flypapir Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi bor her nå, men kommer ikke herifra da...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hvor på Hadeland da? Jeg har bodd i Oslo i 10 år, bodde på Hadeland i 18 år.
flypapir Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Vi er nyinflyttet på Grua.. Overtok her i september og er helt ferske på stedet! Er det fra Grua du kommer eller? Er jo veldig greit å bo her med barn, men jeg må innrømme at jeg kjenner by-suget med jevne mellomrom..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Trives dere da? Er de snille mot dere der? Hehe. Ja, kommer fra Grua. Har et hus vi kan flytte inn i der om vi vil, må bare pusses opp litt først. Det frister med mye større plass og stort uteområde, ja. Men det er dette med byen, da. Har bodd i Oslo så lenge!
Snupi27 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 hei vi bor nå på roa men jeg har bodd på grua nesten hele livet mitt. vi leier bare nå men nå når vi er på boligjakt så har jeg veldig lyst til å flytte tilbake igjen til grua!! =)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hehe Hvor gammel er du da? Hva gjør man på Grua, egentlig?
flypapir Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Hehe, de er så snille atte.. Trives helt greit, men kjenner bare noen få her foreløpig. Tar tid å bygge nettverk osv! Skjønner godt at dere vurderer å flytte hit, men det er jo deilig å bo i Oslo da. Spesielt hvis dere har venner og nettverk der.. Men du har vel kanskje familie og venner her også?! Ikke lett å finne ut hva man vil trives best med før man har prøvd det hvertfall!
Honningmelon Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Ja, flytt tilbake da, Trubbel! Er jo ikke sååå langt til Toten? :-) Hvorfor skal du flytte da?
flypapir Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 På Grua går man på Kiwi! ....også måker man snø da!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Hei, Honningmelon. Nei, det er jo ikke så langt unna deg, hehe. Kortere enn fra Oslo i alle fall. Huset til mamma står tomt, og vi kan flytte inn der om vi vil. Vi vil ha større plass, og har ikke 4 mill til hus i Oslo..
Honningmelon Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Jammen, det høres jo flott ut, Trubbel :-) Pakk sakene! Også er det veldig fint å komme på besøk til Toten da ;-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Er fra Hadeland, men ikke grua.. Men sambo har familie der, så det hender da vi slenger innom
Gjest Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Bra for dem! Hehe. Vi har familie og venner litt sånn overalt vi. Hehe. Familie i Oslo, Hedmark og Ullensaker, de flyttet nemlig litt på seg for noen år siden de også.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Må bare finne en jobb jeg slipper å pendle så langt til, jeg eier ikke tålmodighet til pendling.. Ja, Toten er jo fint. Jeg har familie på Lena og jeg! Haha
flypapir Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Da MÅ du jo nesten flytte tilbake! Vi har en meter snø i hagen enda, og det må jeg si at plager meg litt...
Snupi27 Skrevet 17. april 2008 #22 Skrevet 17. april 2008 det er litt vanskelig i bygge seg nettverk på grua spesielt om man ikke kjenner noen der fra før eller har barn.. sånn er egentlig bare miljøet der.. det skal bygges på grua nå etterhvert nede ved grua auto. "hadelands parken" de er ikke helt sikker på når de skal starte men det er snakk om neste år. stort kjøpesenter med ridesenter under. tilknytning til bislingen alpinsenter. bakker og heis helt ned pluss hytte utleie.. osv
Gjest Skrevet 17. april 2008 #24 Skrevet 17. april 2008 Kjenner jo noen der jeg da, eller kjente i alle fall.. Får vel igle meg inn på noen.. Hahahaha, trodde det prosjektet ikke ble noe av jeg. Men gjerne for meg, bygg i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå