Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med dagen til gutten din(?) også Storebror og lillebror:) Verdens fineste dag å ha bursdag på;0)
Monajenten Skrevet 18. april 2008 #27 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så mye med dagen, Lisa!! Tipper mammaen din er skikkelig stolt av jenta si:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. april 2008 #30 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med dagen din idag Lisa:-) Ikke rart det er en tøff dag......men det er fint å lese at du føler takknemligheten, det er en stor gave du har fått av mamman din:-) Klemmer til deg med ønske om at du har hatt en fin dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå