Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Silas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har sååå lyst på navnet Silas dersom vi får gutt. Samboer er litt nølende, men han begynner å komme seg litt nå..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig:) Rett og slett nydelig:)

Skrevet

Sorry,men jeg tenker jo bare én ting når jeg hører Silas.... og det er jo på han psyko gale morderen i Heroes (den nyeste, hotteste tv-serien i USA.. vises også i Norge). Men, han er kjekk da! ;)

 

Skrevet

Hehe.. Men han heter jo ikke Silas. Han heter Sylar..

 

Hilsen ei som savner Heroes.. *sukk*

Skrevet

Jeg synes Silas er et nydelig navn! :-)

Skrevet

...og jeg tenker på albinomunken i daVincikoden :-( Så det er dessverre ødelagt for meg! Men i utgangspunktet er det veldig pent, da...

Skrevet

Silas er jo et pent navn=) Men det høres mer ut som et spansk jentenavn, enn et guttenavn, eller??

Skrevet

Jeg liker Silias bedre,men det var veldig fint med Silas også:-)

 

Skrevet

ehh, jeg tenkte bare er det et NAVN? tenkte mer på stillas fra byggbransjen, men ok...hver sin smak for all del.. :) man må kalle barnet sitt det en liker selv!

Skrevet

Jeg liker det ikke, det minner meg bare om silo....

Skrevet

nei, nå vet jeg hvor jeg har det navnet fra!! Fra filmen HITCH!! Hun dama heter Sara Milas, og da blandet jeg det med Silas.. Sikkert derfor jeg forbandt det med et jentenavn..

Skrevet

Jeg tenker bare på ett stilas..

Gjest Mammamoms
Skrevet

Silas er et fint navn!! Jeg har mange ideer når det gjelder jentenavn, men synes det er mye vanskeligere å finne guttenavn. Men Silas var virkelig noe å tenke på! :-)

Skrevet

Jeg synes det er finest i hele verden! :)

 

Var innom Luka og Isak også, men samboer forkastet de rimelig kjapt. Han kjente noen som het Isak og Luka var bare uaktuelt..

Står igjen med Silas, og den har jeg ikke tenkt å gi meg på!!

Skrevet

Åh, du har helt rett!! Det var bra! hehe ;)

Jeg savner også Heroes.. går og venter på de noe episodene i USA :o)

Skrevet

Jammen da MÅ du jo ha det navnet!! Jeg syns det er kjempekoselig når folk har et favorittnavn i hele verden :)

Skrevet

Hehe.. Samboeren min har et jentenavn han synes er vakrest i hele verden, så han har fått gjennomslag for det! Om han føler like sterkt for Leah som jeg gjør for Silas så har jeg ikke hjerte til å nekte han det..

 

Håper bare han tenker i samme retning og tilslutt ønsker Silas selv. :)

Skrevet

Jeg syns ikke silas er et godt navn. Jeg også tenker på han i da vinci koden og det er ikke gode assosiasjoner. Men hva med ciljan da? Jeg syns det er bedre. Det forbinder jeg med per ciljan i rbk, og han er jo bare skjønn da:) Men det er jo hver sin smak da:)

Lykke til med navnevalget!:)

Skrevet

Ikke i ville helvete om jeg skal gi mitt barn felles navn med en RBK spiller!! ;)*

 

Godset til jeg dør..

 

(Må leses med en dose ironi da..)

 

Og Ciljan blir helt feil på engelsk, noe som bare blir ekstra dumt når man har engelskspråklig familie!

 

Skrevet

Silas?

Har faktisk aldri hørt det navnet før, og er sikkert et navn jeg må venne meg til før jeg helt kan uttale meg om det sånn sett...

Men sånn med engang jeg hørte det så liker jeg det ikke :/

Skrevet

Hmm...Egentlig et veldig vakkert navn, men for meg gir det også assosiasjoner til den gale munken Silas i DaVinci Koden.

Men, har man først falt for et navn så burde ikke slike ting stå i veien!

 

 

Skrevet

Jeg synes det er nyydelig og har det på lista selv. En av de flotteste menneskene jeg har truffet noen gang, heter det. Traff han på en gruppereise i Laos. Men det høres penere ut på engelsk, da

Skrevet

Første jeg tenkte på var silo eller stilas..hehe....har ikke hørt det før, litt rart for meg:o)

Skrevet

Sønnen min heter Silas.

Vi liker navnet kjempegodt. Han har ikke så mange navnebrødre heller.

Skrevet

Jeg synes Silas er kjempefint, og har superlyst til å bruke det selv, så jeg håper du bor langt unna meg ; ) Eldste sønnen i Weeds heter Silas, og set er jo en søt gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...