Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Count me in, denne gangen passer det for meg også!! :D Gleder meg til å treffe dere andre magedamer... :):)

Har ei venninne som også gjerne vill bli med, hu har ikke kommet like langt som oss andre her, men det spiller vel ingen rolle det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mot slutten av svangerskapet passer det vanligvis best på formiddagen, for som du leser lenger opp i tråden så er veldig mange fødeklare - ikke så mange som orker kafébesøk på kveldstid :-) Men du har rett, veldig mange av de som har meldt seg på er sykmeldt og har gått ut i permisjon. Jeg jobber kveldstid, så for meg passer det også best på formiddagen.

Men jeg er gjerne med på treff på kveldstid også, og det er det sikkert flere som er - så bare å si ifra når dere får tid og lyst :-) :-) Kjempekoselig å treffe flere med kulemage!

Skrevet

Supert :-) :-) Neida, så lenge hun er gravid har det ingenting å si - ta henne med!

Skrevet

Hvor mange blir vi i mårra da?? dette blir spennende ja.... GLEDER MEG MASSE!!!!!

Skrevet

Tror vi er 8stk denne gangen jeg :-) Det blir bra! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...