Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir treff i morgen onsdag på Nikkers klokken tolv :-) Vi har allerede samlet sammen en liten gjeng, men alle andre er også velkommen! Meld dere gjerne på her, så vet vi hvor mange vi blir :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, etter rettelser av observante lesere forandrer jeg dagen til TORSDAG! ;-) Altså, torsdag 17. April klokken tolv på Nikkers - slik som tidligere avtalt! :D

Skrevet

Jeg er med!!;) blir koslig å hilse på dere gravide damer igjen! forresten kjekt å se deg her inne på 3 trimester sukkerlinn- var på tide;)

Skrevet

Det var bra :-) Blir C med også eller?

Hehe, har vært her noen uker, har bare ikke vært så innmari aktiv.. blir litt smålei av de samme trådene gang på gang! :-) Du har fått tilbake pcen din eller?

Skrevet

C blir med også ja!:)

ja det er ganske mange like tråder her inne.. og jeg er ikke helt med på dette med fødeklar, slimpropp, pakking av sykehusbaggen o.l enda så er ikke så aktiv selv.. men det er ikke sååå lenge til vi er der vi også:):) fikk pc i går, endelig!! så nå har jeg kommet godt i gang med eksamen.. selv om jeg ikke er sånn kjempemotivert..

Hentet vognen i dag så nå e så og si alt på plass:) ligger dere bra an eller? var også i møte med nav i dag ang foreldrepenger..- så nå er vi litt klokere,men det er ikke så lett å skjønne seg på alt heller.. har dere vært i møte med dem?

hvor mange er vi foreløpig som møtes på nikkers nå da?

Skrevet

Det var bra :-) Da er vi foreløpig 6 stk, hvis IdaMelina er i form til å treff også!

Neeeh, er enig i det.. er ikke så mye jeg føler angår meg ennå. Men jammen er det ikke lenge til vi kan delta på de trådene :D Du er jo straks høygravid nå! Føler det har gått innmari raskt de siste ukene altså. Litt småstressa, men samtidig utålmodig. Er jo flere av de som vi var på bimtreff med som er fødeklare nå.. :o Det virket så langt fram i tid før påske!

Åååå, så gøy! Dere er fornøyd med vognkjøpet eller? :D Er så gøy når sånne store ting kommer i hus! Tror vi ligger nokså godt an vi også.. kjøpte dyne, sengetøy, sengehimmel og slik forrigeuke. Så herlig å se den nydelige lille dyna :D Og sengen kommer i løpet av uka.. det har jeg gledet meg til leeenge, så det blir stas! Men er så usikker på hvor mye klær vi trenger i 50 størrelse.. kjedelig å bruke masse penger på klær som kanskje ikke blir brukt i det hele tatt. Får sende Per Arne på shopping hvis det viser seg at gutten er i gjennomsnittlig størrelse ;-)

Må kjøpe bilstol vi, og ellers er vi vel nesten i boks.. bare småting igjen tror jeg :-) Men alle de småtingene blir nok dyrt tilsammen, så greit å ta litt og litt likevel.

Jepp, vi hadde møte hos nav for noen uker siden. Ble litt klokere da, men er fortsatt mye jeg er usikker på. Må nok ringe kontaktpersonen vår når skjemaene skal fylles ut :P Når må søknaden om foreldrepenger sendes egentlig?? Har ikke sendt tilbake det skjemaet til sykehuset ennå engang jeg :S Håper ikke det var noe hast.. hehe..

Skrevet

Jeg er med :-D

Selv med en lett halsbetennelse..

Håper på å se mange nye fjes også, samtidig som jeg gleder meg til å se igjen de som var med sist ;-)

Skrevet

vi er fornøyd med vognkjøpet ja, men vi er glade for at det fulgte med bruksanvisning..*flaut*;)

tenker det blir stas å få senga slik at du kan se sluttresultatet med sengehimmelen, sengetøyet o.l til:D vi satte opp senga med tilbehør for 1 mnd siden ca.. men må vel snart vaske alt i sammen så det er rent og klart til emil kommer:) vi er også usikre på hvor mye vi skal kjøpe i str 50.. men er som du sier; da får vi heller bare sende mannfolka våre på shopping;)

skjemaet til nav bør vel snart fylles ut og sendes.. hun vi pratet med så helst at vi fikk gjort dette så snart som mulig..-så da har du et par uker å gå på ca;)

Skrevet

Er du ikke frisk fra den halsbetennelse ennå? :-( Du har vel vært syk en stund nå.. må bli frisk!!! Men bra du blir med på treff uansett da :-) :-)

Skrevet

så kjedelig at du ikke er helt frisk da! men koslig at du blir med på torsdag, blir hyggelig å hilse på deg igjen:)

Skrevet

Hehehe, vi måtte også bruke bruksanvisningen flittig ;-) Klødde oss godt i hodet da vi satte den sammen.. haha.. Per Arne blir så lett irritert når han ikke får til med én gang, så han kastet nesten hele vogna i veggen! *ler* Men fikk den endelig sammen iallefall.. har såå lyst til å ta en trilletur med den, men det får pent stå noen uker til. Var det med stelleveske til vogna dere skulle ha, eller er det ekstratilbehør. Vi måtte kjøpe veske i tillegg..

Jaaa, har ikke sett senga på årevis så jeg er kjempespent på hvordan den ser ut nå :D Håper den er like fin som jeg husker den.. vet ikke om jeg sa det, men det er sengen som jeg lå i da jeg var baby :-) Hehehe, vi var på klesshopping forrigeuke og min kjære var så irritert på at det ikke var noen tøffe klær, bare sånne søte.. jeg syns nå de skal ha søte klær så lenge som mulig jeg - blir vanskelig å få på de klær med søte dyr på når de blir eldre, så vi må benytte anledningen nå :-) Når tenker du å begynne å vaske sengetøy og klær?? Har litt lyst til å gjøre det snart kjenner jeg :-)

Åja, da kan vi sikkert sende det snart vi også :-) Har ikke kikket på det ennå, men regner med at det er mye vi ikke forstår på det.. så greit å ikke gjøre det i siste liten ;-)

Skrevet

Da er Ole akkurat lik Per Arne.. var nummeret før vognen ble kastet rett ut av vindu en periode!!hehe.. men jeg er ikke så mye bedre på det området selv..;)

stellevesken måtte vi kjøpe utenom, men det fulgte faktisk med myggnett og regntrekk:):)- noe vi ikke var klar over før vi hentet den i dag! fikk dere med det?

Stas at sønnen din skal sove i samme seng som du sov i da du var liten:):) betyr litt ekstra da!

Må forresten gi litt ros til Per Arne, at han faktisk blir med på klesshopping!!;) Har fått med meg Ole når det har vært snakk om utstyr o.l, men tror han er rimelig glad for å slippe og se på klær..- det er i grunnen jeg også for da får jeg bestemme alt;) Er enig med deg i klesveien, men har kjøpt en stilig dongrybukse og en tynn genser med t-shorte over til emil..men vil ikke ha for mange tøffe klær for er de babyer så er de babyer;)

tenker å begynne vaskingen i begynnelsen av mai eller no.. du da? vet ikke om jeg kommer til å vaske alle klærne.. skal dere det? har fortsatt en sterk følelse av at jeg kommer til å føde før termin.. håper magefølelsen stemmer!! men begynner seriøst å grue meg til selve fødselen nå!! tenker du mye på det?

Skrevet

Nope, var ikke med det heller på vår.. og har fortsatt ikke kjøpt det faktisk :o Det må vi huske å kjøpe inn snart! Koster vel ikke så mye det? En hundrelapp for hvert trekk eller noe kanskje? Æsj, alle de småutgiftene blir mye penger etterhvert!

Hehe, det er faktisk første gangen da ;-) Så du trenger ikke å rose han så veldig! *ler* Han gikk bak meg og svigermor mens vi kikket på klær, og huffet seg over alle de søøøøøte klærne vi bare måtte ha! Så du har rett - likegreit at de ikke er med, så slipper de å klage over alt vi kjøper. Skulle kjøpe himmel til senga, og da fikk jeg spørsmål om hvorfor i all verden vi skulle ha det - det var det jo ingen nytteverdi i! hehe..

Nesj, blir sikkert om et par uker her også. Må innrømme at jeg ikke har så lyst til å vaske de.. lukter så godt og nytt av de nå ;-) hehe.. Vi vasker nok ikke sokker og slik, men sengetøy og alt av bodyer, sparkebukser osv vasker vi. Hva med håndklær og kluter.. må det vasket på forhånd tror du? hmm..

Heldig du da, jeg har en sterk følelse av å gå på overtid :-( Æsj, det har jeg sååå lite lyst til! Hadde vært såå perfekt å født i begynnelsen av Juni kjenner jeg :P

Hmm, igrunn ikke.. Jordmor spurte meg om det i dag faktisk, om jeg gruet meg. Men har egentlig ikke tenkt så mye på det. Redd jeg begynner å grue meg skikkelig hvis jeg tenker for mye på det, så jeg har lagt det godt bak i hodet foreløpig.. vurderer å forberede meg ved å se på fødsler på youtube, men vet ikke helt om jeg tør ;-) Har du sett video av fødsler? Kommer til å freake ut jeg.. hehe

Skrevet

Ole sa akkurat det samme da jeg sa jeg ville ha himmel til senga!!!haha.. jeg argumenterte med at det ville bli mye luner for den lille, noe som egentlig stemmer;)

Håndklær og kluter vil jeg vaske, men fortsatt usikker på klærne.. de er jo helt nye og litt bakterier må de vel tåle? eller får jeg mye kjeft nå ved å tenke slik?:/ Hmm.. får tenke litt over saken:)

det er jo bedre å være innstilt på å gå over tiden!! skulle gjerne tenkt slik jeg også.. skal se at det er du som føder før tiden mens jeg derimot må bli satt i gang;) arg!!hehe..

jeg var inne å kikka på youtube.. og det er årsaken til at jeg virkelig har begynt å grue meg!!! men er liksom greit og ha sett litt også..er ikke umulig at du kommer til å freake ut, men det kommer helt an på h vilke videoer du kommer over.. jeg så et par skikkelig "ekle" fødsler.. huff...

Kjente jm om den lille lå med hodet ned? Emil har gjort dette i maaange uker, men nå har jeg merket at han har snudd seg.. har merket det når han hikker.. har alltid kjent hikkingen ned i bekkenet, men både i går og idag har hikkingen kommet oppe med ribbena mine.. hm.. blir spennende når jeg skal til jm neste gang..

Skrevet

Haha, tror de er typisk menn jeg ;-) Er jo såå fint med himmel! Tror de syns det blir altfor søtt jeg.. men det får de bare syns, jeg skal ha himmel uansett! hehe

Hehe, fortalte til søstra mi idag at du kom til å bli sint hvis jeg fødet før deg så jeg måtte pent vente til du var ferdig. Syns det var litt moro! Liten sjans for at det skjer, så tror du kan slappe av ;-) Men skjønner poenget altså - her skal vi følge rekkefølgen etter når vi lagde barna, ikke noe tull! *ler* Ingen med termin etter meg skal få føde før meg heller!! - det blir juks!

Huff, ikke si det da.. da tør jeg iallefall ikke å kikke på youtube. Men føler at jeg bør forberede meg litt. Huff, jeg som gråter av alle fødselshistoriene her inne, jeg kommer til å sitte å snufse av de videoene :P

Jm kjente ikke hvilken vei han lå.. men kjenner mye spark øverst på magen, så regner med at han ligger halveis nedover iallefall. Men han lå ikke med hodet i bekkenet ennå. Tror han fremdeles driver å snur seg daglig jeg.. kjenner spark på begge sider av magen :P

Jeg har fremdeles ikke kjent hikke jeg! Litt rart.. du kjente vel det lenge før uke 30??

Skrevet

Ja jeg har kjent hikke ganske lenge nå.. synes det er litt ubehagelig for jeg føler det er pulser som slår.. er jo ikke så glad i sånt jeg vet du;) det er sikkert ikke lenge til du merker det, hikkingens hyppighet har økt de siste ukene!:)

men nå er unge mødre på kanal fem!! så vi får snakkes:) ikke så lenge til vi ses nå så da får vi spare litt av praten til da;) hils din kjære så snakkes vi frøken:)

Skrevet

helluuu.. :P

Jeg og blir med på torsdag ja, og har da igjen 6 dager til termin, så kanskje en kaffe latte setter litt fart i sakene :P Haha, det hadde jo nesten tatt seg ut!

Blir kanskje litt forsinka, i og med at jeg skal til jordmor kl elleve, men jeg veit iallefall hvor jeg finner dere!

Hilsen Trøndern - for den som husker meg seff :)

Skrevet

Så flott at du blir med denne gangen også :-) :-) Vi er superklare for å følge deg til sykehuset om kaffen skulle gjøre underverker! hehe :D Godt å høre at du er i form til kafébesøk så nær termin!

Skrevet

hehe, ja det hadde vært moro om hele gjengen hadde blitt med dit ;p

Jeg har aldri vært i bedre form enn jeg er nå jeg! Utrolig men sant :):)

Blir moro å se dere igjen!

Skrevet

Haha, ja har vel ikke noe imot å ta oss med på fødsel vel? :D

Heldiggris, håper formen min også tar seg opp de neste ukene!

Skrevet

hehe neeeida, er bare å følge på hvis det skulle skje noe :P

hvor langt er du på vei da? De siste ukene har formen vært tipptopp, noe jeg synes er veldig rart. Men jeg skal for all del ikke klage! :D

Nå må jeg gå jeg, sees på torsdag :) Stakkars meg har ikke nett hjemme for tiden, buhu, hehe..

Skrevet

Er straks 32 uker.. leeenge igjen :-( Er kjempemisunnelig på alle dere som snart har termin!

Jepp, vi sees på torsdag :-):-)

Skrevet

Nei det ser ikke ut til at betennelsen vil gi slipp enå heller... Haff! Også er jeg så redd for å få lungebetennelse! Har gått på nok pencillinkurer dette svangerskapet.. Stakkars jenta mi som blir like medtatt hver gang.. Så håper jeg slipper det!

Skrevet

Jeg å, Linn! utrolig misunnelig! hehe.. men vår tid kommer vel den å :-P

Koselig at Hanne blir med! Blir gøy å se deg igjen! Og ja - vi kjører deg nok gjerne opp på fødeavdelingen etter kaffen ;P

Skrevet

Hmm... kl. 12.00 (på dagen regner jeg med...). Er dere sykmeldte allesammen? Jeg kunne godt tenke meg å møte noen flere mager siden jeg har begrenset nettverk i byen (er utlenning ;)) men jeg jobber jo på dagtid.

Ja, ja, man vet aldrig om jeg kan bli med senere en gang eller om jeg kan jobbe 100% frem til perm. Kos dere på magetreff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...