TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. april 2008 #26 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? ja (øyenskygge og mascara) Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? sjelden, ikke på et år el to.. Hva liker du BEST å ha på deg? hjemme :joggebukse & hettejakke ute: jeans & topp Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) smale jeans,t-skjorter/topper, con's. og skjørt & topp på sommeren Bruker du smykker? sjelden nå med små barn, men alltid om jeg skal ut,og stort sett på jobben Hva er ditt beste skjønnhetstips? søvn, hårkur, god håndkrem
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. april 2008 #27 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? tja.. ikke visst jeg skal noe,men har alltid på meg litt til hverdags. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? tar sol av og til/skjelden. men bruker ikke selbruning eller spraytan. Hva liker du BEST å ha på deg? joggebukse og topp Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) min favoritt for tiden er ei posete lys dongeribukse med strikk nederst på beina. og med en enkel topp med Bruker du smykker? øredobber og forlovelsesringen..ellers veldig skjelden Hva er ditt beste skjønnhetstips? rens huden hver dag.. og spis så mye godt du vil !! hehe
Mom2Two Skrevet 17. april 2008 #28 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Bruker mascara og eyeliner, men det er det eneste. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Aldri Hva liker du BEST å ha på deg? Umm.. varierer med humør, dagsform og hva jeg skal, men liker å se ordentlig ut. Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Pen bukse, topp Bruker du smykker? Ja Hva er ditt beste skjønnhetstips? Vær lykkelig, det vises utenpå og gjør deg skjønn:-)
katlinka Skrevet 17. april 2008 #29 Skrevet 17. april 2008 1. Nei. 2. Nei. 3. Kosebukse, langermet topp i stretchstoff, collegejakke, og deilige fotballsokker. 4. Jeans, lang singlett/topp, genser/cardigan over. 5. Ja, om ikke annet så er forlovelsesringen alltid på, men bruker gjerne smykker og armbånd også alt etter humør/situasjon/klær. 6. Litt rouge og litt solpudder gjør underverker. Ellers sunt kosthold, ikke røyke, få nok søvn, drikke vann og alt det derre derre ;o)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #30 Skrevet 17. april 2008 hehe,ja jeg har faktisklest alle svarene;) er så innmari sliten i dag, så bare sitter her.. hva jeg skal med svarene?! hihi, ikke noe særlig. bare moro å lese, også får man jo lagd et bilde av dem som svarer da.... har forresten mye under unyttig info i hjernen allerede, så da var dte plass til litt til:b
Gjest Skrevet 17. april 2008 #31 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? ALDRI - er allergisk. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? ALDRI - er allergisk, OG naturlig brun. Hva liker du BEST å ha på deg? utringet topp (får klaus om halsen min er dekket) og jeans. Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) topp og jeans Bruker du smykker? ja, ofte Hva er ditt beste skjønnhetstips? har ingen
litenjente-litengutt Skrevet 17. april 2008 #32 Skrevet 17. april 2008 1. ja 2. nei,eller kun til fest 3. jeans og inntil sittende genser eller t-shirt 4. samme som 3 5. nja til fest og til "når jeg skal være litt finere dager" 6. søvn,vann og ta alltid av sminken når du legger deg og husk gode sminke produkter.
Synne&TheTerminator Skrevet 17. april 2008 #33 Skrevet 17. april 2008 Bruker sminke når jeg går ut, opg det kan jo være alt fra engfang i uken(som e rveldig skjeldent) til 2 uker i strekk! Aaaavotil:P Får avogtil solkickmen det varer bare en dag eller noe.P Liker å ha klær jeg ser bra ut i, eller føler meg vel i retteresakt. Til hverdag(når jeg er hjemme) går jeg med trengings bukse.og en singlet eller noe. ja har to diamant ringer, og et sølv og gull smykke- HA SEX!=D
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2008 #34 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Jepp, mascara og eyeliner hver dag Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Bruker dove noen ganger og tar sol noen ganger Hva liker du BEST å ha på deg? Dongribukse og topp Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Dongribukse og topp Bruker du smykker? Øredobber hver dag og smykker og slikt til fest Hva er ditt beste skjønnhetstips? Fuktighetskrem gjør susen
Gjest Skrevet 17. april 2008 #35 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nei. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Nei. Hva liker du BEST å ha på deg? Joggedress! Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Olabukse og trang topp/genser. Bruker du smykker? Ja, giftering, alliansering, diamantsmykke o perleøredobber. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Mye søvn og ta vare på seg selv!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #36 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? -Nei Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? -Nei. Eller jo, avogtil i ansiktet. Hva liker du BEST å ha på deg? -Nattbukse/kosebukse og t-skjorte Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) - Dødskjedelig; jeans og genser/t-skjorte Bruker du smykker? -Øredobber (små) Hva er ditt beste skjønnhetstips? - Ikke oversmink
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. april 2008 #37 Skrevet 17. april 2008 Sminker meg ikke hver dag, men når jeg skal noe som ikke er jobb. Tar litt sol, en gang i blant. Beste påkledning: mønstret strømpebukse, skjørt, blondesinglett, cardigan, høye snørestøvletter, pulsvanter, lørvete skjerf. Alt i mørke farger. ja og jakke om jeg skal ut av døren. Smykker kun når jeg ska være fin (har lit allergi i tillegg til en jobb der jeg syns det er uhygienisk med for mye dall). Skjønnhetstips? Tja, må vel være å sove det! :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. april 2008 #38 Skrevet 17. april 2008 Jahh, til hverdag blir det arbeidsklær. Eller som nevnt over. Men hjemme slenger jeg rundt i en alt for stor dongeribukse eller en enkel kjole/skjørt. Ja også har jeg er drit øgly gammelrosa strikkajakke. I love it!
jåsjenta Skrevet 17. april 2008 #39 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nope! Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Tar solarium kanskje 3 ganger i året. Hva liker du BEST å ha på deg? Joggebukse, hettegenser og ullsokker:) Behagelig:) Bruker du smykker? Bare når jeg skal pynte meg. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Drikk vann, og ikke smør inn trynet med all slags greier. La huden få puste!
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. april 2008 #40 Skrevet 17. april 2008 Har du lest alle svarene nå da?? Hehe..
Begooz Skrevet 17. april 2008 #41 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? JA, MEN FORSKJELLIG FRA HVERDAG OG FEST. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? TAR LITT SOLARIUM PÅ VÅREN FOR Å BYGGE OPP LITT TIL SOMMEREN. Hva liker du BEST å ha på deg? SIROMPA TRENINGS Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) STORT SETT BUKSER OG LITT PENE TOPPER. SKJORTER. OM SOMMEREN BRUKER JEG MYE SKJØRT (LUFTIG OG DEILIG) Bruker du smykker? JA, FØLER MEG LITT NAKEN UTEN, MEN HAR MÅTTET KUTTE UT STORE ØREDOBBER, DA PODEN RIVER DEM UT. NÅ BRUKER JEG SMÅ ØREDOBBER, GIFTERING HVER DAG.... Hva er ditt beste skjønnhetstips? LEPPESTIFT ELLER LIPGLOSS M FARGE. MAN KAN SE UT SOM ET VRAK ELLERS, MEN HAR MAN LITT FARGE PÅ LEPPENE SÅ GJØR DET UTROOOOLIG MYE. OG RAK I RYGGEN.
Lille L Skrevet 17. april 2008 #42 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Ja, det gjør jeg. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Tar sol, og bruker spray noen ganger.. Hva liker du BEST å ha på deg? Joggebuksa mi:) Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Jeans og en singlet.. Eller en lengere genser og tights.. Bruker du smykker? Ja, har altid neste sånne runde store øredobber.. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Litt maskara gjør underverk;)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #43 Skrevet 17. april 2008 Sminker meg ikke hver dag nei, kun hvis jeg skal noe spes eller hvis jeg har veldig god til om morgenen (dvs veldig sjeldent!) Bruker ofte å smøre meg med selvbruning, synes det er fint med litt farge, siden jeg er veldig blek til vanlig:) Sol har jeg aldri tid til å ta, men SKAL gjøre det nåfør sommeren:) Liker best å ha på meg en svart joggebukse og en daff genser(hvis jeg bare er hjemme da) Til hverdag bruker jeg jeans og en halvfin genser eller en hettejakke. Bruker smykker når jeg skal på fest eller pynte meg litt ekstra, stort sett ikke til hverdags:) Skrubbekrem er mitt beste skjønnhetstips! En gang i uken med skrubbekrem (peeling) er skikkelig herlig, huden blir skikkelig deilig og myk, og man får fjernet det tørre hudlaget ytterst. Også en deilig bodylotion etterpå
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. april 2008 #44 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nei, kun når jeg skal bort eller pynte meg. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Nei, stort sett ikke. Kun litt krem på leggene til vår/sommer Hva liker du BEST å ha på deg? Joggebukse Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Dongri, nøytral topp, cardigan Bruker du smykker? Ja, når jeg skal bort eller pynte meg Hva er ditt beste skjønnhetstips? Drikk vann
Gjest Skrevet 17. april 2008 #45 Skrevet 17. april 2008 jepp. tok et lite raid nå etter en liten jobbeøkt;) må jo lese når det er så mange som svarer. kanksje det er noen som har et supert tips vet du;)
Thunderstruck Skrevet 17. april 2008 #46 Skrevet 17. april 2008 Ja,jeg sminker meg hver dag,men bare maskara Tar sol et par ganger før sommeren som regel dongeribukse,genser/topp Bruker ikke smykke til daglig Vær den du er:-)
ScaryMama Skrevet 17. april 2008 #47 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nei, hender at jeg går på byen uten sminke faktisk:) Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Ja, jeg tar sol. Altfor mye egentlig, men er avhengig... Hva liker du BEST å ha på deg? Trang olabukse som sitter perfekt, trang og utringet sort topp, og høye hæler. Hvordan klær bruker du til hverdag ?Jeans, sort utringet topp Bruker du smykker? Alltid på meg D&G klokke, forlovelsesring, giftering, armbånnd, halskjede (varierer), og minst 3 øredobber i hvert øre. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Permanent make-up!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #48 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? - Ja det gjør jeg. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? - Selvbruning og spraytan - neh. Jeg tar sol nå og da, men ikke så ofte. Hva liker du BEST å ha på deg? - Alt fra kjole til bukser. Avhenger helt av humøret. Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) - Varierer. Kan være en jeans med en fin topp til, og det kan være en kjole for den del.... Som nevnt ovenfor. Bruker du smykker? - Ja det gjør jeg... Ikke hver dag men. Hva er ditt beste skjønnhetstips? - Øh, aner ikke.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. april 2008 #49 Skrevet 17. april 2008 Sminker du deg hver dag? Nei, sjelden. 5ganger i året kanskje... Julaften, nyttårsaften, 17.mai. Evt ved bryllup/dåp/konf. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Nei Hva liker du BEST å ha på deg? Kosebukse + en topp. Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Kosebukse + en topp. Seriøst... ) Bruker du smykker? Har ett som jeg fikk av Daniel. Hva er ditt beste skjønnhetstips? Hehe, ikke noe..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. april 2008 #50 Skrevet 18. april 2008 Sminker du deg hver dag? Gjorde det før, men nei, ikke nå lenger. Bruker du selvbruning/tar sol/spraytan? Nei. Hva liker du BEST å ha på deg? Jeans og singlet. Hvordan klær bruker du til hverdag ?(yndlingsantrekk- ikke slappeav antrekk) Jeans og singlet/topper Bruker du smykker? Ja (men ikke hver dag). Hva er ditt beste skjønnhetstips? Drikk mye vann og vær blid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå