Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. april 2008 #26 Skrevet 27. april 2008 Hey, babe :-) Hihi, d blei peise blondt :-P men ska klippe mæ å ordne på fargen te æ ska i konfirmasjon :-) kommer te Tromsø 3.juni å blir te dn 8.juni så får mæ nån daga dær te å shoppe litt mamma klær på hm å greier :-) glæde mæ masse! :-D Trur åsså dn e midt i sentrum :-) D kan nåkk være en fordel å bo nært familien ihvertfall de første åran ja :-) Å samboern har jo akkurat blidd daglig leder, så ikke bare, bare å fløtte på sæ :-P Åh, kor bra at kvalmen roa sæ!! :-D E jo så uendeli godt å ikke være kvalm mere!!! :-) Må du ta masse vare på dæ sjøl å evnt knaske c-vitamin å tranebær daglig så du slæppe flere antibiotika kura som gjør dæ kvalm :-) Æ har så mye magesmerta å stikkinga/menssmerta å særli siste uka har d vært ille, så tydeli at d vokse som fan :-) Kjenne jo livmora kjempe godt nu så ikke længe te ho kommer opp av bekkene :-) Ska bli godt d, må jo tisse hele tia :-P Inatt trudde æ at æ sku omkomme rett å slett, smertan va i hele magen å spredte sæ fra puppan å rundt til ryggen å nedover låran :-/ Æ veldi følsom for smerta å særli når æ e trøtt, med d va ille igår. E jo masse nærva i magen, så derfor man kan få ondt flere plassa når smertan egentli kommer fra f.eks livmora! Rosenterapeuten min sa at korsryggen e magens baksida, så derfor man får ondt der når man f.eks har mensen eller mageondt. Kjipt, men sånn e kroppenn bygd opp Sjøl om d va så ondt at æ nesten ikke fikk sove, tvile æ på at d va nåt galt altså, e vanli å ha endel smerter å særli når fordøyelsen ikke e go heller. Luftsmerter kan jo være et helvete, sjøl om man ikke vet at d e luftsmerter, om du skjønne :-) Lufta kan jo kjile sæ imella alt muli å gi sterke smerta, men d meste går nåkk over :-) Idag har æ bare hadd litt stikkinga på sidan å visst æ glæmme mæ å reise mæ raskt opp, så får akutt smerte nederst i magen, men d går raskt over :-) Håpe du snart føle dæ bedre, e ganske ekkelt me mensmurringa/stikkinga, men da vet vi at d vokse å gror :-)) Kjæmpe flink du e som har gjort så mye examensgreier da!! Ka du studere? :-D Æ vente nu i spenning på doplern min :-)) Håpe dn kommer nu snart!! Har du en sånn eller? Ei uka kommer te å flyge avsted, å da kan du gaule ut at du e gravid!! :-)) haha, trur ho har glæmt av åss :-P Du får kose dæ masse :-) Æ ska passe tantungan mine i hele mårn, siden b.hagen e stengt å foreldran måtte på jobb :-) Tænkte ta jentan me på kafe :-) Ho eldste e 6 år å ho minste e 3, dm e så utroli skjønn:-) Goooklæm
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 28. april 2008 #28 Skrevet 28. april 2008 Heey snuppsi! E så koseli å gå inn her å lese! :-) Hehe blond e jo bra! No e det jo sommer snart og gode greier. Ble sikkert veldi bra :-D Æ har værdens lengste ettervekst faktisk, så e treng virkeli å få farga den! Første æ ska gjøre i uke 13 e å få den farga! Hehe Bra å høre at du åsså har rare stikninge, og at det av og til kan gjøre skikkeli ondt. Herregud, hehehe det va ikke det æ mente!! Det e jo selvfølgeli ikke bra at du har ondt!! Hehehe, men bra at det e vanlig liksom :-D Du skjønne nok sikkert ka æ mente :-D Men e jo domt at du ikke får sove! :-// Uff..... Men vi får bare tenke at livmora våres veks og styre :-) Dæsken.... kanskje æ ska kjøpe mæ en doppler.... Hm.... Kor du har bestilt din fra? Det e ikke nå skadeli førr fostran å bruke det? Nei... det kan det vel neppe være.... Har du hatt det koseli med tanteongan dine i dag? :-) I dag har det vært hele 12 grader og sol i Tromsø! Æ e søkkimpponert.... Klarte til å med å skimte etpar hestehova når æ va ute å surra i formiddag :-D Hihi.. Æ har førresten sendt dæ ei melding til postkassa til profilen din :-) Har du tips til pålegg på brødskiva førresten? Æ e en salami-person, og no når æ ikke kan ete det, så har æ liksom litt lite idea. Har spist en donge med leverpostei og ost, men e litt lei det... Har funne ut at makrell i tomat plutseli e dritgodt da :-D No ska æ lage mæ litt mat og se litt TV :-) Kos deg! Snakkes Klemm
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. april 2008 #29 Skrevet 28. april 2008 Heia :-) Nu snakke vi sånn platinablond altså, hihi ;-) men forandring fryde! Uuh, ja ettervekst e lækkert :-P kommunegrått hår som nesten når ned te øran gjør at man føle sæ sexy ;-) Men du kan jo fixe på d om bare nån daga!! kjenne æ e spent på dine vægna når d gjelde dn ultralyden du ska på ;-) Hahaha, æ syns d e godt å høre at du åsså har d ondt :-P Men e nåkk heeelt normalt ja ;-) Babyen ska jo vokse i rekordfart de neste ukan så da må d litt strekking til ;-) man holde gjerne ut for gulle i magen sin skyld :-) Har du bynnt å få mage? :-) Æ trur at livmora har kommen opp fra bekkenet, for plutseli tyte magen ut å tissinga hvær time har roa sæ :-) deili!! Æ trukke d e farli for fostere, men man ska vell ikke sitte timesvis hvær dag me dn da :-P Æ tænkte bruke dn av å te når æ bli bekymra eller føle for å høre gulle :-) http://search.ebay.com/angelsound-doppler_W0QQfromZR40QQpqryZAngelsoundQ20dopler Æ springe spent te postkassa hvær dag nu for å se om dn e kommen;-) Dæsken, 12 grada ekke dåli d ;-) æ hakke sedd nån hestehova hær, men så har æ kanskje ikke leita så mye etter dm heller :-P men veian bynne så smått å bli bar :-) ihvertfall hovedveian :-) Æ har kosa mæ kjæmpe masse me dm, va på kafe længe å på butikken å handla å dm så va flinkn atte :-) ikke nåt masing engang ;-) men va litt småsliten etter å ha hadd dm 8 tima i strekk, hehe :-P men trur d har nåt me at æ e gravid ja :-) Dm syns jo d e så rart at æ har babyen inne i magen å ikke i vogna på utsida , hehe :-P kjæmpe søt e dm! Dm prata masse om at dm sku være me å trille babyen når dn kommer å at dm glæda sæ te at dn ska komme. Men dm skjønte åsså at dn måtte være enda længe i magen å blir stor å sterk :-) Arti alder dm e i :-)) AAH, høres skikkeli interessant ut d du studere :-D opphold i studian e jo heldivis ikke nån problema idag :-) Æ e dessverre sykemeldt hele svangerskape, pga dn habituelle aborten, men jobba på sykehjem og i barnehage før d :-) Når permisjon e ferdi ska æ gå ut som kokkelærling å bli ferdi som kokk :-D Men min store drøm e å bli forfatter :-) Æ har sendt ei bok inn te et forlag, så vente spent på svar :-) Å æ e snart færdi me dn psykologiske thrillern æ holde på me nu :-D D e en skrivekonkurranse som har innleveringsfrist i november som blir neste prosjekt :-) Æ ete åsså masse brød dagli, så e greit å kunne variere me pålegg :-) Kjipt visst du e kjæmpe gla i spekepølsa da :-( Æ bruke ha baconost, skinkeost, hvitost me agurk og majones under, kaviar og majones me enten kokt egg eller hvitost på, syltetøy me brunost på, hvitost på brød åsså i microen, nam! :-) tunfisk fra boks me majones på, krydderost, Søst, gomme, bananskiver me smør under, agurkskiver me smør under + + + åsså leverpostei å makrell i tomat da:-) en sjelden gang prim, peanøttsmør eller sjokade :-) Har du msn? :-) Visst du gidde preike me et ungrips som mæ, hehe :-P hørte nån som sa at dm som e under 25 går som d ;-) Storesøstra mi e forresten født samme året som dæ :-) Æ syns du e kjæmpe koseli å prate me!! :-))) Næi, nu må æ tebake te skrivinga :-P Kos dæ me tv å kvelds :-) Goooklæm
*novemberbebbis* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 30. april 2008 God morgen jenter! Jeg er så lei meg for at jeg ikke har svart her inne, tror rett og slett jeg bare må melde meg ut av bim..har ikke tid jeg fordi snuppa mi krever ganske så mye mer nå enn bare for noen uker siden! Hun reiser seg etter alt nå, og jeg må passe på heeele tiden!! Dessuten kjeder hun seg fort og derfor finner vi på ting hver dag! Er helt vanvittig hvor mye de plutselig forandrer seg, og hvor "voksne" de blir, og sosiale!! Når hun sover har jeg jo tid til å sitte her, men da er det alt husarbeidet som står og venter.. Jeg beklager så utrolig masse! Det er virkelig godt og tenke på at det går bra med den lille i magen din sunnybeach!=) Virkelig digg, denne ganger går det bra vettu:) jeg kommer så klart til å oppsøke dere jenter når jeg er her inne! Men sånn som det er akkurat nå flyyyyr tiden i fra meg:( Masse klemmer fra meg til dere:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. april 2008 #32 Skrevet 30. april 2008 Heija :-) Forstår svært godt at du ikke har tid te å hænge hær inne, æ mærke åsså at æ slappe mere av nu å at interessn e gådd ned etter at æ kom over i 2.trimester! ;-) Wow! slæppe ho sæ allerede!! :-D Da e d ikke rart du har masse å gjøre om dagan :-P Men går d bra me dæ da?? :-) e kvalmen gådd over?? Du e væll straks over i 2.trimester nu? Ja, d e deilie tanka at alt e bra! :-) Dn hær gangen ska d gå bra ja ;-) Du får kose dæ masse, shnuppa!! å ta vare på dæ sjøl :-) Goooklæm
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 30. april 2008 #33 Skrevet 30. april 2008 Heia!! Det er fullt forståelig Såpebobla! Stikk innom hvis du har tid iblant Men godt å høre fra deg, og bra at det går bra :-) Sunnybeach, klart vi kan msn`e! :-D Synes ikke de under 25 e smårips! Ei av mine beste venninne e 23 Æ kan legge msn-adressen min inn i postkassa di. Så sinnsykt spennanes at du har sendt ei bok inn til forlag!! Utruli stili! Og takk for påleggstipsan! :-D Æ hadde fått en rar ide i mitt lille hode om at æ ikke kunne ete sånne derre smøreosta hehehe.... Æ har dessverre litt dårlig tid å skrive no, men skriv meir neste gang. Sitt å vente på at hjemmeeksamen skal legges ut på nett.... :-/ Uææ... Vi snakkes etterhvert! ha en strålende dag da! :-) Klemm
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. mai 2008 #34 Skrevet 2. mai 2008 Heia :-) Ja, d e kjæmpe spennanes!! æ håpe bare at dm like boka mi da ;-) men æ gir ikke opp så lætt, e mange forlag man kan sende til :-) men sende bare te et om gangen siden d ikke blir godt mottatt om dm har brukt masse pænga på konsulenta te å læse igjenna åsså vælge æ nån andre til å bli mitt forlag :-/ Det tar mye lengre tid da siden æ ikke kan sende te alle forlagan samtidi, men æ trur d e verdt d tilsutt!! :-D Hehe, skjønne godt at du e usikker på ka du ska spise, men vi kan jo faktisk spise d meste da ;-)) Å visst du har kjæmpe løst te å ete salami så e d bare å fryse dn først ;-) du ser vell kor mange grada d e i frysern din, å så længe d e kaldere enn -18 e d jo trygt :-) men skjønne at d e litt kjipt da visst du har løst på d NU, åsså måtte vente :-P Kordan så hjemmeexamen ut?? virka dn grei? Æ va på 1.svangerskapskontroll idag :-) Besto både blodtrykk, blodprosent og urinprøven ;-) blodprøvan vet æ jo ikke enda :-) men va nu bra at alt virke bra!! :-)) Æ legg igjen msn adressa mi i postboksen din, så kan du jo lægge mæ til :-) Hade godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå