Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 For 22 år siden i dag fikk mammaen min en bitte liten baby på 1675 gram og 40 cm, og hun er 22 år i dag:) Herregud for en tøff dag, det hadde jeg aldri trodd, men å ikke ha mammaen min her , den tøffe dama som en gang fødte et lite rampetroll som fikk navnet Lisa, er ordentlig vanskelig... I dag er jeg ordentlig takknemmelig, kjære mammaen min har gitt meg så mye, og nå har jeg og kjæresten min et lite vidunder sammen.. :0)
(0_o) Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ehm... Lisa, ja:o) Går litt fort i svingene her Dagen er din - nyt den!)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så masse med dagen din!! =) Håper du får en kjempefin dag med både barn og kjæreste =)
lolitalempica Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så masse m dagen! Solen skinner for DEG i dag:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så mye med dagen Lisa! Nyt dagen. Bursdagsklem
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Oj, du var liten ;-) Gratulerer så mye med dagen!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. april 2008 #15 Skrevet 18. april 2008 gratulerer så mye med dagen=) håper du får en knall dag.
Dotten Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer med dagen. Håper du får en koselig dag.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 18. april 2008 #18 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer masse med bursdagen din i dag;0) Håper du får en super bursdag;)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så masse med dagen :-) Det er en kjempefin dato - for 4 år siden kom det en nyedlig liten gutt til verden også. Nå er han blitt kjempestor :-)
idamor & lykketrollene Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 gratulerer så mye med dagen=)håper dagen din blir fin..nyt den i sola som skinner for deg=)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Grattis så mye med dagen vennen om akkurat 3 mnd i dag er det min tur hihi..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk mami:) Hehe akkuratt et år og 3 mnd eldre enn deg:P Kult med bursdag, nå har jeg blitt BLOND og kort på håret:P;P
Gjest Skrevet 18. april 2008 #25 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer masse med dagen! Nydelig navn du har, altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå