Gå til innhold

Dette med salami

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan skje om vi spiser det når det har gått ut på dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om listeria i philadelphia også..dette er noe jeg har på knekkebrødet mitt hver dag.... men den har jo ganske langt holdbarhetsdato...og jeg spiser den aldri om den nærmer seg hbhd...

Skrevet

man spiser vel ikke mat som er gått t på dato uansett om man er gravid eller ei...

Kan vel få matforgiftning, eller noe sånn i den duren..hurra for diare??:P

Skrevet

Hm...det er jo en stund siden da..men godt mulig jeg har spist den, mamma bruker å ha den i kjøleskpet..

Men, hørte hjertelyd som var helt fin sist jeg var hos legen...så d burde vel ikke ha noe å si da lenger?

Skrevet

men nord i rogaland...bor i stavanger jeg...blir vel ikke nord i rogaland...er jo lenge siden også..og hørte hjertelyd sist jeg var hos legen, så har vel ingenting å bekymre meg over

Skrevet

Sansynligheten for at du har spist familieskinka med listeria er veldig liten. Men hjertelyd hos foster er vel i grunnen ingen garanti.

Skrevet

hjertelyd hos foster er jo en granti på at fosteret jallefall ikke er dødt;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra legen min uten at jeg spurte at jeg gjerne kunne spise spekemat, det var endret syn på det nå sa hun.

Ganske så skummelt da..... burde jo være greit eller ikke, eller kan jeg kansje ikke stole på legen min i det hele tatt?

Skrevet

åja...jaja...alt man får vite om her på BiM som legene ikke forteller da..

Nej nej nej.

Jeg velger å spise som jeg alltid har gjort jeg, så får vi heller se hvordan det går..syns dette går litt over stokk og stein nå...ikke spise salami, ikke skinke...osv..hva skal vi spise da? kål? eller kanskje bare drikke vann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...