Gå til innhold

Noen fra Grua/Hadeland her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de har spraya over mix skiltet med noe spraymaling... Er nye eiere som har tatt over såvidt jeg har skjønt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! du aner ikke hvor bra den er altså. det er ikke mulig å forklare. du må bare reise dit å se... snakke med folka som jobber der og se hvordan de har det. i dag når jeg kom så satt de på taket og spilte gitar mens de sang dum og deilig for full hals. i solskinnet i ulltøyet sitt og møkkete regntøy. det skjer ikke at de som jobber der sitter med en kaffekopp og røyker mens ungene seiler sin egen sjø liksom. de er 100 prosent innvolvert hele tiden, de leker, lærer, går på ski, har gruvegraving, har egen svær båt på vannet, fisker osv osv osv! Det er som et bitte lite hobbitland hele greia! ;D

Skrevet

Haha, jeg kalte det hobbitland når jeg viste bildene til samboeren min. :D:D

Det så helt nydelig ut, jeg vil dit!

Du må slette i innboksen din, forresten.::)

Skrevet

Og det er jo så utrolig vakkert rundt der også :o)

Må være Hadelands flotteste barnehage :o)

Har ikke barn der altså men har gått forbi der endel ganger :o)

Skrevet

jeg bor i nærheten..hehe..ikke på grua, men kjører vel ca i 10 min for å komme til barnehagen så da kan du finne frem en passer og finne radiusen rundt barnehagen for hvor jeg bor.. ahahha!

Skrevet

Det var på en kjøretur oppi der for noen uker siden jeg innså hvor utrolig fint det var å vokse opp på Hadeland. :)

Skrevet

Du bor midt inne i skogen i en snasen gapahuk du, tenker jeg.

Glis

Skrevet

Ja... og det sier jeg hver gang noen kommenterer og ikke kan forstå hvordan jeg kan kjøre så langt for å komme på jobb..... Jeg elsker stedet jeg bor... og ville ikke ha byttet med noen :o)

Skrevet

:D Ja, det er så flott at jeg blir helt glad av å være der. hehe.

Jeg velger å si at det er norges flotteste barnehage jeg da, samt at jeg elsker at det er mannlig pedagog og leder der oppe. :D Det synes jeg er flott. :D

Fanten må flytte hit for å bo med oss, han er fra oslo. han gruer seg nok litt men har blitt vant med den landlige lufta.. haha. Dessuten er det jo ikke spes langt å pendle til feks nydalen herfra da.

Skrevet

nordmarka, ski, bislingen, turterreng, soppturer, egen hage(sier jeg som bor i leilighet enda) osv osv .. hehe.

Skrevet

er et par bilder fra barnehagen på bloggen min også, bare litt sånn oversiktsbilde og et av lille da.. om sommeren

www.tinkerbelle.blogg.no

Skrevet

ri ja!! Det er stall på grua!!!

Skrevet

Der den "alltid" har vært.... men tror ikke det er "ridesenter" der som det var i gamle dager... De leier ut stallplasser der men ikke sånn på timesbasis som de gjorde før.

Tror det er en fin rideskole for barn i nærheten av svea/panka/krysset roa/kalvsjø..... ett eller annet sted oppi der... ;o)

Skrevet

Jeg bodde jo i den stallen i gamle dager.

Men det er vel lenge siden man kunne ri der..

Da skal jeg søke etter rideskole ved Kalvsjø. :D

Skrevet

Nja... ikke sikker på om adressen blir Grua, Roa eller Kalvsjø.... Tror den ligger rett i nærheten av det krysset som er rett før du kommer til Svea skihytte (når du kjører fra Grua)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...