Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda en som mener krangling er det samme som drittslenging ser jeg.

Er det ikke litt stusselig å ikke klare å hoste opp noe mer inteligent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg så ingen unnskyldning. Litt vrien denne kanskje?

Skrevet

Jeg trenger ingen unnskyldning. Men jeg ga deg en forklaring.

 

Skjønner ikke helt hva du sutrer etter, du som slenger ut kjipe kommentarer, helt ukritisk, på alle forumene du er innom.

Skrevet

Å, nå forstår jeg. Har jeg såret deg en gang? Og det stakk så dypt at du ikke klarer å gi slipp? Det var virkelig ikke meningen! Huff, nå fikk jeg litt vondt av deg faktisk!

Skrevet

Du klarer fremdeles ikke å legge bort manualen? Stusselige greier..

Skrevet

Av mangel på noe smartere å si der du sitter med tårene dryppende nedover dine rynkete kinn, så fant du ut at det beste var å gjenta deg selv?

Skrevet

....tja....dere/du oppfordrer til rettskrivning.....jeg holder meg til genetikken.....og synes da ikke det er frekt på noen måte......mulig det virker litt nazi å anbefale folk med samme mutasjon om å unngå kjødelig samkvem....men det er da kun godt ment......

Skrevet

vel nå er det aldri noen som har hatt grunn til å klage på utrustningen min heller KaMa:-) Men forstår ikke hva du vil med utstyret mitt i denne sammenhengen!!!!!!! Her tilbød jeg en hånd i dine hysteriske rop om hjelp her inne, også begynner du å sikle etter meg og utstyret mitt???? nå forstår jeg absolutt ingenting:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...