Gå til innhold

Hvem er førstegangs her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er også førstegangs. Foreløpig termin 20.12...og er veldig spent :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andregangsgravid, men mistet i SA sist, så håper dette blir vært første barn :). Er 7+4 i dag, og kommet lengre enn da vi mistet sist, så begynner å bli mer positiv og få trua nå...

Skrevet

Første barn for oss også :) Foreløpig termin er 19.desember, er 5+1 idag :)

Første kontroll skal jeg på 21.Mai, det skal bli spennende!! :)

Er litt kvalm og veldig trøtt, men det er ikke noe problem :)

Skrevet

Første her også (og ikke helt planlagt heller..) :-)

Var på UL for 9 dager siden for å finne ut hvor langt jeg er på vei og med størrelsen på "barnet" mente han at jeg var ca 11 uker da, får ikke det helt til å stemme, men foreløpig termin er helt i begynnelsen av november mente legen jeg var hos.

Eneste symptom er ømme pupper og spontane brekninger hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser, ellers er magen helt flat og kroppen ellers akkurat som den pleier :-)

Skrevet

jeg er også førstegangs... termin 22 des. Er 32 år. Ble gravid etter første fryseforsøk. Satt inn 2 egg. Spennende tid. Formen er ok. lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er førstegangs, og vi gleder oss masse! :) Lille gullet satt i andre pp. Vært på tidlig UL og første legekontroll. Er 9+1:)

Formen er stort sett bra, ekstremt trøtt og dårlig matlyst - ellers smiler livet om dagen:)

Skrevet

jeg er:) er 6+1 idag. har vært gravid tidligere, men var 17 år og valgte å fjerne den gangen. så ser meg jo absolutt som førstegangs, for har jo aldri opplevd alt det som kommer fremover nå, sammen med gleden over å ha fått dettte til:) mye rart jeg både gleder meg til og har litt tidvis panikk for å tenke på.

Skrevet

20 år og førstegangsfødende:) spennende,spennende.. 14+2..Går mot bedre tider og mindre kvalme, endelig..vært kvalm mer eller mindre konstant, hele dagen:( Håper alt blir bedre frem mor sommer og varme..

Skrevet

Jeg er ogdå 1. gangs. Termin 8. des :)

Skrevet

1. gangs her også! termin 14-15 desember

Skrevet

Første gang! Er 5+5 i dag. Termin 17-20 desember... Litt uvisst, men legen trodde 18-19 desember. :-)

Gleder oss veldig!

Skrevet

Første gang her oså :) Terminen er satt til 16 november.

Skrevet

Hei.

Første gang 8+0 idag.

Og jeg er såå lykkelig, sambo også..

Termin 10. des.

Skrevet

første for meg har termin 11 des.... jeg er nå i uke 7.... bor ikke samme barne far såblir spendene å se hvordan dette blir gleder oss masse... tiden går altfor sakte....

Mvh Marina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...