vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 16. april 2008 #26 Skrevet 16. april 2008 Count me in, denne gangen passer det for meg også!! Gleder meg til å treffe dere andre magedamer... :) Har ei venninne som også gjerne vill bli med, hu har ikke kommet like langt som oss andre her, men det spiller vel ingen rolle det..
ballblom Skrevet 16. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 16. april 2008 Mot slutten av svangerskapet passer det vanligvis best på formiddagen, for som du leser lenger opp i tråden så er veldig mange fødeklare - ikke så mange som orker kafébesøk på kveldstid :-) Men du har rett, veldig mange av de som har meldt seg på er sykmeldt og har gått ut i permisjon. Jeg jobber kveldstid, så for meg passer det også best på formiddagen. Men jeg er gjerne med på treff på kveldstid også, og det er det sikkert flere som er - så bare å si ifra når dere får tid og lyst :-) :-) Kjempekoselig å treffe flere med kulemage!
ballblom Skrevet 16. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 16. april 2008 Supert :-) :-) Neida, så lenge hun er gravid har det ingenting å si - ta henne med!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. april 2008 #29 Skrevet 16. april 2008 Hvor mange blir vi i mårra da?? dette blir spennende ja.... GLEDER MEG MASSE!!!!!
ballblom Skrevet 16. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 16. april 2008 Tror vi er 8stk denne gangen jeg :-) Det blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå