doffine Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 fnis..;-)))))))))))))))) Jeg må ikke på do. Har akkuratt tissa... Og nå skal jeg lage litt middag... rødspette med masse grønnsaker og hvit saus;-)) namnam
Gjest Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Argh...nå er jeg sur. Først så jaga mannen meg opp fra sofaen fordi han skulle stå opp og så snur han seg bare og sover videre. Argh! Og så dro jeg for å handle og fant ei jakke jeg likte. Tenkte at det var ingen vits å prøve or det var jo min størrelse. Argh! Den er ALTFOR stor!!! ARGH!!!!
doffine Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Jammen da har du jakke å bruke når du blir gravid;-)))))) For det er ikke lenge til.... Tihiiii.... Jeg er så sugen på hjemmelaget sjokolade kake.... men sliter litt å lage den alene. Her jobber sambo overtid, så jg kjeder meg alene. Og onsdag skal jeg fjerne gipsen.... men må høre med de om jg kan få time før eller etter. Ei venninne av mamma og av familien min døde nå, og begravelsen er onsdag klokken 12. Og jeg har legetime 0920... Skal også fjerne pinnene den dagen, så jeg er redd for ikke å rekke begravelsen.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #29 Skrevet 24. april 2008 Jakka er byttet inn og pengene tilbake Og fått i meg litt godis, så nå er humøret bedre Hehe Hvis du har legetime kl 9.20 og i tillegg skal fjerne pinnene, så hadde jeg nok valgt å bytte den timen.
doffine Skrevet 24. april 2008 #30 Skrevet 24. april 2008 Fnis...smarte snuppa!!! Og godis hjelper alltid.)))))))) Jeg har så mensen smerter, jeg. Men ikke noe mensen. Tror jeg skal ringe å bytte den timen, ja. Jeg skal jo ha lokal bedøvelse også, ene pinnen er under huden.... Guuuud som jg gleder meg til å fjerne denne dritten;-)))lukter gamle svette gymsokker.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #31 Skrevet 24. april 2008 Lekkert ja... gips som har sittet på X antall uker Snadder TEST TEST TEST TEST TEST TEST!!!!!! Føler du testepresset nå da?? *glis*
doffine Skrevet 24. april 2008 #32 Skrevet 24. april 2008 Hahahahaaha.... ekke drikkepress, men teste press;-))))))))))))))))) Jeg er glad denne gipsen ikke har sitti på i 11 uker i strekk. Tenk den odøren........ grøss!!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #33 Skrevet 24. april 2008 Nå har jeg brent av nesten 1000 kr på sommerklær Hehe...handle på nett er genialt Og nå er dusjen unnagjort og snart klar for køya. Kan heldigvis sove en halvtime lengre i morgen siden jeg skal på Riksen og ta blodprøve før jeg skal på jobb. Ny UL-kontroll i morra!!! JUHU
doffine Skrevet 24. april 2008 #34 Skrevet 24. april 2008 Er så spent på deg.... tenk om det blir uttak nå!!!!!! Skal tenke masse på deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #35 Skrevet 24. april 2008 Satser på at jeg får satt el-sprøyta i helga og uttak rett over helga Spennende ja Satser på at vi begge kan melde oss inni barnevognmafiaen nå! Hvilken vogn skal du ha?? Haha
doffine Skrevet 24. april 2008 #36 Skrevet 24. april 2008 Jeg skal ha en med 4 hjul!!! Også er det et understell og to "overdeler" om du skjønner. Venninna mi har den perfekte... hehehehe.. Jeg syns de med 3 hjul er møkk stygge samme hba de heter.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #37 Skrevet 24. april 2008 Jeg har funnet en jeg liker veldig godt. Knalltøff farge Hihi Men jeg vil ha en kombivogn med bag i som jeg kan bære opp. Fullstendig uaktuelt å dra vogna opp 4 etasjer Haha Så da må det bag til
doffine Skrevet 24. april 2008 #38 Skrevet 24. april 2008 Er takk å lov heis her:-))))))))))))) Men vi blir ikke boende her lenge... vi vurderer å flytte neste sommer. Men jeg har funnet et par vogner, er usikker på fargen...
Bare™ Skrevet 24. april 2008 #39 Skrevet 24. april 2008 Nå har snuppa vår bilsetet vårt, og etter dagen igår å dømme Doffine, så slapp jeg purre på å få det tilbake i desember :s Er frista til å spleise på vogn til deg når du er godt i gang med graviditeten. DET er en positiv tanke, vel?? Eller hva?
doffine Skrevet 24. april 2008 #40 Skrevet 24. april 2008 Hehehehehehehe.... snille jappen min:-)))))
Gjest Skrevet 25. april 2008 #41 Skrevet 25. april 2008 Når skal det innlegget med positiv test komme da Doffine?? Still waiting....
Gjest Skrevet 27. april 2008 #42 Skrevet 27. april 2008 Argh...kommer meg ikke inn på hotmailen, så får ikke sjekket om du har svart
doffine Skrevet 29. april 2008 #43 Skrevet 29. april 2008 Hahahaha.... du sliter med hotmailen, og jeg msn... fnis!! Hvordan gikk det på riksen????????????????????????+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå