*novemberbebbis* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei jenter=) Nå har det seg slik (som dere helt sikkert har sett) at jeg taster litt med dere begge to her inne, så da lurte jeg på da jenter, om vi tre ikke bare kan slå oss sammen!!??? Har dere lyst til det, el? Huff det går så i surr dette med uker for meg, men hvis jeg regner på mens syklusen er jeg i dag 10+2 fullgåtte uker, så da er jeg vel inne i min 11 uke? Herregud så vanskelig dette skulle være... Jeg har lest begge svarene jeg har fått av dere på side 3, men jeg har nå hentet posten før jeg satt meg ned for å skrive dette innlegget, og vims som jeg er har alle spørsmål nå falt ut..hehe. Men egentlig når jeg tenker etter tror jeg ikke det var så mange spørsmål..HAHA. Bor dere begge i nord? Siden dere begge har snø igjen? Her er det soool og bart og nå skal vi trille tur=) MAAASSE klemmer fra meg til dere, håper dere blir med på en tråd sammen=)
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Eeeeeey!! Det va lurt Såpebobla! :-D Hei hoppsan til deg Sunnybeach! :-) Jeg har forresten vært på Sunny Beach to ganger :-) Veldig bra plass! Jeg bor i Tromsø og her daler snøen ned! Snødd maaasse de siste dagene!! Lengter etter våren!!! Men dette er egentlig typisk her. Og plutselig så kommer våren, helt uten forvarsel :-) I dag er jeg 9+2 og terminen min er 19. november. Ble etterhvert enig jeg og han der gynekologen min, om termin og hvor langt jeg er kommet. ;o) Hehe, forresten du vet den magen jeg prata om at jeg mente jeg hadde fått, Såpebobla? Tror det faktisk var bare luft... *rødme ) Men NÅ synes jeg at jeg skimter noe ja.. Littegrann iallfall. Og når jeg har spist ser jeg ut som jeg er mange måneder på vei, og det er sikkert fordi plassen der inne er blitt litt mindre. Skal lage litt middag nå å gomle litt godteri ha en fiiiiin kveld! Klem fra
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Heisann, shnupper!! :-)) Det var kjempe lurt ja!! ;-)) så fremst Nightelf har lyst så ;-) Jeg bor i Kirkenes så er langt oppi nord ja :-P Og jeg elsker Tromsø, Nightelf!! har masse familie der og syntes det er en superfin by! :-) Såpebobla er nok i uke 11 da ja :-D tenk hvor langt vi alle er kommet!!! Jeg skal på ultralyd 24.april og den 25 går jeg over i 2.trimester, jeeij!! Jeg håper så inderlig at vi endelig har klart det!!! Jeg har fått skikkelig kul på magen jeg! men når jeg prøver kjenne etter livmoren over skambenet aner jeg ikke hva jeg styrer med :-P men blir bra med ultralyd, samboern min tørr ikke være med i tilfelle det er grusomme nyheter som det alltid har vært, så jeg tror jeg faktisk kommer til å dra alene. Både moren og søsteren min har tilbudt seg å være med, men tror jeg vil takle dette best alene. Tenk hvor gøy da visst jeg faktisk kan ringe dem å fortelle at hjertet faktisk banker?? Hva skal dere i helgen da?? ;-) Typen er jobboholiker for tiden etter å ha fått sjefsstilling,så jeg må nok finne på noe selv denne helgen ja :-P Tenkte ta meg tur opp til tantungene mine og leke med de :-) Er formen deres bedre?? jeg har ikke spydd på 5 dager!!!! :-D men er kvalm og har brekninger da, men ikke noe slik som før :-)) Håper formen blir normal denne uken som kommer ;-) Dere får ha en kjempe god helg, jenter!! kos dere masse!!! Gooodklem
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Heia!!!!! Kjempekos å hilse på deg Sunnybeach!! :-D Så artig at du har familie i Tromsø! Er du her ofte? Er dette forresten din første baby eller har du noen fra før? Dette er min første. Og, hehe skjønner veeeldig godt hva du mener når du ikke aner hva du styrer med når du kjenner etter livmoren Jeg har skikkelig ikke peiling hva jeg skal kjenne liksom Så utrolig spennende at du skal på UL snart da! :-) Ikke vær redd, det kommer sikkert til å gå fint! Jeg tror jeg har lest at du har mistet noen ganger før? Jeg krysser alt jeg har!! Og nå er du jo kommet kjempelangt! Denne gangen SKAL det gå bra! I helgen skal jeg gjøre endel skolearbeid... Var planen.. Men får se hvordan det går da ;-) Har en eksamen jeg bør lese på, men har mest lyst å dra på besøk til noen :-) Og vet dere hva? Kvalmen er blitt gradvis bedre de siste dagene, og i dag kjennes det veldig bra ut! Brekker meg jo innimellom, men er sinnsykt stor forskjell på nå og hvordan det var for for eksempel en uke siden. Tenk om den forsvinner helt snart! Juhu!! Hadde vært helt konge.. Ha en superduper fin helg da jenter! Så snakkes vi :-) Klemmer fra
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 :-) Dessverre ikke så ofte som jeg skulle ønske, men de kommer til Kirkenes endel også ;-) skal i konfirmasjon nå i juni, gleder meg masse ;-) Du kommer fra Tromsø eller? morsomt at vi begge skriver bokmål, hehe :-P Dette er min første ja, har dessverre diagnosen habituell abort så er gravid for 9`ende gang nå :-/ men har heldigvis ingen problemer med å BLI gravid da, men hva hjelper nå det når kroppen ikke vil holde på fosteret? Men denne gangen ser det pikadø meg ut som vi har klart det!!! :-)) Så gleder meg slik til ul nå at det er helt sykt ;-) Haha, jeg prøvde kjenne etter livmoren mens jeg lå på ryggen, man skal visstnok kunne kjenne kanten på dn??? alt jeg kjente var muskler tror jeg :-P eller for alt jeg vet så var det livmoren :-P Tror jeg overlater det til profesjonelle ja ;-) Går du på høyskole eller universitet?? :-)) er det vanskelig examen?? skjønner godt at du har mer lyst å gå på besøk, ihvertfall visst formen er grei ;-) Jeg har ligget og spydd siden jeg bikket 6 uker, men NÅ virker det på bedringens vei... men er grusomt med disse brekningene :-( hater å få spy i halsen/munnen :-((( Håper formen din holder seg supergo!! ;-) Ha en skikkelig god helg du å, og kos deg masse :-D godklem
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hei hoppsan! Heh, ja det er egentlig litt rart å skrive på bokmål for jeg er så vant å skrive både på msn og tekstmeldinger på dialekt :-) Men spørs om alle her inne på BIM skjønner hva jeg skriver da :-D Jeg kommer litt utenfra Tromsø, men har bodd i selve Tromsø i runt 8-10 år nå. Uff og uff, det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det må være å ha den diagnosen habituell abort. Du virker kjempetøff! Og det er så utrolig fantastisk at det endelig ser ut som det skal lykkes for dere!!!! :-D Det fortjener dere virkelig!!! Jeg går på universitetet. Er ikke så glad i å lese pensum på engelsk :/ som jeg må på denne eksamen..Usj.... Men ellers går det ganske greit Så fint at du er på bedringens vei når det gjelder kvalmen! Spying er nå drit :-// Nå skal jeg bare spise litt å se litt TV og kokkelure :-D Ha en fin kveld! Vi snakkes! Go`klem!!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 God morgen :-) Sov leeenge idag jeg! ;-) men ikke rart når man er oppe hver 3`dje time for å tisse :-P Haha, folk vil nok skjønne hva vi skriver, men det er nå "penere" med bokmål syntes jeg da når vi skriver i slike debatter :-) Det som var litt kjipt da når vi fikk den diagnosen er at de ikke kunne finne noe galt med oss :-/ ikke at jeg VIL at det skal være det da, men skulle ønske jeg kunne fått en forklaring på hvorfor vi mister gang på gang. Men jeg har lest om at noen mennesker ikke kan få barn ilag, at det skjer noe tull når akkurat disse parenes dna mixes og at de dermed aldri kan få barn sammen :-/ men vi er ikke en av dem, det har jeg bestemt, hehe :-))) Går bare å tripper her til ultralyden på torsdag, er så leenge til ;-) usj, skjønner godt at du ikke syntes at pensum på engelsk er det artigste ja! men du klarer det nok perfekt :-D det gjør man med det meste visst man bare vil ;-) Har dere gjort noe spennende i helgen da? ;-) Jeg hadde sånn grusom halsbrann igår kveld, var umulig å få sove og ingenting hjalp :-/ men så kom kjæresten med en stor slush til meg, og gjett om det hjalp!! man skulle ikke tro det egentlig, men funket suverent faktisk :-)) Idag er det helt nydelig vær her oppe og fuglene kvitrer sin vårsang :-) Kjæresten har fri fra jobb idag, men skal på scootertur hele dagen så hjalp lite med å få kvalitetstid sammen :-P Men er vell en av de siste dagene man kan kjøre nå så han får bare slå seg løs :-) Jeg vasket hele huset igår og styrte mye med både klesbretting og dovask og gjett om jeg kjenner det i bekkenet idag :-( Igår låste det seg i korsryggen og strålte nedover bena i en grusom smerte når jeg prøvde gå over gulvet, er ikke så ille idag, men har smerter i selve bekkenet/hoftene. Hoff, håper det går over snart! Er altfor tidlig å bli plaget nå!! :-) Ha en knallgod dag dere!!! :-)) Godklem
*novemberbebbis* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2008 God dagen, jenter!=) Jeg som startet denne tråden er den som er desidert dårligst til å skrive her!! Huff..men nå det er såååå fint vær som det det er her på østlandet, får man ikke lyst til å sitte inne i det hele tatt=) Dessuten har vi vært bortreist i hele helgen, så har ikke hatt så mye tid heller, desverre:/ VELDIG koselig at vi kunne slå oss sammen til en gjeng da snupper, det må jeg virkelig si:) Huff jeg føler med bekkenet ditt sunnybeach, mitt er helt forferdelig om dagen og jeg vet ikke riktig hva jeg skal gjøre...gå til legen hjelper sikkert ikke siden jeg ikke ble hørt noe særlig sist gang..så hva gjør man da?....hehe. Får håpe snøscooterturen rister deg løs og fin:) Jeg husker ikke hva jeg skulle skrive jeg nå, var så mye jeg ville komentere til dere begge to! Men, man husker best det man leste sist gitt.. Her er det knall blå himmel ute, og det har det vært i flere dager nå=) Over 20 grader i sola og greier;) DIGG! :oD Nå må dere ha en suuuper fantastisk dag! Og forresten, egentlig nordlending jeg og, men har flyttet nedover når jeg var 10 år, så for min del er det bare å skrive nordlænding:) Masse klemmer
*novemberbebbis* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2008 God morgen, jenter!=) Åssen er det med dere i dag? Ville egentlig bare ønske dere en strååålende dag!! Her er det skyfri himmel og sol i dag også, så vi skal ut og trille laaaang tur med ei venninne, det blir nok kjempekoselig=) Snuppa mi har forresten fått sin første tann, litt sen, men guuuud så søt a er nå!! Masse klemmer
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Heeeeey snuppiser!! Uff, så kjedelig at bekkenene (hehe, ble litt rart i skrive bekken i flertall) er kjipe med dere! :/ Jeg har pikade fått meg en UVI jeg. Begynt å knaska Selexid i dag. Men vi må vel bare regne med litt svangerskapssnadder ;-D Går greit, bare litt vondt i magen og bittelitt feber. Såpebobla, hvilken medisin var det du fikk for din UVI? Artig at du er tidligere nordlænning forresten :-D Og grattis med ny tann til snuppa di! Jeg får besøk snart, så må slenge fra meg PC-en nå, men vi snakkes jenter! :-D Kos dere!! Have a nice evening! Klems fra
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Hey, jenter! :-)) Såpebobla - Nå må du slutte å friste oss med godværet du har :-P Her er det fortsatt så mange minusgrader på natten at det tiner jo aldri :-/ men vi har ihvertfall lys! :-D Noe som er deilig etter å ha gått i månedsvis i bekmørke :-P Åååh, hun er sikkert kjempe søt med første tanna! :-) Plages du mye med bekkenet allerede? :-( Jeg har mye vondt i symfysen (heter det det?) og i hoftene, men får inderlig håper det gir seg snart!!! Hvor bodde du i Nord-Norge? :-) Nightelf - Fyfan jeg føler med deg!!! Er selv nesten kronisk plaget med uvi :-( og har hatt nyrebekkenbetennelse flere ganger :-( Selexid har jeg dårlig erfaring med, lang behandlingstid og liten effekt + ble dårlig i magen av den, mens amoxillin og furadantin som jeg bruker med engang jeg får er genial :-) Jeg brukte furadantin som lavdose forebyggende hver kveld før jeg ble gravid, men nå tar jeg en tablett etter sex eller visst jeg kjenner symptomer og det funker knall :-) Er helt jævlig og pisse glassbråt altså :-( og magesmertene/feber gjør det ikke akkurat bedre :-( Visst du blir mye plaget kan du be legen om Hiprex til forebygging evnt knaske tranebær tabletter om du får effekt av de :-) Hvordan har dere det da? :-) Jeg har sluttet å kaste opp!! jahoo! men brekningene er helt jævlige om dagene da :-( Jeg lå søvnløs å vridde meg inatt på grunn av at jeg gruer meg slik til imorgen:-( Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere visst hjertet ikke banker i magen :-( Men får tenke det verste og håpe på det beste :-) Er lite man kan gjøre for å påvirke i magen, kroppen styrer det der selv! Dere får ha en kjempe fin dag begge to! :-)) Godklem
*novemberbebbis* Skrevet 24. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2008 Goood morgen=) Kjære sunnybeach, LYKKE TIL I DAG=) Alle mine tanker går til deg, jeg håper og tror dette går strålende, bare tenkt positive tanker, er sykt hvordan det påvirker kroppen vett=) Når jeg hadde UVI fikk jeg tilbud om noe antibiotika greier, men er veldig imot alt som heter tabletter så jeg valgte heller å bøtte nedpå med masse masse vann og appelsinjuice, og det hjalp faktisk bare etter en ukes tid ell to (husker ikke heeelt). Jeg er for all del ikke imot at andre tar tabletter, men jeg har bare fått helt i mot da min mor spiser for ingenting..hehe.. Jeg er opprinnelig i fra Mo i Rana jeg..hehe, en god del lenger sør enn dere, men sambo kaller med bare same...alt nord for trondhjem er jo sameland, ikke sant?HaHA! Jeg grubler så fælt på hva lyden av norge er nå altså, er MYE penger det er snakk om nå..200 000!!! Har dere noen aning .........!? Ikke det at dere vil si det da kanskje, hehe:) Ja, bekkenet mitt er forferdelig vondt allerede nå, så jeg er litt fortvila...bare jeg triller en liten tur på 30 min, har jeg så vondt at jeg skulle hatt bærehjelp til datteren min og krykker til meg virker det som!! Jeg må bestille meg legetime jeg tror jeg og få noe hjelp med dette drite her..huff.. Prøver liksom og ikke vise det så fælt når jeg er med andre, men til og med det begynner å bli vanskelig.. Nå vil visst vesla leke litt her og ha mammas oppmerksomhet! Ha en strååålende dag, her er det blå himmel i dag også!! (hører nord skal få dette finværet til uka..)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 Heia :-) Tusen hjertlig takk!!! :-)) jeg er så spent at jeg får nesten ikke mat i meg :-P Min søte, snille mamma spurte om hun kunne få være med meg (samboer kan ikke), så blir godt å ha henne med ;-) Hun fortalte at da hun hadde vært på ultralyd med meg da hun var 13 uker på vei, hadde jeg viftet med hendene og sprellet rundt, så håper det er det vi får se ;-) Er litt spent på om de velger å ta innvendig eller utvendig også? magen min er ikke helt flat, så kan kanskje bli vanskelig å se så tidlig ;-) Hmm, jeg forstår at du er imot tabletter og all ære til deg visst du klarte gå med smertene i 1-2 uker og fikk det vekk med appelsinjuice :-D Jeg har tydeligvis dårlig immunforsvar fordi får jeg ikke behandling med engang tisser jeg blod og det kryper opp og blir nyrebekkenbetennelse :-( Senere i svangerskapet skal man visstnok behandle alt for å unngå for tidlig fødsel? Mo i Rana er jo Sør :-P neiida!! Same ja, haha :-P Selv om jeg er fra Finnmark har jeg ikke noe sameblod i årene og jeg blir rett og slett forbannet når folk kaller meg same, ikke fordi jeg har noe imot dem altså! men det blir som om jeg skulle kalt noen for tysk når de ikke er det :-P eller visst noen kaller meg nordlending :-P Jeg er jo Finnmarsking! :-) hoff, litt hormoner her ja :-P Stakkars deg!! jeg har bare hatt smerter i et par timer som går over, det må være helt jævlig å ha så vondt som du har!!! på tide å begynne hos fysiterapeuten ? :-) kan du ikke bare ringe legen og be om rekvisisjon eller må h*n se på deg? Krykker? :-( Fyfan da... det kan bli såpass ille tilslutt ja? :-( Om 1-2 uker trenger du ikke holde maska for andres skyld, du er vell over 10 uker nå sant? :-)) Hehe, radio ja... tror ikke jeg har hørt på radio på en evighet, så kan dessverre ikke hjelpe det ang den lyden :-/ men gjett om det hadde vært godt med så mange penger ja! ;-) Dere får begge ha en knallgo dag idag!!! :-)) Jeg forteller hvordan det går på ul i ettermiddag ;-) Ps. det er snestorm her nå :-((( Må børste bilen en evighet for å kunne kjøre :-( tviler på at det blir bart til 17.mai ja... :-P
*novemberbebbis* Skrevet 24. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. april 2008 Å så snilt at mammaen din blir med deg da:) Det går helt sikkert bra, jeg har seriøst en god følelse! Aner ikke hvorfor, men kan liksom ikke fatte hvorfor det IKKE skulle gå bra:) Er spent på tilbakemld, når har du time? Jeg hadde omtrent ingen mage i uke 18 sist..hu som skulle ta ul spurte faktisk om jeg var sikker på om jeg var gravid!! Hun tok nå utenpå forde=) HELDIGVIS:) Oj, skjønner godt at du må ta tabletter! Var ikke i nærheten av å tisse blod el noe jeg, hadde bare magesmerter. Snestorm!! Shit! huff huff huff...jeg liker ikke vinteren assa:( Jeg har heller ikke et spor av same i meg, men sambo kommer aaaaldri til å gi seg..hehe, jeg leter fremdeles etter noe å ta igjen på, hehe:) Sorry korte svar, men vesla sitter på fanget og jeg taster med en hånd:p masse klemmer
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Ja, ho mamma e gulle go :-)) Det er det jeg også prøver å tenke, ikke noe blødning og så kvalm som jeg har vært er det nok masse hormoner i kroppen min ;-) Jeg stoler såpass på kroppen min at den ville gitt meg blødning som et tegn på at noe er galt som den bestandig har gjort ellers :-)) Har ikke time før 13.45 :-( så leeenge til :-P Oij! jeg syntes det er helt fantastisk at du ikke hadde mage i uke 18 :-) her tyter det ut allerede :-( men er blitt rund og fin da :-) Magesmerter er ikke å kimse av heller, ikke noe godt det :-( hihi, her oppe vet man aldri hvordan vær det blir nei :-P men syntes at nå kan det godt bli ihvertfall vår!! kjipt å at trærne er kollsvart og det er snø/is overalt :-( er så glatt å gå ute også!!! Du får finne på noe lurt å ta igjen med ja :-P Kommer det av at du snakker "Mo i Rana" eller har du lagt om når du flyttet så tidlig nedover? :-) ÅÅh, vil også ha ei vesla eller vesle :-P hehe :-) Babysjuk til tusen nå ja! og mest sannsynlig skal jeg bli mamma!!! :-D Godklem
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Oj, nå er jeg fryktelig spent på dine vegne sunnybeach!!! Hvordan gikk det? Ble redd nå som jeg ser du ikke har svart i ettermiddag... Håper det bare er at du ikke har hatt tid eller noe! Krysser alt jeg har!!!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Heia!!! :-D Æ e så surrat! har jo ikke svart på tråden våres!! Va på både innvendig og utvendig :-D Livmormunn va lukka å inni magen va det en baby me hoppanes hjerte! me målan 4,7 cm fra hode til rompa, beinan lå bøyd oppover så dm kom ikke me når han målte:-P Babyen lå å sov med beinan oppi været, hehe! :-) Mamma va me å ho syns d va kjempe stas å se, men fikk med bilde av lillegulle til vise samboern :-D Han syns d va en utroli søt baby!! Ska tebake om 5 uka på ordinær :-) men dn har ihvertfall både arma å bein inntakt!! jahooooo!! Va råarti at han sa æ va 11+6 idag, e jo akkurat d æ e :-))) Så vi har jammen mæ klart d!! ;-) Va på kinarestaurantn å ferie idag me skikkeli go middag ;-)) Kor d går me dæ???? :-D
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. april 2008 #19 Skrevet 25. april 2008 Heia jenter!! Da fyk æ over på 2. trimester :-) å dokker ekke langt etter!!!! :-D Håpe dokker har d knallbra! d har ihvertfall æ ;-) Dokker må fortsette å skrive på tråden da, æ forlate jo ikke dokker ;-) På profiln min e d bilde fra ultralyden igår ;-)) Ta vare på doc sjøl så snakkes vi :-) Hade!
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 JUHU!!!!!!!!!!! Så dritbra Sunnybeach!!!!! Steike..... Det va ei supergo nyheit!! :-D Utroli arti å se Ul-bilde av snuppeluppen din! :-D Står bra til her i gården, men tror kanskje den antibiotikaen jeg tygger på har gjort med mer kvalm igjen. Men men UVI-en er på retur iallfall. Jeg har endelig fått vite hva de småblødningene mine skyldes. Jeg har en polypp på livmortappen, og dette ble funnet ut i forbindelse med undersøkelse av UVI-en faktisk. Er sinnsykt glad for at det bare var en polypp! Skitt som jeg har undra over hva de blødningene kom av...!? Jeg skal på gynekologisk poliklinikk neste mandag (5. mai) for at de skal sjekke om polyppen har vokst noe mer. Da er jeg 11+5, så det er føles utrolig bra å kunne få en UL da ettersom det er 2 dager før 12 fullgåtte uker. Da kan jeg rope ut til alle at jeg er gravid med vissheten om at alt er i orden :-) Gleder meg noe så sinnsykt til det.... Bra du "henger" her inne på 1. tri samtidig som du er inne på 2. tri nå Sunnybeach :-D Jeg og Såpebobla kommer straks! Står det bra til med deg Såpebobla forresten? Ha en strålende dag og helg!!! :-D Klemmer fra
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. april 2008 #21 Skrevet 25. april 2008 Æ gikk i mi ega bobla igår etter å ha vært på ul, kunne ikke fatte at d faktisk e et lite menneske inni mæ!! helt sykt ;-) Hoffda :-( aksom man ikke e kvalm nåkk, så ska man i tillegg påføre sæ kvalme :-( men supert at uvien e på retur!!! :-) Kordan antibiotika fikk du? Æ har Furadantin som æ sverge te for d tar 30 minutta før man kjenne at dn funke (blir superraskt utskillt av kroppen) men etter 1-2 tima blir man så dauekvalm av dn. Men æ syns d e verdt d, sia dn e så effektiv :-) Ååh!! d va utrolig bra å høre!!! (ikke at du har hadd småblødninga da!!) men at dm nu vet ka som e grunn te d! 5.mai e jo ikke lenge te å æ kan tænke mæ kor arti d blir å få se babyen når du så å si e over i 2.trimester :-)) Ho såpebobla har glæmt av åss Ho ekke ofte hær inne, nåt som ikke e rart da, dm har jo nestn sommer dær nede ;-)) Hær sner d som fan hvær dag nu :-( Kommer aldri te å bli bart te 17.mai :-/ men, men, man burde bli vant te d nu som man har bodd hær oppe hele live sitt:-P Kordan gikk d me examen? eller har du kanskje ikke hadd han enda?? Håpe du snart føle dæ bedre når d gjelde kvalmen :-) Nu ska æ bli sommerfin på håre, tenkte få d ganske så lyst ;-) Ha ei knallgo hælg!!! Goklæm
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 25. april 2008 #22 Skrevet 25. april 2008 Hihi skjønne væældi godt at du gikk i ei bobla i går!! Æ spis Selexid for UVI-en. Har bare i morra igjen, så e æ færdi med kurn. Det bi bra! Utroli nok så skjin sola i Tromsø i dag! Iværtfall akkorat no :-) Det bi neppe bart her åsså tel 17. mai. Ligg sinnsykt med sne rundt omkring. Ska du farge håret? Nice :-) Æ ska gjøre det så snart æ e over 1. tri tenkte æ. Sånn just in case :-) Har ikke hatt eksamen enda nei, men driv å forberede mæ. Må prøvd å få gjort en del i dag. Så kan æ ta helg med go samvittighet :-D Vi snakkes etterhvert!! Klemmmmm
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. april 2008 #23 Skrevet 25. april 2008 Blir nåkk kjempe bra å bli færdi me kurn ja :-) Æ blir skikkeli dåli i magen av selexid (nåt som ikke e å forakte egentlig om dagan, hehe) men d e jo dærfor d e så bra at d finns så mange typa så man kan få en som funke på akkurat sæ :-) Dokker har jo faktisk mye mer sne enn vi har i Kirkenes, så at d blir bart hos dokker e nåkk tvilsomt :-P Men håpe at d blir skikkeli fin sol å ikke vind, så man slæpp å ha scooterdressn på sæ, heheh :-) Ska tilåme bleike d :-P hehe! blir sånn bimbobærta nu :-P Skjønne at du vil vente nån uka :-) aah, æ syns du e dritflink som klare å konsentrere dæ om studian når du har så mye anna som skjer i live :-) Du får ha lykke te me pugginga idag å da goo hælg etterpå :-) Domkirka i Tromsø kor dn e henne? e dn fin? :-) D e dær søskenbarne mitt ska konfirmere sæ i bynnelsen av juni :-) Å vi ska bo hos dm på kvaløysletta, æ syns d e kjæmpe fin plass :-)) Æ har skikkeli løst å fløtte te Tromsø, men gubben sir han vil bo hær i kirkenes! Æ syns jo d e råfint hær å vi har jo d mæste av familen våres hær, men hadde vært arti å gjort nåt anna åsså når vi enda e ung :-) men kanskje bæst å ha familien nært når lillegulle kommer ;-)) Vi snakkes ja )
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 27. april 2008 #25 Skrevet 27. april 2008 Mornings!! Står til? Har du vært å fått fiksa håret Sunnybeach? Ble det bra? :-) Domkirka.. ska vi se.. Tru om det e den som e mitt i sentrum? Hm... e faktisk ikke helt sikker.... Æ har ikke vært inni den, men hvis det e den æ trur, så e den iallfall fin på utsia Hadde jo vært hyggeli om dåkker flytta til Tromsø da! :-) Men e nok greit å være litt nært fam`en når man får baby :-) I går ble æ endelig ferdi med antibiotika-kurn, og synes allerede i dag at kvalmen e bedre. Da va det nok den som gjor at æ har vært så kvalm i det siste, førr graviditetskvalmen va jo bynnt å gi sæ rett før æ bynnte på kuren. Men du? Kjenne du mye til at livmora veks og sånn? Og kor ondt e det?Æ kjenne det en sjelden gang. Det stikk liksom her og der der nede, og mest på begge sidene av livmora liksom. Av og til åsså midt på. I går og i forgårs har æ kjent det mer enn nån gang. Va ei blanding av menssmerta og stikking liksom. Som regel så kjenne æ bare et stikk i ny og ne. Ellers har æ fått gjort ganske mye eksamensgreier i helga heldigvis. Føles bra! :-) No e det bare ei uka igjen tel æ ska å få sjekka den der polyppen og fått tatt en siste UL før den ordinære. Gler mæ så sinnsykt!!! Da e æ 11+5 og e alt ok på undersøkelsen så skal æ rope ut at æ e gravid!!! WEEEEEEE!!! Gjett om denna uka blir å snegle sæ avsted!!! Hehe..... Typisk... ;-) Lure no på kor ho Såpebobla e... *gruble.... Håpe ho stikk innom å hilse på, så vi får høre kordan det står til :-) Ha en kjempefin dag da!! Goklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå