mammaentilemilie Skrevet 17. april 2008 #26 Skrevet 17. april 2008 Ca 22 md mellom jenta vår, og den lille gutten som kommer - vi gleder oss...
piami Skrevet 17. april 2008 #27 Skrevet 17. april 2008 Hos oss blir det 18 mnd mellom ennå vesle tulla og nr tre:D Vi har en gutt som blir 6 i juli:)
ormeynglet Skrevet 17. april 2008 #28 Skrevet 17. april 2008 Her blir det 3 stykker på 3 år og 2 mnd. 21 mnd mellom nr. 1 og 2, og 17 mnd mellom nr. 2 og 3. Jeg syns det har gått veldig greit så langt, men skal ikke lyve og si at det ikke har vært litt slitsomt til tider i starten. Er veldig spent på hvordan det blir med tre så tette barn. Skjønner at det blir tøft, men håper på mye gøy også. Og tenk så flott med 3 søstre som er så jevngamle, både når de vokser opp og senere! Jeg har bare vært hjemme med den minste på dagtid mens ho største har vært i barnehage. Skal gjøre det samme nå også, og det anbefaler jeg! Ikke lett å aktivisere litt større barn samtidig som man skal ta seg av en baby. I tillegg så får man den kosen som er så viktig det første året, og de andre får leke seg med jevnaldrende i barnehagen. Har fungert veldig fint for oss:)
maibjo Skrevet 17. april 2008 #29 Skrevet 17. april 2008 Blir knapt 15 mnd mellom våre to. Gleder oss masse, det var godt planlagt. Skal på ultralyd neste fredag, er spent på om det blir en gutt til eller ei lita jente. Tror ungene får masse glede av hverandre når de er tette, og jeg håper 1.mann ër for liten til å få de helt store sjalusiproblemene. Men jeg har alliert meg med min mor for litt hjelp hvis det trengs. )
marianne:) Skrevet 17. april 2008 #30 Skrevet 17. april 2008 Det er 17mnd mellom mine, og venter en til. Da blir det 2år mellom yngste og denne lille kladden. De er født i 2005, 2006 og 2008. Det lureste er vel å lytte til råd du får, tenk over de og gjør som du selvsynes er riktig. Vær nøye med å ha alene tid til barnet du allerede har, og la det være med på å stelle og passe på den lille. Jeg lot eldstemann være med på omtrebt alt vi gjorde,og han syntes det var veldig stas å få "ansvar". Vi var veldig fornøyde med å få de tett, du slipper søskensjalusi, og de har alltid en å leke med.
marianne:) Skrevet 17. april 2008 #31 Skrevet 17. april 2008 Det er 17mnd mellom mine, og venter en til. Da blir det 2år mellom yngste og denne lille kladden. De er født i 2005, 2006 og 2008. Det lureste er vel å lytte til råd du får, tenk over de og gjør som du selvsynes er riktig. Vær nøye med å ha alene tid til barnet du allerede har, og la det være med på å stelle og passe på den lille. Jeg lot eldstemann være med på omtrebt alt vi gjorde,og han syntes det var veldig stas å få "ansvar". Vi var veldig fornøyde med å få de tett, du slipper søskensjalusi, og de har alltid en å leke med.
embla07 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #32 Skrevet 17. april 2008 Ojoj, mange med tette barn her ja!! Og høres ut som de fleste med tette barn her oppsummerer det hele som positivt :-) Skal på ultralyd på tirsdag her, blir veldig spennende! Hehe, ser for meg meg selv løpende med en liten en såvdt hengende fast i puppen for å stoppe han største på vei opp trappa........ :-/ :-) !!! (for jeg har jo sikkert glemt lukke grinda, så surrete jeg har blitt etter at ammetåka gjorde sitt inntog her, hehe!) Har fått plass til eldstemann i barnehage fra september, tenkte benytte meg av plassen. Men husbonden jobber skift, så kan bli et par utfordringer på ettermiddagene tenker jeg ja:-) Nå må vi vel snart begynne tenke på søskenvogn/tvillingvogn også......!? Kommer vel ikke unna den nå..... :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. april 2008 #33 Skrevet 17. april 2008 Jeg venter nr 3 i oktober,og har en gutt som er født i mai-07 og ei jente født i 99. Så det blir 17 mnd mellom de to minste. Er vel like greitt å få det overstått siden hun eldste er såpass stor nå. Det var ikke helt planlagt å få nr 3 så "raskt",men nå ble det sånn..
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 20. april 2008 #34 Skrevet 20. april 2008 Her er nr 3 på vei og det vil bli 17mnd mellom nr 2 og 3. Litt tett men men de går vel det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå