Gjest Skrevet 18. april 2008 #26 Skrevet 18. april 2008 Jeg får ikke abstinenser som Mike i frustrerte fruer da (eneste tv-showet jeg ser på...) Jeg lurer på hva som skjer med alle klærne til Gabrielle etter tornadoen jeg nå... Huff, så forferdelig det må være... Spesielt når pengene fløy bort.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #27 Skrevet 18. april 2008 Er jo en gyllen mulighet til å shoppe da, glamourutgaven av å miste koffertene på ferie.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #28 Skrevet 18. april 2008 Joda, sant. Men designerklær fins det sjeldent flere utgaver av. Ofte har man kun det eneste ene plagget som fins. Og da gjør det vondt i hjertet hvis en tornado tar det vekk.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 18. april 2008 #29 Skrevet 18. april 2008 Huff, må få meg briller.. Leste "Hvorfor sikler man når man deppespiser" ;-/
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #30 Skrevet 18. april 2008 Det gjør vondt i hjertet uansett, sjelden man får igjen maken til noe som helst. En annen fordel ved å være amatør på trøstespising er at om du handler designerklær kan du faktisk bruke dem. Ikke bare eie dem. Men eie er av og til nødvendig, det og.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #31 Skrevet 18. april 2008 Nei, sant nok.... Men det med klærne gjorde meg liksom spesielt lei meg da... Men jeg håper jo selvfølgelig kidsa til Lynette lever da... Ja, jeg skal jo forsøke å forbli amatør på trøstespising da, for det ville jo vært langt mer hjerteskjærende å ikke kunne bruke klærne.... Har du erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå