Gå til innhold

Nysgjerrighetsundersøkelse:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rødt på leppene,men det er alt.

 

Nei.Ligner en fiskepudding :o/

 

Jeg elsker capris bukse og lette bomullstopper.

 

Samme som over.

 

Ja,som regel et lite gullkors jeg fikk fra mannen.

 

Smil hver dag! =o)

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminker du deg hver dag?

Nei,men ofte.

 

Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan?

Ja,når jeg gidder. ;) Liker ikke å sole meg pga all strålingen og slikt. Da funker selvbruning kjempoe godt :)

 

Hva liker du BEST å ha på deg?

Jeans,en jeg kjøpte i stocholm sist jeg var der og en litt vid t-skjjorte (av disse mote greiene) og en lang tynn cardigan. (sitter i det akkuar t nå ;)

 

Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk)

Jeans,dressbukser, skjorter, cardigan og fine enkle gensrer.

 

 

Bruker du smykker?

Bruker ett jeg fikk av sambo første julen i hadde i lag

 

Hva er ditt beste skjønnhetstips?

Når du føler deg bra, ser du bra ut. Gjør som du selv vil, da det blir best!

Men om du lurer syns jeg det er godt, etter å ha vasket annsiktet, å ha på baby olje. Dette gjør jeg før jeg skal sminke meg. Syns sminken sitter mye bedre på da, og jeg ser ikke ut som jeg tørker inn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...