Gå til innhold

Fy Faen sliter alene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh det er vel individuelt. Jeg får 2300 i bostøtte. Nå som jeg har begynnt å jobbe blir den vel borte snart.

Jeg har vurdert å flytte ut av byen og kanskje jeg gjør det om det ikke bedrer seg på sikt. Det som holder meg her er for det første mitt nettverk som er veldig stort og viktig for meg siden jeg ikke har noe famile som hjelper meg. Jeg vil heller ta dem vekk fra faren deres og det er uaktuelt for han å flytte ut av byen. HAn har nettopp kjøpt seg leilighet i området vi bor slik at vi skal kunne bo nærme hverandre og skolen. Barna har også stort nettverk.Dessuten har jeg fått en jobb her som er fleksibel og bra. Sånne jobber vokser ikke på trær.

 

Jeg mener det er lov å klage og driter i de som kritiserer meg.

Når det er sagt går det litt bedre nå, jeg er ikke så deppa over situasjonen lenger.Må bare lære meg å bli jævelig flink med penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...