KaMa Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Akkurat når jeg klekket ut et sjarmerende svar?
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Kanskje Hannah er stril, hehe...
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Kanskje ludderet sine innlegg automatisk blir slettet etter en viss tid? Hun kan da umulig være på jobb nå, så sent på kvelden.. Klekkingen får bli til en annen gang. Her blir den bare rar..
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det er jo nå hun er på jobb da. Resten av dagen ligger hun vel og snorker, hehe... Dessuten er det jo et kjent fenomen at hun liker å sitte her og sjefe på sin merkverdige måte når hun har fått litt innabords, er ikke første gangen det skjer :-)
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 *grøss* Jeg har for levende fantasi, og det var et ubehaglig bilde så sent på kvelden. Men litt surrealistisk var At tråden forsvant altså....
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg bærer ikke noe hat til moderator, så jeg gidder ikke være med på dissing. Jeg er sikker på at det må ha vært noe pussig som skjedde. Ellers er jo det helt klart en mulighet for at innleggene dine faktisk blir slettet automatisk.
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Her forsvant et ord gitt.. Som "det."
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Neida, bare se nedover. Har innlegg som jeg har skrevet før jeg som fremdeles står. Men du er søt da med din godtroende tankegang :-)
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Hun trenger ingen grunn til det. Annet enn misunnelighet kanskje.
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 ..siden du drev å rakket ned på rotta sin grammatikkompetanse... Misunnelighet? Det er det ingenting som heter. Misunnelse derimot...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 KaMa.. er du og InnMari, samme person? virker like tom i toppen begge 2:-)
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Hahaha, ja det har du jammen rett i. Blandet visst to ord der ja, i hodet mitt tenkte jeg oppmerksomhetssyk ;-)
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2008 Jada. På samme måten som du og Angelica er samme person. Dere virker jo så rike i toppen.. (sorry Angelica, ikke personlig ment :-))
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Nei, KaMa og luten er samme person, "begge" stalker meg :-s
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. april 2008 Og så var det den andre hersketeknikken ja.. Å slenge seg sammen med andre for å rakke ned på folk du ikke klarer å diskutere med selv funker heller ikke særlig bra, ludderet. Du er jo som en skolebok i patetiske måter å hevde deg på. Vi vet det nå. Du har skremmende dårlig selvbilde og ligger mentalt sett på nivå med en fjortenåring.
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Så var det den fantasien igjen ja? Innebygget frustrasjon over din egen mentale helse kanskje?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 KaMa og LUT er ikke samme person, LUT har da ironi og humor i det minste=)
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. april 2008 Også var det dette med fryktelig oppbrukte hersketeknikker. Sitter du med manualen foran deg?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #22 Skrevet 17. april 2008 Kama!!! jeg oppfatter dine rop her inne som et rop om hjelp!!! Er det noe du føler du vil prate om?? Jeg ser at du pines og har det vondt med deg selv... (noe jeg forøvrig ......nyter) Ikke gi opp KaMa, vi er her for å hjelpe deg når anfallene topper seg for deg:-)
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #23 Skrevet 17. april 2008 Hehe, ja kanskje det :-) Så ikke prøv deg! Hva er din unnskyldning for å følge etter enkeltpersoner med barnslige forslag på spydigheter?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #24 Skrevet 17. april 2008 ...med tanke på kama og immaris åndelige slektskap får vi håpe de ikke formerer seg.....det blir litt trangt det gendepoet...misstenker det er samme mutasjonen som driver de begge inn i dette rettskrivningshelvetet...... så hva dere enn måtte finne på mens dere mastrubuerer over ordbøkene...så for guds skyld kryp over gjerdet før dere "har dere"....
KaMa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 17. april 2008 Herrejesus. De innleggene dine er jo gavepakker på denne siden for folk som kjeder seg. Føler du deg forfulgt så burde du kanskje gå og leke et annet sted? Dryppert. Din ukontrollerte bruk av utropstegn, smiletryner, helt ulogiske konklusjoner, ditt oppheng i personkarakteristikker og i det hele tatt den lille kontakten med landjorda gjør deg ikke særlig godt rustet til å vurdere andre mennesker i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå