vår skulle hete Silas, men jeg hadde akkurat sett den filmen "DaVinciKoden" og synes han som het Silas i den filmen var så ekkel. Så nektet å kalle sønnen min det. Tenker også litt på stilas og sil når jeg hører det.
Kókuszdió Skrevet 20. april 2008 #31 Skrevet 20. april 2008 Jeg har en gutt i magen som heter Silas...... han het Isak til nå, men så bytta jeg- bestemmer oss vel når han kommer ut. Får jeg viljen min blir det Silas. Og jeg pleier å få det som jeg vil;) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå