Gå til innhold

Flere med to tette her.........?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Titten tei - melder meg inn her jeg også!

Og med skrekkblandet fryd kan jeg melde at nr 2 er på vei kun en mnd etter at lillegutt fyller 1 år! Blir 13 måneder mellom de to....

 

Flere her inne som venter to tette nå?

Eller er det noen som har to tette som har verdifulle erfaringer de ønsker å dele??? :-)

 

Gleder oss veldig, blir litt spennende dette..............:-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hele tiden tenkt at jeg får noen tette, men den tar jeg tilbake ,o)

Har termin 20 juli og da har jeg en gutt som er 21 mndr, jente på 4 år og 3 mndr og en jente som akkurat har fyllt 12.

Skrevet

Vi venter en til når lillejenta blir akkurat 2 år, og synes det er tett nok. Kaller det derfor to tette. Kjenner jeg blir litt svett ved tanken, men jeg har vært hjemme hele tiden med nr 1 og hun er veldig glad i babyer, så jeg håper det gjelder en baby i huset også. Skal ha henne hjemme når jeg har ny mammapermisjon, og jeg er spent på hvordan rutinene blir. Tror rutiner er nøkkelordet i alle fall. De tre første mnd regner jeg med blir litt kaos. Men vi har ganske spikrete rutiner på nr 1 så jeg håper det fortsetter like bra når ny baby kommer. Jeg har dessverre en mann som er borte på jobb halve døgnet fra mandag til fredag, så arbeidstyngden hjemme blir på meg. Men jeg er forberedt på det, og vi har valgt det selv. Skal bli en berikelse å få flere barn! Jeg som trodde jeg ikke kunne få noen, har plutselig snart to tette. :)

Skrevet

Det blir 23mnd mellom mine to minste, og det er tett nok for meg =)

Skrevet

har ei jente som er 12mnd, og er på vei med nr 2, er 14 uker på vei...

var ikke akkuratt planlagt, men jeg er så utorlig glad. gleder meg masse!!

Skrevet

He he... jeg slår dere alle sammen damer. Det blir ganske nøyaktig 12 mnd mellom våre to engler.... :o) Termin 10 august. Håper bare de ikke får samme bursdag....

 

Og tro det eller ei; veldig planlagt. Vi var så godt i gang, så vi kunne like godt "bli ferdig med det" med en gang.

Skrevet

13 mnd,det blir koselig..vi får 19 mnd mellom gullene våre:) gratulerer:) er imponert over de som har 13 og 12 mnd mellom babyen sine:) tenk hvor koselig for ungene:) vi har en jente og vener en gutt:)

Skrevet

det blir jo gøy viss de får samme dagen:) når en tenker veldig på at en ikke må føde en bestemt dato rundt terminen,kan en være sikker på at det skjer, litt morsomt:) har mangen ekempler på det:) når er bursdagen? to av barna til min kjære har samme datoen og har det alltid veldig gøy på bursdagene sine..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Blir nøyaktig 2 år mellom mine. Okt 06 og Okt 08:-)

Skrevet

hei Tjorven:) ser at livene våre er ganske "like" jeg er født i 72,har en gutt født nov.-96 og tvillinger Juni-06,venter ei jente i August.det er travle dager,men masse kos.Hadde aldri trodd jeg skulle bli 4 barns mor! men nå stopper vi,haha.Gutten på 12 synes det er veldig stas,men også at vi er GALE,tjo-ho.Ønsker deg og alle andre en fin fin dag i sola.

Skrevet

Blir 16 mnd mellom de to minste, og ei som da snart blir fem år.

Skrevet

Var ikke langt unna det nei ;o) Artig.. Blir helt klart stopp her også, hadde egentlig sagt det allerede men når han klarte å trosse alle odds fortjener han virkelig en sjangs.. ;op

 

Ho på 12 her er vel av samme oppfatning, blir litt mange småtasser for ho stakkar.. Ikke akkurat happy nei. Gale kan jeg forsåvidt være enig i at vi er... hehe

 

Her skal vi innvie grillen for sesongen i dag tenkte vi... =)

 

 

Skrevet

Hei på deg! Det er 13 mnd mellom mine smågutter, og det er kjempestas! De fyller 2 og 3 år i disse dager og er verdens beste kompiser. De finner på mye moro og er en fryd å være sammen med, aldri en kjedelig dag : ) Skal ikke glamorisere det første året for det var tøft. Minstemann var veldig urolig på nettene, de sov aldri samtidig på dagene og den ene skulle ha pupp mens den andre skulle mates med grøt. Den ene stakk opp trappa mens den andre rev ned duken. For ikke å snakke om når alle tre var syke... storebror er nå 8 år. Var noen ganger så trøtt at jeg holdt på å segne om. MEN, det er utrolig hva man får til å gå! Angrer ikke ett sekund, og har kost meg hjemme med de frem til nå hvor de har fått 1/2 plass i bhg. Nå venter vi nr. 4 i oktober og bare gleder oss.

 

Masse lykke til, lover deg at det er verdt innsatsen!!

Skrevet

Hei. Har, 19 mnd. mellom nr 1 og nr. 2, venter nå nr 3, å blir 2 år mellom nr. 2 og nr 3 -Så her blir det 3 tette, 3 barn på 3 år og 8 mnd :-)

Det kan nok bli litt mye innimellom, men tror nok overgangen er størst fra 1 til 2, å litt mindre fra nr. 2 til 3. Håper i allefall det :-)

Slet mye med sjalusi den første tiden. Men når lillesøster begynte å forstå mere, å kunne være mere med å leke ble ting bedre. Alt er en overgang, å nå har de stor glede av hverandre.

Lykke til, 13 mnd. er virkelig tett ja :-)

Skrevet

Har 3 doser tette her:

16 måneder mellom nr 1 og 2, 27 måneder til nr 3. Så nummer 4 og 5 med 17 måneder mellom. Nr 6 og 7 vil ha et mellomrom på ca 20 måneder....termin i august. Hektisk innimellom, men mye kos.....

 

Lykke til alle sammen

Skrevet

Joda, det har sikkert sin sjarm det også. Men husker hvor stas jeg synes det var å ha "min egen dag", så håper nesten jentene mine får det også.

 

Førstejenta vår ble født 1. auguust, og nå har vi termin 10. august. Men med førstejenta fødte jeg 3 uker før tiden og på 6 timer fra første ri til hun kon til verden, så jeg regner i grunnen med at vi er ute litt tidlig denne gangen og...

 

Ganske spennende!

 

:o)

Skrevet

Jeg har to gutter med 16mnd mellomrom:)

 

Det har vært en erfaring jeg aldri ville vært for uten,men samtidig er det en grunn til at vi nå venter gutt nr.3 fire år etter;)

Da guttene var små,var det en hektisk tid og det meste dreide seg selvfølgelig om disse søte små,og det ble mindre tid til andre ting.

Det jeg føler det har gått mest utover er "kosetiden" i babytida... Føler det ble mindre tid til det,og det ene avvekslet det andre..

 

Men i dag har guttene stor glede av hverandre,og det er utrolig kjekt å se! Uansett hvor hektisk det har vært,så er det "glemt" i dag og vi gleder oss stort til 3.dje og siste barnet kommer:)!!

 

 

Skrevet

Ohoi, det var mange tette barn her. Det blir 20 mnd mellom tulla vår og neste. Tenker nok det må bli en liten pause etter det, ja, dersom det blir flere... Men det gjør det nok, rart om dette skal være siste gang jeg er gravid og rart om vi bare skal oppleve en gang til den spesielle, deilige følelsen rett etter fødselen når det lille menneske er kommet ut og ligger der og søker etter mat... ;)

Skrevet

Her blir det 18 mnd mellom nr 3 og fire. Vår eldste er 11 og vår nr 2 er 7 nå. Vi gleder oss masse til å få to tette. Jeg trodde heller ikke at vi skulle få *fire gull* sammen. Får masse positiv respons fra familie og venner. (Noen som faktisk lurer på om vi har meldt oss inn i noen religiøs sekt eller noe, men det har vi da ikke! Bare *STORKOSER* oss med stor ungeflokk ;-)

 

Skrevet

Har termin når den eldste er 22 mnd. Alle rundt oss påpeker at det er veldig tett, men jeg synes egentlig ikke det selv. Og i alle fall ikke når jeg leser her inne at noen får barn med 12-13 måneders mellomrom. ;)

Skrevet

Hos oss blir det 18 måneder mellom nr 1 og nr2/3, hvis jeg går til termin. (venter tvillinger)

Skrevet

Her blir det 14 mnd mellom lillemann og neste.....

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...