Gå til innhold

DOFFINE DOFFINE DOFFINE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke fått orden på den MSN`en din ennå da?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke brukt msn... får feilmld om ukjent ip-adresse og at brannmuren hindrer. Tenkte prøve web-msn, men dum som jeg er i pc verden, så vet jeg ikke hvor jg laster ned det.

Skrevet

Argh... sinna og oppgitt over leger idag....

Skrevet

Om duikke vil si det her, så send meg mail. ER samme adr som msn. Får opp hotmmail serru,-))))

Skrevet

Det løste seg ang legen :)

Og hatt nok en unyttig dag på jobb...sukk. Eneste positive jeg kan si idag er : HEIA ORGANDONASJON!!! Hehe

Men nå har jeg vondt i hodet gitt... Har laget salat og bakt olivenbrød :) Snadder :) Gleder meg bare til å spise nå ja...

Skrevet

Bra det løste seg;-))

Organdonasjon er flotte saker;-)

Jeg lfikk tlf av mamma i dag. Hu hadde kjøpt romerikes blad og leste dødsannonsene. Der var det triste nyheter. Mamman til ei barndomsvenninne av mg døde denne uken. Helt plutselig. Det må være så grusomt å miste moren sin. Så jeg lurer på om jeg skal gå i begravelsen eller ikke.

Sleng over litt olivenbrød hit.... er sulten... og 3 dager over tiden;-))

Skrevet

3 DAGER OVER TIDEN????? HVA SKJER?????

TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Forventer at det ligger innlegg her med positivt resultat her i morgen :)

Natta!

Skrevet

Ingenting???? Hmmm...

Vært på shopping idag og kjøpt meg 2 nye bukser :) Og sittet ute og spist lunsj med to venninner :) Utrolig digg å sitte ute i det fine været!

Skrevet

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

neg test. orka ikke å si fra i går hylgrein i går kveld, måtte ha det ut...

Skrevet

NEEEEEEEEI!!!! Så utrolig kjipt da!!!!!! *TRØSTEKLEM*

Må se til å få ordnet den MSN slik at det er mulig å få pratet med deg igjen...

Skrevet

>Men mensen er ikke kommet enda... Er noe mmed brannmuren vår. Skal snakke med en av teknikerne på jobben å høre med de om de kan fikse litt;-)

Når skal du ha uttak????? Og har ikke du bursdag snart??

Skrevet

Bursdag på tirsdag. Og da skal jeg tilbringe mesteparten av dagen på Riksen :) Først dit for å ta blodprøve (har sikkert tappet et par liter der de siste månedene...hihi) og tilbake på kontroll senere på dagen. Kjempegøy å bruke bursdagen på å vifte med musa til en vilt fremmed lege jah...

Skrevet

Hehehehehehe..... spre høna til alle og smil pent..;-)) Er gørr kjedelig å måtte brette ut glufsa hele tiden... Du får kjøpe deg en fin ting når alt er over på tirsdag... også får du pakke av mannen;-) håper bare de ser gullegget den dagen--

Skrevet

Nå er det snart tid for kake :) NAM NAM!!! 3 etasjes sjokoladekake med MASSE fyll og appelsinkake med blå melis på :) Hehe... ser skummel ut :)

Skrevet

JEG VIL GRILLE!!!!!!!! JEG VIL GRILLE!!!!!!!! JEG VIL GRILLE!!!!!!!!

:) Glis :)

Så nå slengte jeg hele dritten i oppvaskmaskina...og går ikke det, ja da blir det ingen grilling i morgen :)

Skrevet

VI GRILLA I GÅR;-)))))))))))))))))))))

Namnamnamnam!!!!!

Blir wok i dag. Sunne som fan...hehehehe... Og i dag har jeg vasket alt jeg kan i stua. Dvs tørket støv på alle flater;-) Er hemma med en arm, og med den vaskelysten jeg har....AAAAAAAAAAARG som jeg hater gipsen.

Skrevet

Nå sitter jeg å leser en bok du MÅ lese assa... Jeg satt med tårer i øynene av glede. Er kun gjennom forordet og de 25 første sidene. SECRET ac Ronda Byrne. Den må du bare lese... Er nesten en ordre at du må lese den. Jeg har ikke ord om denne boken. Mine positive tanker florerer her. Nå tenker jeg hele tiden at jeg er gravid, jeg ønsker å være gravid, jeg skal bli gravid. Positive tanker:-))))))))))

Skrevet

Positive tanker er BRA!!! Jeg er overbevist om at IVF er tingen for oss og at dette klaffer på første forsøk :) Så får bare håpe jeg ikke møter "veggen" om noen uker da :) Hehe...

Har TR dukket opp da?

Skrevet

Korrekt innstilling... med de tankene bestiller du en baby av universet.

Jeg har lest halve boken nå, og makan til bra bok. Mensen har ikke dukket opp, og jeg sier at jeg er gravid, jeg skal være gravid. Jeg skal lære meg å bruke de vise ordene denne boken tilbyr.

Skrevet

Når har du tenkt å teste igjen da? Hadde vært SÅÅÅÅ gøy om det klaffet for oss samtidig :)

Skrevet

Fikk plutselig følelsen av at du hadde testet positivt idag og mått rett inn og sjekke nå etter jobb. MEN HVOR ER INNLEGGET DITT??? Hehe

Skrevet

Hehehehehehe.... jeg tør ikke teste mer. Sier jo hele tiden til meg selv at jeg er gravid, men tør ikke teste mer...

Skrevet

Testepress! TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...