Northernlights Skrevet 18. april 2008 #51 Skrevet 18. april 2008 Litt rødt på leppene,men det er alt. Nei.Ligner en fiskepudding :o/ Jeg elsker capris bukse og lette bomullstopper. Samme som over. Ja,som regel et lite gullkors jeg fikk fra mannen. Smil hver dag! =o)
Prins&Prinsessa Skrevet 18. april 2008 #52 Skrevet 18. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nei,men ofte. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Ja,når jeg gidder. Liker ikke å sole meg pga all strålingen og slikt. Da funker selvbruning kjempoe godt Hva liker du BEST å ha på deg? Jeans,en jeg kjøpte i stocholm sist jeg var der og en litt vid t-skjjorte (av disse mote greiene) og en lang tynn cardigan. (sitter i det akkuar t nå Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Jeans,dressbukser, skjorter, cardigan og fine enkle gensrer. Bruker du smykker? Bruker ett jeg fikk av sambo første julen i hadde i lag Hva er ditt beste skjønnhetstips? Når du føler deg bra, ser du bra ut. Gjør som du selv vil, da det blir best! Men om du lurer syns jeg det er godt, etter å ha vasket annsiktet, å ha på baby olje. Dette gjør jeg før jeg skal sminke meg. Syns sminken sitter mye bedre på da, og jeg ser ikke ut som jeg tørker inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå