Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har sååå lyst på navnet Silas dersom vi får gutt. Samboer er litt nølende, men han begynner å komme seg litt nå..
Ina25♥med gull i magen Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Nydelig:) Rett og slett nydelig:)
ChellBell - har født! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Sorry,men jeg tenker jo bare én ting når jeg hører Silas.... og det er jo på han psyko gale morderen i Heroes (den nyeste, hotteste tv-serien i USA.. vises også i Norge). Men, han er kjekk da!
Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Hehe.. Men han heter jo ikke Silas. Han heter Sylar.. Hilsen ei som savner Heroes.. *sukk*
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes Silas er et nydelig navn! :-)
Berta_78 Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 ...og jeg tenker på albinomunken i daVincikoden :-( Så det er dessverre ødelagt for meg! Men i utgangspunktet er det veldig pent, da...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Silas er jo et pent navn=) Men det høres mer ut som et spansk jentenavn, enn et guttenavn, eller??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker Silias bedre,men det var veldig fint med Silas også:-)
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 ehh, jeg tenkte bare er det et NAVN? tenkte mer på stillas fra byggbransjen, men ok...hver sin smak for all del.. man må kalle barnet sitt det en liker selv!
Gulp Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker det ikke, det minner meg bare om silo....
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 nei, nå vet jeg hvor jeg har det navnet fra!! Fra filmen HITCH!! Hun dama heter Sara Milas, og da blandet jeg det med Silas.. Sikkert derfor jeg forbandt det med et jentenavn..
Gjest Mammamoms Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Silas er et fint navn!! Jeg har mange ideer når det gjelder jentenavn, men synes det er mye vanskeligere å finne guttenavn. Men Silas var virkelig noe å tenke på! :-)
Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det er finest i hele verden! Var innom Luka og Isak også, men samboer forkastet de rimelig kjapt. Han kjente noen som het Isak og Luka var bare uaktuelt.. Står igjen med Silas, og den har jeg ikke tenkt å gi meg på!!
ChellBell - har født! Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 Åh, du har helt rett!! Det var bra! hehe Jeg savner også Heroes.. går og venter på de noe episodene i USA )
ChellBell - har født! Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Jammen da MÅ du jo ha det navnet!! Jeg syns det er kjempekoselig når folk har et favorittnavn i hele verden
Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. april 2008 Hehe.. Samboeren min har et jentenavn han synes er vakrest i hele verden, så han har fått gjennomslag for det! Om han føler like sterkt for Leah som jeg gjør for Silas så har jeg ikke hjerte til å nekte han det.. Håper bare han tenker i samme retning og tilslutt ønsker Silas selv.
trinebeate Skrevet 18. april 2008 #18 Skrevet 18. april 2008 Jeg syns ikke silas er et godt navn. Jeg også tenker på han i da vinci koden og det er ikke gode assosiasjoner. Men hva med ciljan da? Jeg syns det er bedre. Det forbinder jeg med per ciljan i rbk, og han er jo bare skjønn da:) Men det er jo hver sin smak da:) Lykke til med navnevalget!
Jelly Belly Skrevet 18. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. april 2008 Ikke i ville helvete om jeg skal gi mitt barn felles navn med en RBK spiller!! * Godset til jeg dør.. (Må leses med en dose ironi da..) Og Ciljan blir helt feil på engelsk, noe som bare blir ekstra dumt når man har engelskspråklig familie!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Silas? Har faktisk aldri hørt det navnet før, og er sikkert et navn jeg må venne meg til før jeg helt kan uttale meg om det sånn sett... Men sånn med engang jeg hørte det så liker jeg det ikke :/
Promp Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Hmm...Egentlig et veldig vakkert navn, men for meg gir det også assosiasjoner til den gale munken Silas i DaVinci Koden. Men, har man først falt for et navn så burde ikke slike ting stå i veien!
HH72 Skrevet 18. april 2008 #22 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det er nyydelig og har det på lista selv. En av de flotteste menneskene jeg har truffet noen gang, heter det. Traff han på en gruppereise i Laos. Men det høres penere ut på engelsk, da
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Første jeg tenkte på var silo eller stilas..hehe....har ikke hørt det før, litt rart for meg:o)
Smånetta 14.mai Skrevet 18. april 2008 #24 Skrevet 18. april 2008 Sønnen min heter Silas. Vi liker navnet kjempegodt. Han har ikke så mange navnebrødre heller.
Lillemus&mamma'n Skrevet 18. april 2008 #25 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes Silas er kjempefint, og har superlyst til å bruke det selv, så jeg håper du bor langt unna meg ; ) Eldste sønnen i Weeds heter Silas, og set er jo en søt gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå