Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hæh, er du amatør, eller? Da har du kommet til rett instans. Det store generelle svaret er HVA FAN SOM HELST SOM IKKE ER BOLTA FAST, ellers kan jo nevnes sjokoladeboller (selvlagde), et helt brød nystekt med masse Brelett og jordbærsyltetøy, en toliter med Tress-is, et brett punsjeboller, pålegg uten brød men med majones, osv.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Amatør så til de grader. Men nå har jeg blitt småfet, så jeg må deppe over det faktum. Gidder ikke lage noe, og jeg har ikke noe sånt i kjøleskapet. Aner ikke hva punsjeboller er..... PÅLEGG UTEN BRØD MED MAJONES? Jeg blir kvalm av tanken... Kanskje jeg har is da.... Men toliter? Må man spise så mye?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Neida, du kan begynne pent og forsiktig, samtidig som du straffer verden rundt deg med å spise bare den ene fargen av Tress-isen sånn at de ikke får den beste fargen. Forutsetter at dere ikke er sånne balanserte mennesker som liker alle tre, selvsagt.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Nå er det vel praktisk talt ikke min is da jeg ikke en gang vil påstå at jeg liker is. Men jeg tror jordbær er favoritten, så den kan jeg jo sørge for at blir borte (om ikke hele fargen, hvert fall deler...) Takk for tips - jeg vet ikke om jeg skal si at det er godt at det fins eksperter, men jeg setter pris på ekspertsvar uansett.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Det er mange ting man skal være glad for at man ikke har spisskompetanse i, rett og slett... Ellers kan jeg jo sende litt trøst, det fremmer ikke sjølforakten så jævlig som trøstespising gjør.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Det er liksom blandingen av at jeg minner om en svigermor, har blitt småfet (men fått større pupper da) - om det egentlig er positivt, samtidig som jeg skulle ønske det var 25 grader ute. Takk for litt trøst da.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Har du fått deg almanakk, da?
Gjest Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Tressis er dritt. Sjokoladen forsvinner jo alltid først. Vanilje og Jordbær smaker dritt! Skal man først spise is skal man spise Mövenpick sjokolade.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Oppdatering; Nå sitter jeg her med ca. tre kuler tressis... Jordbær og vanilje. Jeg har ikke spist is siden juni-måned, da jeg fant min etterlengtede solo is. Jeg kjørte også på med noen sauser av noe slag, som jeg innser er så utrolig usunt at jeg skal kaste det ut av hus senere. Sånt vil jeg ikke ha her... Apropos almanakk så er livet veldig lyst. Jeg ble kjempeglad i går da jeg fant en som var kjempe fin. Den var blå med litt sånn mønster på, perfekt i str. osv. Eneste minus er at den hadde litt rare linjer å skrive på!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Ikke spis om det ikke er godt. Det er skillet mellom de virkelige spiserne, som du ikke vil bli en av, og de som bare velger å spise litt.
OsloMor Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Bixit havrekjeks med blåbær, sånne bars hvor hver enkelt er pakket inn. Kan spise mange sånne når humøret er trist ja.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg synes ikke det er godt... MEN, jeg spiste fordet. Jeg var mest forundret over at sjokoladesausen stivnet til sjokolade? Så merkelig! Nå er jeg drit kvalm... Og får helt sikkert et migreneanfall:P!!
Syrin84 Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 konfekt såklart... da må man spandere en hel konfekteske på seg selv.. (en du lager til selv, med masse sånne små, ekstremt dyre biter) eller kakeglasur.. is er ikke noe godt.. den drilloisen som de solgte for 100 år siden var super god.. siden har ikke det dukka opp noe for min del ihvertfall.
To tette + snart ei med flette Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 Ny teit saus!!!! Er jo ingen vits med suas når den stivner til sjokolade....blæh... Men det er jo masse å gomle på da, kunne ramset opp en hel masse, emn du virker litt sær, hehe.....
To tette + snart ei med flette Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Altså, sær sånn i deppespiseveien
Gjest Skrevet 18. april 2008 #17 Skrevet 18. april 2008 Aldri sett en sånn en jeg... Kan ikke være sunt? Haha, jeg spiser aldri søtsaker, så jeg er kresen til de grader:P Men bare kjør på med forslag:P!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #18 Skrevet 18. april 2008 Konfekt? Nei, det er jo drit vondt! Har smakt det før - kakeglasur òg for øvrig. Blir helt kvalm av tanken:P! Nei, is er ikke godt... Du vet den drilloisen? Jeg var på ferie i Norge en gang da jeg var 8 år. Da kjøpte venninnen min som elsket den isen deg 3 pakker av den fra butikken:D
Syrin84 Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 kanskje du heller skulle prøve å deppetrene.. jogge, gå på fjellet.. slite deg helt ut, hehe.. det pleier å funke minst like bra:)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Jeg sank så lavt at jeg spise is til tross for at jeg hater det. Så kanskje joggeturen ikke er et så dumt forslag. Må bare utsette det da det ikke er alt for lenge siden jeg trente:p Men hvilken følelse får man når man deppespiser? En sudden virkning?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Nei, det er en nedadgående spiral. Så da spiser man litt til for å se om det blir bedre. Det blir det ikke. Da spiser man litt til for å hevne seg, for spising er tabu. Så føler man seg kulturelt og sosialt som en paria. Da spiser man for alt har gått til helvete likevel, og straffa er mat.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #22 Skrevet 18. april 2008 Skremmende. Sånn vil jeg ikke bli. Blir jo som en alkoholiker på en måte.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Ja. Ingenting å trakte etter. Men i følge enkelte er det jo bare å la være. Ta en gulrot. Akkurat som heroinisten kan ta en paracet i stedet.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #24 Skrevet 18. april 2008 Hehehe. Jeg er flink til å ta for mange paracet til tider da. Jeg er nesten en stoffmisbruker jo... Eller kanskje jeg er det? Aldri tenkt på før.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #25 Skrevet 18. april 2008 Neppe. Men du gjør vel ikke kroppen din en verre tjeneste enn om du doper den med mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå